Uusi suhde ja seksi
Tapaillen mukavaa miestä, kemiat synkkaa viesteissä ja kiinnostusta on. Ensimmäinen kerta sängyssä ei ollut tajunnan räjäyttävä kokemus joten voiko suhteella olla tulevaisuus. Olen elänyt sinkkuna yli 5-vuotta ja tänä aikana ollut kaksi seksi partneria. Mietin että pitääkö seksin olla alusta saakka jotain huikeaa vai voiko se kehittyä paremmaksi.
Kommentit (28)
Aloitukseni ymmärretty hieman väärin. Molemmat oli homassa mukana kaikin tavoin. Kukaan ei maannut kuin lahna tms. Itseäni jännitti kaiketi miestäkin. Ja ei en harrasta yhden illan panoja ja siksi ei käynyt mielessäkään että pitäisi paneskella koko kylä et "osaisi" jotain. Viittan tuhon miksi et ole harrastanut viiden vuoden aikana seksiä. Ja kyllä aikaisemmissa suhteissa seksi on alkujännityksestä huolimatta ollut todella hyvää, jos ei ole ollut minut on jätetty sen vuoksi. Tässähän ei ollut kyse vain minun fiiliksestä vaan meidän molempien.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 18:58"]
Mistä vitusta täällä tiedetään makasiko toi niin ku lahna? Jos seksi on paskaa ekalla kerralla se on sitä aina.
[/quote]
Mistä vitusta sinä tiedät, että voiko se seksi ajan kanssa parantua. Kommentistasi päätellen et ole kovin pitkäksi aikaa jäänyt odottelemaan? Lienetkö siis muuta seksiä kokenut kuin paskaa?
Seksi voi ehdottomasti kehittyä paremmaksi suhteen edetessä, joten antakaa itsellenne mahdollisuus ja aikaa siihen! Minulla oli nykyisen mieheni kanssa se tilanne, että alkuun seksi oli melkoinen pettymys. Mies hehkutti kyllä kemiaa, mutta omat ajatukseni olivat hieman toisenlaisia. Olin kuitenkin aiemmin jo oppinut, että oma kiihottumiseni edellyttää syviä tunteita kumppania kohtaan, joten päätin jättää odotukset sikseen ja katsella aivan rauhassa tilanteen kehittymistä. Nyt, vuoden jälkeen, en voisi paljon tyytyväisempi olla! Olemme tutustuneet mieheni kanssa toisiimme jo sillä tasolla, että uskallamme puhua avoimesti asioista ja ilmaista toiveemme ääneen. Tunteiden syventymisen myötä oma haluni miestä kohtaan on kasvanut valtavasti ja sitä kautta myös nautinto on luonnollisesti suurempaa. Alussa en saanut miestä laukeamaan seksin aikana ilman hänen omaa panostaan, mutta nykyään sekin onnistuu, joten uskoisin nousujohteisuuden olevan molemminpuolista. Siis kyllä, seksi voi parantua todella huimasti ajan myötä! Olkaa vain kärsivällisiä ja avoimia toistenne suhteen:)
N28
Aika jänniä kirjoituksia. Minusta seksi on useimmiten hyvää ihan uuden ihmisenkin kanssa. Olen erittäin aktiivinen jolloin toinenkin osapuoli usein on. En lemppaisi ketään siksi että eka kerta pliisu mutta kyllä se latistaisi mieltä jos olisi oikein rakastunut
Vähän epäilyttää tuleeko sellainen ihminen koskaan saamaan todella tajunnan räjäyttävää seksiä, joka ei malta vähän odottaa ja opetella rauhassa. Oikeastaan olis aika masentavaakin, jos se mitä vaikka parin ekan kuukauden aikana jonkun kanssa saa, tulis olemaan sitten kaikki mitä tuleekaan saamaan. Oman miehen kanssa pari ekaa kertaa ei muistaakseni edes onnistunut. Kun alkujännityksestä päästiin, luulin seksin olevan ihan hyvää, kunnes meni pari vuotta ja siitä tuli todella hyvää jne. Nyt 9 vuotta myöhemmin vois sanoa, että vasta vajaan pari vuotta on ollut niin hyvää, että taju meinaa lähteä. Muuten epäilisin, ettei parempaa voi enää olla, mutta niin oon luullut aikaisemminkin. Eikä harmita tippaakaan, että se on ottanut aikaa, koska harjoittelukin on ollut tosi hauskaa ja nautittavaa. Ei se ole ollut niin paljon taidoistakaan kiinni, enemmän luottamuksesta, rakkauden syvenemisestä ja itsensä ja toisen kehon ja halujen tuntemisesta. Siitä mistä pitää juuri tämän ihmisen kanssa, ei vaan yleisesti seksiä harrastaessa.
Mutta on siinä varmaan jonkun verran onneakin ollut kun halut on sovittuneet ajan kanssa niin hyvin yhteen. Joillakin voi hiipua suhde muuten vaan, joitakin ei kiinnosta tai evät tule ajatelleeksi kehittää seksielämää hyvästä paremmaksi, mutta jos on molemmilla on kipinää toista kohtaan, fiiliksiä opetella uusia juttuja ja avoin mieli, voi seksi kehittyä paremmaksi kai miten kauan vaan. Jos joskus vapaille markkinoille uudestaan päätyisin, niin varautuisin siihen, että aikaa voi mennä ennen kun joku uusi mut yhtä hyvin tuntisi ja osaisin itse vastaanottaa erilaista kosketusta ja vastata toisen yksilöllisiin tarpeisiin. Ei se huonoa seksiä tarkottaisi, mutta edes todella hyvää en uskaltaisi kovin pian odottaa. N27
Useammin eka kerta uuden kumppanin kanssa on laimea kuin jotenkin erityinen. En sano etteikö erityisiäkin olisi, mutta silti. Samoin ekoilla kerroilla erityinen voi muuttua jonkun kerran jälkeen laimeammaksi. Voi se silti tuntua hyvältä, mutta muut asiat alkaa painamaan. Näin mulla. Mun mielestä kannattaa panna useamman kerran että pääsee kärryille. Nykyiseni kanssa eka kerta oli verrattain kiihkeä jota edelsi mun makuuni liian piiiiitkä esileikki. Sen jälkeen on ollut tavallista ja väliin kiihkeämpää. Nämä siis yksin mun fiiliksiä. Toinen kyllä tuntuu (ja sanoo) nauttivan(sa).
Kyllähän muutama kerta meni opetteluun, mutta se kannatti. Aika kurjaa kehitellä paineita sekä miehille että naisille, jos kaiken pitää uudessa seksisuhteessa onnistua heti. Meillä puhuttiin paljon ja näytettiin ja kokeiltiin, siitä se sitten lähti kehittymään. Molemmilla aiemmat pitkät suhteet takana ja varmaankin eräitä seksikertoja toteutettuna. Siltikin ensimmäiset kerrat jännitti, mutta se jännitys toi oman elementtinsä mukaan. Nyt yhteistä elämää jaettuna pian 10v ja kipinöi ja roihuaa edelleen. Jos päivä jää väliin, tarvitsee toista seuraavana päivänä kahdesti.
Eihän AP miestä syytränyt missään välissä. Kyllä normaali aikuinen tajuaa, että seksi on kahden kauppa. Ainakin itse tajuan aloituksen niin, etteivät "kemiat kohdanneet" vielä täysin.
En lopettaisi tapailua ensimmäisen kerran jälkeen. Muutaman kerran jälkeen huomaa, onko samat sävelet vai ei.