Ajattelin hankkia tällaiset biksut kesäksi
Kommentit (12)
Kyllä!! Mahtavat. Muista jättää rämemajava siistimättä, luo boheemin, luolanaismaisen ilmeen.
Tulet varmasti keräämään katseita rannalla!:)
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 21:50"]
Kyllä!! Mahtavat. Muista jättää rämemajava siistimättä, luo boheemin, luolanaismaisen ilmeen. Tulet varmasti keräämään katseita rannalla!:)
[/quote]
Ajattelin, että tuo olisi semmoinen klassisen tyylikäs look. Mutta multa on tietenkin poistettu pimpsukkakarvat laserilla ja on myös tehty vulvan alueen kauneuskirurgiaa, mm. häpykummun rasvaimu. Noissa on kiva sit esitellä tuloksia!
Ap
Uppoaa varmaan kivasti häppäreiden väliin tuo etukappale.. :D
Mulla on tyon kuvan tytön kroppa mutta enpä viitsisi tuommoisia riekaleita vetää päälleni paitsi miehen kanssa kaksin kotona ollessa :)
Juu ei julkiseen esiintymiseen. Ei mikään ihme kun meitä pidetään h***...
Totta kai julkiseen esiintymiseen! Aion kääntää katseita rannalla!
Ap
Oksennus... joku raja sentään :D ei näytä edes hyvältä tuon kuvasa okevan naisen päällä!
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 21:57"]
Oksennus... joku raja sentään :D ei näytä edes hyvältä tuon kuvasa okevan naisen päällä!
[/quote]
Oksennus varmaan sit siinäkin vaiheessa, kun miehesi kuolaa mun perään ;)
Ap
Hyi saakeli kuin rumat biksut XD vartalon ja intiimien alueiden esittelyyn kyllä hyvät (eli sulle ap ihan perfecto) mut muuten huh huh ihan kamalat vaikka ois kuin hyvä kroppa tahansa :DDD
Vaikka olisi millainen mallikroppa niin pientä harkintaa, mitä päällensä kiskoo. Mauttomat ovat minusta nuo, tuo mikrokokoinen alaosa nyt ainakin.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 21:59"]Vaikka olisi millainen mallikroppa niin pientä harkintaa, mitä päällensä kiskoo. Mauttomat ovat minusta nuo, tuo mikrokokoinen alaosa nyt ainakin.
[/quote]
Samaa mieltä. Mautonta.
Kamoon, miten te nyt otitte tämän tosissanne! Mä halusin vain jakaa tuon linkin, että tämmöstäkin sitä valmistetaan ja myydään, ja muijat kilvan kertomassa, että mautonta. No totta helvetissä nuo on mauttomat, ei sitä nyt tarvitse enää erikseen mainita, riittää, kun katsoo kuvaa!
Ap
Tosi hienot ap. Tolla sivustolla on kyllä todella rohkeita asuja; käyttääköhän joku noita mesh-biksuja tai läpinäkyviä märkänä biksuja?