Hitaasti tutustuminen on näköjään taitolaji
Olen nyt jo 2 kk tutustunut yhteen naiseen vakavassa mielessä. Jonkin aikaa sitten olin aivan varma että tämä kuihtui kasaan, koska emme vieläkään edes tapaile. Kysyin sitten ihan huvikseni naista vielä ulos ja sain vastaukseksi että hän haluaa kyllä nähdä.
Olin jotenkin yllättynyt, mutta sitten tajusin että nythän tässä on aika hyvä pohja rakennettu. Tiedämme toistemme tekemisistä paljolti ja voimme luottaa toisiimme. Luulin siis ettei nainen ole kiinnostunut, mutta nyt oivalsin ettei kukaan täysjärkinen käytä noin paljon aikaa ja vaivaa tutustuakseen tyyppiin kenen kanssa ei näe mitään mahdollisuutta yhteisestä tulevaisuudesta.
Mun kokemuksen mukaan naiset joilla riittää vientiä osaavat kyllä laittaa hommat seis ja siirtyä seuraavaan.
Kommentit (45)
Mikä teitä ihmisiä vaivaa?
2 kk viestien vaihtoa (niin ymmärsin alun perusteella..) ja nyt vasta tapaamaan.
Tulevaisuudessa molemmat lähettävät varmaan robotit itsensä sijaan keskustelemaan keskenään...
OIkeesti. Ihmisten välinen kanssakäyminen on voimavara (unohdetaan hetkeksi korona). Ja paras tapa selvittää kaikki avoimet kysymykset. Jos niitä nyt on...
Ootko ap vielä linjoilla?
Mitä sen ekan naisen sun mielestä olis pitäny tehdä toisin? Ei kannata pelata mitään pelejä. Jos tykkäät siitä ekasta, tee se hänelle selväksi. Sitten sovitte, että rupeatte kunnolla seurustelemaan, jos hän on samaa mieltä tykkäämisestä. Pitää uskaltaa avata suu ja tehdä päätöksiä. Ja pitää sopia kalenteriin paljon oikean elämän tapaamisia eikä vaan viestitellä.
Mutta se on outoa, jos ite rupeat säätämään muiden kanssa ja silti oletat naisen olevan aktiivinen sinuun päin. Ei hän taatusti uskalla sitten. Miksi menit toisen naisen kanssa treffeille, jos vasta pyysit sitä ekaa jälleen ulos? Vähän sekavaa toi sun touhus??
Vierailija kirjoitti:
Ootko ap vielä linjoilla?
Mitä sen ekan naisen sun mielestä olis pitäny tehdä toisin? Ei kannata pelata mitään pelejä. Jos tykkäät siitä ekasta, tee se hänelle selväksi. Sitten sovitte, että rupeatte kunnolla seurustelemaan, jos hän on samaa mieltä tykkäämisestä. Pitää uskaltaa avata suu ja tehdä päätöksiä. Ja pitää sopia kalenteriin paljon oikean elämän tapaamisia eikä vaan viestitellä.
Mutta se on outoa, jos ite rupeat säätämään muiden kanssa ja silti oletat naisen olevan aktiivinen sinuun päin. Ei hän taatusti uskalla sitten. Miksi menit toisen naisen kanssa treffeille, jos vasta pyysit sitä ekaa jälleen ulos? Vähän sekavaa toi sun touhus??
Ootko toi nainen vai miten jaksat kirjoittaa noin pitkiä viestejä randomin ketjuun? :D
No se ois aika onnekas sattuma kyllä, että täällä palstalla törmäisi johonkin omaan säätämiseen eli tuskinpa olen kyseinen nainen. :) Mutta nainen olen joo ja useamman kuin yhden viestin kirjoitin tänne. En vaan ymmärrä miehiä, ku miksi pitää aina säätää montaa juttua samaan aikaan, jos oikeasti olisi tunteita lähinnä sitä yhtä kohtaan. Miksi en kerrota niitä tunteita sille, joka ansaitsisi kuulla? En ymmärrä, en.
Etkö ap usko siis että se eka nainen on susta riittävän kiinnostunut parisuhdetta ajatellen ja siksi et uskalla suoraan asiasta puhua? Mut mitä jos se on!! Soita sille tai laita jotain viestiä. Tehkää jotain, puhukaa, niin ne tilanteet selviää. Ei me palstalaiset voida ottaa siihen naiseen yhteyttä, kyllä sun nyt vaan pitää miehistyä ja uskaltaa ihan itse. Ei nää ole niin kuolemanvakavia asioita. Jos se nainen on vaikka nuorempi ku sinä ja kokemattomampi ja ei oikein osaa edistää teidän suhdetta, vaikka haluaisikin.