Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hitaasti tutustuminen on näköjään taitolaji

Vierailija
11.12.2021 |

Olen nyt jo 2 kk tutustunut yhteen naiseen vakavassa mielessä. Jonkin aikaa sitten olin aivan varma että tämä kuihtui kasaan, koska emme vieläkään edes tapaile. Kysyin sitten ihan huvikseni naista vielä ulos ja sain vastaukseksi että hän haluaa kyllä nähdä.

Olin jotenkin yllättynyt, mutta sitten tajusin että nythän tässä on aika hyvä pohja rakennettu. Tiedämme toistemme tekemisistä paljolti ja voimme luottaa toisiimme. Luulin siis ettei nainen ole kiinnostunut, mutta nyt oivalsin ettei kukaan täysjärkinen käytä noin paljon aikaa ja vaivaa tutustuakseen tyyppiin kenen kanssa ei näe mitään mahdollisuutta yhteisestä tulevaisuudesta.

Mun kokemuksen mukaan naiset joilla riittää vientiä osaavat kyllä laittaa hommat seis ja siirtyä seuraavaan.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli onko siinä parisuhde kuitenkin jommallakummalla salaa kiikarissa kun kerran on kunnolla tutustuttu, sillä eihän sellaista viitsi hukkaankaan heittää.

Vierailija
2/45 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kk on kyllä mun makuun liian pitkä aika. Mutta en kyllä tajua niitä hätähousuja (Tinder)miehiäkään, jotka poistavat matchin, jos ei ole treffattu kolmen päivän aikana.

N40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata kuitenkaan ladata liikaa odotuksia tapaamiseen. Rennoin ja avoimin mielin kannattaa mennä. 

Vierailija
4/45 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli onko siinä parisuhde kuitenkin jommallakummalla salaa kiikarissa kun kerran on kunnolla tutustuttu, sillä eihän sellaista viitsi hukkaankaan heittää.

Siksi tutustumme toisiimme että tarkoituksena olisi pariutua toistemme kanssa. Ei olla mitään kavereita etsimässä. Ollaan pari kertaa nähtykin. Taitoa tämä vaatii minulta siinä että ei sovi pakottaa toista tekemään tätä nopeammin. Jotenkin pidän siitä että olen tehnyt näin suuren työn ja nyt nainen oikeasti tietää etten ole mikään sekopää tai läheisriippuvainen tai naisenkipeä nyhverö. Ap

Vierailija
5/45 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea uskoa että joku tuhlaisi noin pitkän ajan ihmiseen joka ei kiinnosta. Yleensä sellaiset jutut löytävät päätepisteen paljon aikaisemmin.

Vierailija
6/45 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon keskustelua. Tämä on mielenkiintoinen tilanne huomata miten tutustumista voi tapahtua ilman että ollaan heti iholla. Eikö tässä miehenä pitäisi halutakin tässä olevan jonkinlainen jahti päällä? Ap

Vierailija
7/45 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä siltä, että olet silti päässäsi päättänyt, että nainen haluaa kanssasi yhteisentulevaisuuden ja luottaa sinuun 100%. Ja se sitten on hidasta etenemistä? Pakko olla provo :D

Vierailija
8/45 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli hitaasti tutustuminen = kaikki menee niin kuin aina hätiköidessä muutenkin,  mutta nainen ei vastannut kuukauteen :D

Vierailija
9/45 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat, että jahti päällä?

Moni hyvä parisuhde lähtee kaveruudesta tai ystävyydestä. Tai että tutustutaan töissä tai harrastuksessa vaivihkaa ja jossain vaiheessa ollaakin pari. Mutta silloin on jo ollut pitkä esikarsinta niin, että toisen arkinen olemus, luonne ja jutut ovat jo tulleet tutuiksi. 

Vierailija
10/45 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea uskoa että joku tuhlaisi noin pitkän ajan ihmiseen joka ei kiinnosta. Yleensä sellaiset jutut löytävät päätepisteen paljon aikaisemmin.

Kyllä ainakin miehet voivat, jos on kierroksessa useampi nainen yhtä aikaa. Itse olen tutustunut mieheen tuohon tyyliin kuin aloituksessa, ja päällimmäinen tunne oli koko sen jutun ajan epävarmuus. Olin ihan varma että mies on pitänyt samaan tyyliin yhteyttä moneen muuhuunkin siinä minun ohessani.

Vierailija
11/45 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän usein 1-2 kk sometaukoja, joilloin en vastaile heti viesteihin, koska en käytä nettiä. Miehet ihmettelevät, siinähän ihmettelevät. Suosittelen kaikille!

Vierailija
12/45 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pidän usein 1-2 kk sometaukoja, joilloin en vastaile heti viesteihin, koska en käytä nettiä. Miehet ihmettelevät, siinähän ihmettelevät. Suosittelen kaikille!

Jatkan vielä: kiva olisi tavata mies, joka ei roiku yötäpäivää somessa käsi liimattuna puhelimeen.

Vierailija
13/45 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei ole enää nuori, niin yleensä kaikki suhteet lähtee liikkeelle seksistä. Eteneminen tapahtuu aina todella nopeasti. 

Vierailija
14/45 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nopee ero myös!

Nopee on nopee.

Vierailija
15/45 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen harrastaa luultavasti tantraa.

Vierailija
16/45 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen pitkää se muuttuu kamppailulajiksi.

Vierailija
17/45 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestittely ei kumminkaan vastaa todellisuutta. Viestien perusteella olet luonut mielikuvasi naisesta, mutta kun viimein näette niin se mielikuvasi voi murtua. Mielestäni ensimmäinen tapaaminen pitäisi olla viikon-parin sisään jottei utopisia mielikuvia ehdi syntyä, ja sitten voi hidastella vaikka maailman ääriin. Se on kumminkin se kuuluisa "kemia" mitä ei pysty IRL feikkaamaan samalla tavalla kuin viesteissä.

Vierailija
18/45 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viestittely ei kumminkaan vastaa todellisuutta. Viestien perusteella olet luonut mielikuvasi naisesta, mutta kun viimein näette niin se mielikuvasi voi murtua. Mielestäni ensimmäinen tapaaminen pitäisi olla viikon-parin sisään jottei utopisia mielikuvia ehdi syntyä, ja sitten voi hidastella vaikka maailman ääriin. Se on kumminkin se kuuluisa "kemia" mitä ei pysty IRL feikkaamaan samalla tavalla kuin viesteissä.

Aloittajahan kertoi että ovat nähneet pari kertaa.

Vierailija
19/45 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta heti viestittely sen emakon kanssa!

Vierailija
20/45 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on ongelma? Tuo on normaalia tutustumista. On alemman tason touhua mennä heti iholle.

Outo oli ap:n kommentti, että jos naisella olisi vientiä, osaisi panna pelin poikki. Mitä?