Vihasiko jeesus homoja
Kommentit (53)
(Eipä sillä ole kai väliä oliko Jeesusta vai ei, tärkeintä on ne arvot mitä kristinusko on tuonut meidän elämäämme= täysin länsimaiset arvot)
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 20:15"]
(Eipä sillä ole kai väliä oliko Jeesusta vai ei, tärkeintä on ne arvot mitä kristinusko on tuonut meidän elämäämme= täysin länsimaiset arvot)
[/quote]
Länsimaista on se ettei oteta uskontoja tosissaan
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 20:15"]
[/quote]
Jahas, että naisten oikeudet, tasa-arvo, orjuuden kieltäminen ja uskonvapaus muun muassa ovat kristinuskon tuotteita?
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 20:17"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 20:15"]
[/quote]
Jahas, että naisten oikeudet, tasa-arvo, orjuuden kieltäminen ja uskonvapaus muun muassa ovat kristinuskon tuotteita?
[/quote] Sori. Perustelin väärin. Tarkotin tätä niin että miten itse ajattelen kristinuskon, ja miten minun seurakunnassani on opetettu.
Ei vihaa homoja, vaikka syntiä vihaakin. Ostoskeskuksia ei hänen siihen aikaan.
Jos esim miettii kymmentä käskyä, eipä eroa mitenkään omasta ajatusmaailmastani
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 20:14"]
Jeesus rakastaa kaikkia just semmosina ku me ollaan, ja just se on mun mielestä kristinuskon tärkein arvo. "Kohtele toisia niin kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan" :)
[/quote]
Jos tekisit syntiä, haluaisitko että joku sinulle sen kertoisi?
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 20:20"]
Jos esim miettii kymmentä käskyä, eipä eroa mitenkään omasta ajatusmaailmastani
[/quote]
1. Kenen versio kymmenestä käskystä? Ne kun eivät ole samat kaikilla kirkkokunnilla.
2. Sinulla on toki oikeus ajatella miten vain, mutta mm. "Herra on sinun jumalasi, sinulla ei saa olla muita jumalia" ei sovi länsimaiseen sekulaariin yhteiskuntaan, jossa on uskonnon- ja omantunnon vapaus.
Hän rakastaa kaikkia ihmisiä. Hän hyväksyy homot, muttei homouden harjoittamista, sillä rakkaus on luotu naisen ja miehen väliseksi asiaksi.
Jeesus oli satuolento, enkä enää koskaan aio palata siinä hahmossa.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 20:31"]
Hän rakastaa kaikkia ihmisiä. Hän hyväksyy homot, muttei homouden harjoittamista, sillä rakkaus on luotu naisen ja miehen väliseksi asiaksi.
[/quote]
Jahas, siellä sitten aletaan sanelemaan Jeesuksen mielipiteitä, ja kappas vaan, nehän ovat ihan samat kuin sinulla!
Ja voitteko lopettaa tuon oksettavan "Rakasta syntistä, vihaa syntiä"-valkopesun? Sanokaa suoraan, "Homot joutuvat Helvettiin ja se on heille ihan oikein!" ja että maailma olisi mielestänne parempi paikka, jos homoja ei olisi, koska sitä mieltähän te oikeasti olette!
Jostain olen lukenut, että Jeesus ja profeetta Muhammad olisi tunteneet toisensa?
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 20:38"]
Jostain olen lukenut, että Jeesus ja profeetta Muhammad olisi tunteneet toisensa?
[/quote]
Eikö näillä ole satojen vuosien ikäero?
Jeesus ei koskaan sanonut että homot on pahasta (ainakaan raamatussa ei lue) vaan jeesuksen opetuslapset tai joku muu uskonnollinen jeesusfani
Jeesus tuli kaikkia varten...että ihmisillä olisi yltäkylläinen elämä (=rauha, ilo, vapaus, luottamus, rakkaus, levollisuus...) ja vieläpä sitäkin parempi tulevaisuus. Myös homoilla.
Sitä pitää kysyä Jeesukselta, mikä on kylläkin vähän hankalaa, sillä hän meni kuolemaan n. 2000 vuotta sitten.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 20:40"]
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 20:38"]
[/quote]
Eikö näillä ole satojen vuosien ikäero?
[/quote]
No jos jeesus on nyt 2015 vuotias, niin ei noissa piireissä pienet ikäerot haittaa.
Jeesus rakastaa kaikkia just semmosina ku me ollaan, ja just se on mun mielestä kristinuskon tärkein arvo. "Kohtele toisia niin kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan" :)