Lue keskustelun säännöt.
Miten säädetään maalämpöpumpun lämpötiloja?
14.09.2006 |
Meillä on uusi pumppu ja kesän säädöt on ilmeisesti tosi pienellä. Nyt alkaa tulemaan jo kylmä. Löysin kaksi kohtaa joista voi lämpöä säätää, toinen säätövara on 0-10, toisessa kohdassa taas -10C - +10C. Kumpaa säädän? Ohjekirjasta en ottanut mitään selkoa.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kannattaiskohan kysyä esim. sieltä, mistä sen pumpun ostitte??
Niitä pumppuja on kuitenkin niin hirveän monen merkkisiä & mallisia, että jos joku sua täällä neuvoo, niin meneeköhän oikein?