Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten on päivä alkanut?

Vierailija
11.12.2021 |

Sinä kanssaihminen joka luet palstaa juuri nyt. Miten päivä on alkanut? Mitä suunnittelet? Itse olen mökillä miehen kanssa. Mökki ei oikeasti ole talvi-asuttava joten pian pitää laittaa tuli kaminaan. En tiedä olenko hyvilläni vai pahoillani siitä että viime yöksi luvattu lumisade onkin näköjään tullut vetenä.
Suunnitelmissa on hoitaa muutama viimeinen syyshomma mm omenapuiden suojaus peuroilta ja jäniksiltä. Läheisessä kaupungissa olisi joulumarkkinat mutta ei taideta jaksaa lähteä. Mieluummin rentoudutaan täällä maalla ja tehdään vaikka pitkä kävelylenkki ja sen jälkeen saunaan.
Mukavaa päivää kaikille.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin hyvä mieli eilisestä kävelyretkestä meren jäällä aurinkoisessa säässä. Kohta aamukahvit ja Hesari, sitten vuokravaraston tyhejennys. Osa lapsista on jo muuttanut kotoa ja todettiin että turha maksaa vuokraa tilasta joka on kattoon asti täynnä oikeasti ihan tarpeetonta tavaraa.

Tavaroiden läpikäynti on oikeasti aika rankkaa. Siellä on suloisessa sekasotkussa ihan roskaa ja korvaamattoman arvokasta. Pari päivää sitten löysin edesmenneen äitini koulutodistuksia ja päiväkirjoja.

Elämänsiivous siis menossa. Samalla mietin millaista elämää haluan viettää jatkossa, mikä on tärkeää ja mistä voin jo päästää irti. Aika terapeuttista oikeastaan.

Vierailija
42/42 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskastuttaa, tuntuu että korona saisi jo väistyä. Olisi kiva tavata ihmisiä.

Yleensä en ole mikään murehtijatyyppi mutta kieltämättä Venäjän touhut huolestuttaa, samoin globaalit taloussuhdanteet. Tuntuu että saattaa tulla sota ja pörssiromahdus mutta kummassa järjestyksessä se jää nähtäväksi. Toivottavasti olen väärässä.

Paras lääke murehtimiseen on toiminta. Taitaa olla aika keittää kahvit ja sitten pitkälle lenkille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän