TYÖHAASTATTELU HUOMENNA, MITEN TEEN HYVÄN VAIKUTUKSEN?
Elikkäs minulla on huomenna työhaastattelu, paikkaa hakenut todella moni henkilö. Kuinka erotun joukosta?
Kommentit (32)
Mäkin toivon, että tulet valituksi! Hieno saavutus kyllä jo haastatteluun pääsy noin isosta porukasta. :)
Muuten oliko noille saamillesi vinkeille käyttöä haastattelussa?
Oli apua!! Olin vain oma itseni ja sain sen työpaikan!!! :) Ap
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 17:08"]Oli apua!! Olin vain oma itseni ja sain sen työpaikan!!! :) Ap
[/quote]
Onnea ja työn iloa ap (:
Oletko nainen vai mies? Ihan mielenkiinnosta kysyn.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 17:13"]Oletko nainen vai mies? Ihan mielenkiinnosta kysyn.
[/quote]
Olen 20vuotias nainen. Herranjumala en vieläkään voi uskoa että nyt työttömyys loppuu!! Ihanaa ♡ :D
Pistä rööki palamaan haastattelun alkaessa. Se antaa tunkkaisen vaikutelman.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 17:19"]Pistä rööki palamaan haastattelun alkaessa. Se antaa tunkkaisen vaikutelman.
[/quote]
Haastattelu on mennyt jo! :D Ap
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 17:15"][quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 17:13"]Oletko nainen vai mies? Ihan mielenkiinnosta kysyn.
[/quote]
Olen 20vuotias nainen. Herranjumala en vieläkään voi uskoa että nyt työttömyys loppuu!! Ihanaa ♡ :D
[/quote]
Kauvan kerkesit olla työttömänä? Onko oman alan hommia?
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 20:55"][quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 17:15"][quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 17:13"]Oletko nainen vai mies? Ihan mielenkiinnosta kysyn.
[/quote]
[/quote]
Kauvan kerkesit olla työttömänä? Onko oman alan hommia?
[/quote]
1kuukauden olin työttömänä. Ammattia minulla ei ole. Joten ei ole oman alan hommia. :)
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 18:13"]Mulla kans! Ettei vain samaa paikkaa haeta?
Siinä tapauksessa ehdotan, että pistät oikein tummaa meikkivoidetta ja otat haastatteluun leopardin tuubitopissa. Annat itsestäsi naisellisen ja seksikkään vaikutelman ja minä jään soittamaan toista viulua ;)
[/quote]
Rakennusallalle haen :)
Kävele puujaloilla, niin olet päätä pitempi muita.
Mitä mieltä olet Ap neuvoista? Onko mikään niistä kokeilemisen arvoinen? Tsemppiä sinulle haastatteluun, hyvin se menee :)
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 20:27"]
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 18:13"]Mulla kans! Ettei vain samaa paikkaa haeta?
Siinä tapauksessa ehdotan, että pistät oikein tummaa meikkivoidetta ja otat haastatteluun leopardin tuubitopissa. Annat itsestäsi naisellisen ja seksikkään vaikutelman ja minä jään soittamaan toista viulua ;) [/quote] Rakennusallalle haen :)
[/quote]
Village People:sissa oli se rakennusmies... Samat hynttyyt päälle, niin paikka on sinun :D
Pidän peukkuja sulle Ap! Tule huomenna kertomaan, miten meni!
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 17:54"]
Elikkäs minulla on huomenna työhaastattelu, paikkaa hakenut todella moni henkilö. Kuinka erotun joukosta?
[/quote]
Pikavinkki: älä aloita lauseita sanalla "elikkäs".
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 23:08"]Pidän peukkuja sulle Ap! Tule huomenna kertomaan, miten meni!
[/quote]
3päivän sisällä ilmoitellaan miten kävi. Paikkaa oli hakenut 50henkilöä ja 4valitaan. Toivotaan että olen valittavien joukossa :) -ap