Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko narsisti?

Vierailija
17.03.2015 |

Minuun käy lähes kaikki narsistin piirteet paitsi empatia. Saatan alkaa itkeä jonkun uutisen tai elokuvan takia. Minä olen kuulemma tavallista empatiakykyisempi kuin muut mutta silti kaikki muut narsistin piirteet sopivat minuun. Kertokaa tai edes upittakaa tätä keskustelua.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetko kateutta? Saako muiden hyvät ominaisuudet, menestys, omistamansa asiat jne aikaa sinussa mielipahaa? Kateushan voi saada tuntemaan kyvyttömyyttä, epäonnistumista, huonommuutta jne., mutta siitä voi päästä irti.
.
Narsistisesti häiriintyneet eivät useinkaan tunnista olevansa itse kateellisia muille, vaan uskovat muiden kadehtivan heitä.

Vierailija
22/39 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo [quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 22:49"][quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 20:52"]Voisitko kuolla jonkun ihmisen puolesta
[/quote] Voisin kuolla äitini isäni puoli isäni siskoni ja yhden hyvän ystävän puolesta. Kertooko jotain? -Ap
[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 14:06"]

Jos sulla onkin valikoiva empatiakyky? Tunnen yhden narsistin joka omasta mielestän on ihana, mukava ja empatiakykyinen. Todellisuus onkin sitten ihan toista. Empatiaa riittää tasan niille joista saa jotain hyötyä. Täysin kylmä ja tunteeton ihminen kaikelle muulle. Ei vain itse tajua sitä. Ainoa mitä epäilisin sun kohdalla näillä tiedoilla on just toi et narsisti ei yleensä tunnista itseään narsistiksi. Mut jos näin on ja olet narsisti niin tuosta se paraneminen alkaa. Tsemppiä.

[/quote]

Narsisti ei "parane" koskaan.

Vierailija
25/39 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit olla kaikkea tuota vaikka olet empatiakykyinen?

Vierailija
26/39 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, vastaapa tähän kysymykseen rehellisesti: miten haluaisit kehittyä tai muuttua tulevaisuudessa?

Vierailija
27/39 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 18:24"]Ap, vastaapa tähän kysymykseen rehellisesti: miten haluaisit kehittyä tai muuttua tulevaisuudessa?
[/quote] Ehkä olisin parempi kielissä. Ei tuu muuta mieleen ;D -Ap

Vierailija
28/39 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

suututko arvostelusta?

Vierailija
29/39 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin olet. Kuulostat vain epävarmalta ja heikkoitsetuntoiselta.

Vierailija
30/39 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 jatkaa, että en tiiä kun en ole psykiatri mutta eikös kaikissa ole jokin määrä narsistisia piirteitä? luulen että oon tavannut/tiedän yhden aika narsistisen ihmisen, niin hälle tuntuu olevan ominaista, että silminnähden raivostuu jos kokee saavansa pienenkin arvostelun, kun kaiken pitää olla hänellä aina täydellistä. Eli todellisuus on jollain tavalla rajoittunut. t. keittiöpsykologi

Vierailija
31/39 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on sama ongelma... mmm

Vierailija
32/39 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 18:34"]

suututko arvostelusta?

[/quote] Joskus. En aina

Vierailija
33/39 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
34/39 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä

Vierailija
35/39 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko joku kertoa?!

Vierailija
36/39 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha huoli, narsistit eivät osaa asettua toisen ihmisen asemaan. Oma etu tärkein ja muut ihmiset tärkeitä vain oman hyödyn takia. Kun hyötyä ei enää saavuteta, "ystävä" on yhtä kuin kuollut narsistille. Sad!

Vierailija
37/39 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestisi perusteella et taida olla. Narsisti itse ei edes osaa miettiä että "olenkohan mä narsisti". Lisäksi hänellä ei ole lainkaan empatiakykyä.

Mitä ne sinuun sopivat narsistiset piirteet sitten on?

Vierailija
38/39 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 17:26"]Viestisi perusteella et taida olla. Narsisti itse ei edes osaa miettiä että "olenkohan mä narsisti". Lisäksi hänellä ei ole lainkaan empatiakykyä.

Mitä ne sinuun sopivat narsistiset piirteet sitten on?
[/quote] itsekeskeinen, huomionkipeä, kateellinen ja hyväksikäyttävä. Narsisti kokee uhkaa itseään kohtaan osaavampien seurassa. Siksi narsisti voi saada esim. työpaikalla paljon pahaa aikaan.

Eli siis kopioin Wikipediasta ja täytän nuo kriteerit. Täytän muitakin narsistisia piirteitä mutta nuo olivat ne yleisimmät. Kai? :D

Vierailija
39/39 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko kuolla jonkun ihmisen puolesta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi