Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko narsisti?

Vierailija
17.03.2015 |

Minuun käy lähes kaikki narsistin piirteet paitsi empatia. Saatan alkaa itkeä jonkun uutisen tai elokuvan takia. Minä olen kuulemma tavallista empatiakykyisempi kuin muut mutta silti kaikki muut narsistin piirteet sopivat minuun. Kertokaa tai edes upittakaa tätä keskustelua.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä suuren empatiakyvyn vuoksi haluat että sinua kohdellaan paremmin kuin muita

Vierailija
2/39 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 19:27"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 17:26"]Viestisi perusteella et taida olla. Narsisti itse ei edes osaa miettiä että "olenkohan mä narsisti". Lisäksi hänellä ei ole lainkaan empatiakykyä.

Mitä ne sinuun sopivat narsistiset piirteet sitten on?
[/quote] itsekeskeinen, huomionkipeä, kateellinen ja hyväksikäyttävä. Narsisti kokee uhkaa itseään kohtaan osaavampien seurassa. Siksi narsisti voi saada esim. työpaikalla paljon pahaa aikaan.

Eli siis kopioin Wikipediasta ja täytän nuo kriteerit. Täytän muitakin narsistisia piirteitä mutta nuo olivat ne yleisimmät. Kai? :D

[/quote] hyväksikäyttävä? Jos on suuri empatiakyky niin miten tuo? Onko niin että yrität vain haudata tunteet kun ne tulevat niin suurina?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla onkin valikoiva empatiakyky? Tunnen yhden narsistin joka omasta mielestän on ihana, mukava ja empatiakykyinen. Todellisuus onkin sitten ihan toista. Empatiaa riittää tasan niille joista saa jotain hyötyä. Täysin kylmä ja tunteeton ihminen kaikelle muulle. Ei vain itse tajua sitä. Ainoa mitä epäilisin sun kohdalla näillä tiedoilla on just toi et narsisti ei yleensä tunnista itseään narsistiksi. Mut jos näin on ja olet narsisti niin tuosta se paraneminen alkaa. Tsemppiä.

Vierailija
4/39 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta prosenttia luulisit olevasi narsisti?

Vierailija
5/39 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 22:10"]Kuinka monta prosenttia luulisit olevasi narsisti?
[/quote] mikä tää ny oli

Vierailija
6/39 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutte kaikki paskaa ja oletuksenne ovat maallikko tason kaltaisia, surkeita ja automaattisen vääriä.

AP, sinä olet ilmeisemmin narsisti, jolle jokun asiasta maininnut. Luit vilpillisesti keskustelun siitä että narsisti voi kusettaa niin kaikkia, myös itseään kirjoittamalla kysymyksen "olenko minä narsisti?" AV-palstalle. Näin petit itsesi ja muut. Huolenaiheesi ole todellinen, vaan teatraalinen näytelmä.

Vierailija
7/39 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuon aloituskirjoituksen perusteella voikin tehdä jo melko syvällisen psykologisen analyysin.

Vierailija
8/39 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 22:34"]Kyllä tuon aloituskirjoituksen perusteella voikin tehdä jo melko syvällisen psykologisen analyysin.
[/quote] no teehän

Vierailija
9/39 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 22:29"]Puhutte kaikki paskaa ja oletuksenne ovat maallikko tason kaltaisia, surkeita ja automaattisen vääriä.

AP, sinä olet ilmeisemmin narsisti, jolle jokun asiasta maininnut. Luit vilpillisesti keskustelun siitä että narsisti voi kusettaa niin kaikkia, myös itseään kirjoittamalla kysymyksen "olenko minä narsisti?" AV-palstalle. Näin petit itsesi ja muut. Huolenaiheesi ole todellinen, vaan teatraalinen näytelmä.
[/quote] mutta miksi narsisti tekisi noin? T. Asiasta kiinnostunut

Vierailija
10/39 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 22:37"]

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 22:34"]Kyllä tuon aloituskirjoituksen perusteella voikin tehdä jo melko syvällisen psykologisen analyysin. [/quote] no teehän

[/quote]

Ei minun tarvitse, kun niitä on täällä jo ihan riittävästi.

Vierailija
11/39 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta entä jos narsisteilla on tavallista suurempi empatiakyky ja he haluavat vain kostaa muille siitä että saavat niin suuria tunteita aikaan.

Vierailija
12/39 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 22:29"]

Puhutte kaikki paskaa ja oletuksenne ovat maallikko tason kaltaisia, surkeita ja automaattisen vääriä.

[/quote]

Mistä sinä muuten tiedät, millaiset ihmiset täällä vastailevat? Esim tämä narsismi-aihe voi saada mielenterveysalan ammattilaisen kirjoittamaan kommentin. Työssäni psykiatrian polilla tapaan henkilöitä, joilla on piirteitä narsistisesta persoonallisuushäiriöstä, mutta apua he tulevat useimmiten hakemaan johonkin muuhun elämänsä ongelmaan kuin tähän narsistiseen häiriöön. Veikkaan, että ap on aika nuori henkilö, joka miettii minkälainen oikeastaan olen ihmisenä, olenko oikeassa?

Vierailija
13/39 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 22:48"][quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 22:29"]

[/quote]

Mistä sinä muuten tiedät, millaiset ihmiset täällä vastailevat? Esim tämä narsismi-aihe voi saada mielenterveysalan ammattilaisen kirjoittamaan kommentin. Työssäni psykiatrian polilla tapaan henkilöitä, joilla on piirteitä narsistisesta persoonallisuushäiriöstä, mutta apua he tulevat useimmiten hakemaan johonkin muuhun elämänsä ongelmaan kuin tähän narsistiseen häiriöön. Veikkaan, että ap on aika nuori henkilö, joka miettii minkälainen oikeastaan olen ihmisenä, olenko oikeassa?
[/quote] olenhan mä sellanen aika nuori. Ei voi aikuiseksikaan sanoa.

Vierailija
14/39 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 14:06"]Jos sulla onkin valikoiva empatiakyky? Tunnen yhden narsistin joka omasta mielestän on ihana, mukava ja empatiakykyinen. Todellisuus onkin sitten ihan toista. Empatiaa riittää tasan niille joista saa jotain hyötyä. Täysin kylmä ja tunteeton ihminen kaikelle muulle. Ei vain itse tajua sitä. Ainoa mitä epäilisin sun kohdalla näillä tiedoilla on just toi et narsisti ei yleensä tunnista itseään narsistiksi. Mut jos näin on ja olet narsisti niin tuosta se paraneminen alkaa. Tsemppiä.
[/quote] mutta mä voin alkaa itkeä jostain uutisesta. Vaikka että joku tappoi omat lapsensa niin tulee kyllä niin paha mieli.

Vierailija
15/39 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee psykiatrille ja kysy siltä.

Vierailija
16/39 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 14:06"]Jos sulla onkin valikoiva empatiakyky? Tunnen yhden narsistin joka omasta mielestän on ihana, mukava ja empatiakykyinen. Todellisuus onkin sitten ihan toista. Empatiaa riittää tasan niille joista saa jotain hyötyä. Täysin kylmä ja tunteeton ihminen kaikelle muulle. Ei vain itse tajua sitä. Ainoa mitä epäilisin sun kohdalla näillä tiedoilla on just toi et narsisti ei yleensä tunnista itseään narsistiksi. Mut jos näin on ja olet narsisti niin tuosta se paraneminen alkaa. Tsemppiä.
[/quote] Mutta eikös narsistit ole juuri ylpeitä siitä ja kehuskele sillä että ovat narsisteja. Pitävät sitä hyvänä ominaisuutena

Vierailija
17/39 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 18:17"][quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 14:06"]Jos sulla onkin valikoiva empatiakyky? Tunnen yhden narsistin joka omasta mielestän on ihana, mukava ja empatiakykyinen. Todellisuus onkin sitten ihan toista. Empatiaa riittää tasan niille joista saa jotain hyötyä. Täysin kylmä ja tunteeton ihminen kaikelle muulle. Ei vain itse tajua sitä. Ainoa mitä epäilisin sun kohdalla näillä tiedoilla on just toi et narsisti ei yleensä tunnista itseään narsistiksi. Mut jos näin on ja olet narsisti niin tuosta se paraneminen alkaa. Tsemppiä.
[/quote] Mutta eikös narsistit ole juuri ylpeitä siitä ja kehuskele sillä että ovat narsisteja. Pitävät sitä hyvänä ominaisuutena
[/quote]

No ei.

Vierailija
18/39 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 18:10"][quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 14:06"]Jos sulla onkin valikoiva empatiakyky? Tunnen yhden narsistin joka omasta mielestän on ihana, mukava ja empatiakykyinen. Todellisuus onkin sitten ihan toista. Empatiaa riittää tasan niille joista saa jotain hyötyä. Täysin kylmä ja tunteeton ihminen kaikelle muulle. Ei vain itse tajua sitä. Ainoa mitä epäilisin sun kohdalla näillä tiedoilla on just toi et narsisti ei yleensä tunnista itseään narsistiksi. Mut jos näin on ja olet narsisti niin tuosta se paraneminen alkaa. Tsemppiä.
[/quote] mutta mä voin alkaa itkeä jostain uutisesta. Vaikka että joku tappoi omat lapsensa niin tulee kyllä niin paha mieli.
[/quote]

Juu siis tottakai narsistillekin tulee tollasesta paha mieli. Voi höhlä. Siis jollein sosiopaateil ei ehkä tuu.

Vierailija
19/39 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 17:19"]

Voiko joku kertoa?!

[/quote]

Mistä me muka tiedetään kun ei tunneta sinua?

Narsisti ei (yleensä) myönnä itselleen että on.

T, koko elämänsä narsistin uhrina

Vierailija
20/39 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 20:52"]Voisitko kuolla jonkun ihmisen puolesta
[/quote] Voisin kuolla äitini isäni puoli isäni siskoni ja yhden hyvän ystävän puolesta. Kertooko jotain? -Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän