Uimahallissa koronapassi, eivät hyvitä kausikorttimaksua
En halua -vielä- ottaa rokotetta eikä minulla ole passia. Olen ostanut uimalipun vuodeksi ennen tätä, ja nyt kävi ilmi, ettei aikaa, jolloin en passittomuuteni vuoksi voi käydä uimassa, hyvitetä mitenkään. Perusteena,että voisin rokotteen halutessani ottaa, mikä tietysti on totta.
Ottamatta kantaa rokotteen ottamiseen ( oikein vai väärin), voiko teidän mielestä ehtoja näin yhtäkkiä muuttaa, kun ostotilanteessa en ole ollut tietoinen tästä?
Ymmärrän, että raja on johonkin vedettävä ja itse olen vapaaehtoisesti rokottamaton. Harmittaa vaan, että minulle iso raha menee nyt hukkaan.
Kommentit (181)
Pitäisi saada hyvitys, koska palveluntuottaja asettaa esteen pääsylle.
Tappele asiasta, niin saat hyvityksen äläkä voivottele vaan
Ei noitarokotetta kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis milloin sitten aiot ottaa rokotteen jos et nyt?
En ota koronarokotetta ollenkaan. Rokote on myrkkyä ja lisäksi siru mukana. En tietoisesti siruta itseä.
Aivan. Tuohon sinun vaivaasi ei auta rokote. Siihen tarvitaan psykiatrista hoitoa.
Kunnan uimahallit on kyllä todella mielenkiintoinen case. Meidänkin paikkakunnalla meni uimahallit nyt koronapassin taakse, eli ilman passia ei halliin pääse. Asiasta luki aamun lehdessä, no itellä on rokotteet/passi, mutta olin satavarma, että tästä alkaa kyllä kova keskustelu.
Nyt jos koskaan on kyllä itse aiheutettu ongelma. Ole ystävällinen äläkä tuhlaa julkisia varoja valittamalla jollekin kaupungin työntekijälle tilanteesta jossa olet itse syypää.
Kelpaako koronapassiin negatiivinen testikin?
Uutisissa oli jostain italialaisesta, joka käy monta kertaa viikossa koronatestissä saadakseen käydä töissä. En ymmärrä, miten joku pystyy sellaiseen. Minulle on tehty koronatesti kerran (turhaan, koska ei ollutkaan koronaa) ja toivottavasti ei tehdä enää toiste.
Vierailija kirjoitti:
Kunnan uimahallit on kyllä todella mielenkiintoinen case. Meidänkin paikkakunnalla meni uimahallit nyt koronapassin taakse, eli ilman passia ei halliin pääse. Asiasta luki aamun lehdessä, no itellä on rokotteet/passi, mutta olin satavarma, että tästä alkaa kyllä kova keskustelu.
Mikä siinä on mielenkiintoista?
Ne ovat kiinni vuoden loppuun.
Paitsi jos sulla on koronapassi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on mielenkiintoista?
Ne ovat kiinni vuoden loppuun.
Paitsi jos sulla on koronapassi.
Noo.aivan varmasti jatkuu ensi vuoden puolelle. Eri
Vierailija kirjoitti:
Kelpaako koronapassiin negatiivinen testikin?
Uutisissa oli jostain italialaisesta, joka käy monta kertaa viikossa koronatestissä saadakseen käydä töissä. En ymmärrä, miten joku pystyy sellaiseen. Minulle on tehty koronatesti kerran (turhaan, koska ei ollutkaan koronaa) ja toivottavasti ei tehdä enää toiste.
Kyllä kelpaa.
Perusprobleema kai tässäkin on kuitenkin edelleen tämä: rokotettu kun voi olla täysin oireeton ja tartuttaa. Esimerkki: tämä oireeton rokotettu on esim. tänään uimahallin porealtaassa 15 min 5 ihmisen kaa. Sitten hän on uimahallin saunassa 10 min taas 5 eri ihmisen kaa jne. Huomenna hänelle tuleekin oireet, esim yhtäkkiä nousee kuume, hän menee testiin ja naps: positiivinen. Mittäs sitten? no hän on voinut tartuttaa nuo 10 ihmistä. Ja se on sitten aivan sama, onko tartutettu rokotettu vai rokottamaton. Eikä siinä passi paljon auta! Tätä tämä viddu nyt vaan on!
Vierailija kirjoitti:
Perusprobleema kai tässäkin on kuitenkin edelleen tämä: rokotettu kun voi olla täysin oireeton ja tartuttaa. Esimerkki: tämä oireeton rokotettu on esim. tänään uimahallin porealtaassa 15 min 5 ihmisen kaa. Sitten hän on uimahallin saunassa 10 min taas 5 eri ihmisen kaa jne. Huomenna hänelle tuleekin oireet, esim yhtäkkiä nousee kuume, hän menee testiin ja naps: positiivinen. Mittäs sitten? no hän on voinut tartuttaa nuo 10 ihmistä. Ja se on sitten aivan sama, onko tartutettu rokotettu vai rokottamaton. Eikä siinä passi paljon auta! Tätä tämä viddu nyt vaan on!
Sinulla on mahtava logiikka. Yritä laajentaa hieman analyysialuetta, niin ehkä pääset tästä asiasta jyvälle.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa 🙄
sinua kolottaa sitten joka päivä, oli niin omaperäinen heitto että.
Ihan suoraan sanottuna kulkutautimyönteisen ulina ei kiinnosta tasan paskaakaan. Ota se rokote, niin pääset uimaan. Älä ota ja pysy kotonasi vinkumassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on mahtava logiikka. Yritä laajentaa hieman analyysialuetta, niin ehkä pääset tästä asiasta jyvälle.
Öööh.etkö ymmärrä, juuri noinhan se menee.-eri
Ps.ota se rokote
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos palvelun ehtoja muutetaan olennaisesti, peruutusoikeus on olemassa ja hyvitys on pakko antaa.
Sulla ei ole tainnut koskaan olla vuosipassia tai jäsenyyttä mihinkään? Yritäpäs saada purettua jäsenyys kuntosalille.
Onnistuu esim. vaihtamalla paikkakuntaa, lääkärintodistuksella, tulemalla raskaaksi, menemällä asepalvelukseen. Onhan noita. Nyt on kyse palveluntarjoajan asettamasta esteestä.
Noilla syillä saat vain siirettyä jäsenyyttäsi, et purettua. Ja ei ole pl eluntupttajan asettama este vaan AVIn.
Vaadi ihmeessä oikeuksiasi. Minullekaan eivöt palauttaneet vaikka eivät silti annan uida ilman uimapukua. En periaatteesta käytämkeinokuituista uimapukua. Kaupunki ei ole pystynyt osoittamaan minulle mitään luonnonkuitu-uimapukua, mutta silti eivät maksa rahoja takaisin
Jaha...