Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikien äideillä paljon helpompaa

Vierailija
17.03.2015 |

Melkein kaikki pojat vaan pelaa päivät toisensa jälkeen ja käyvät heittelemässä kiekkoa ulkona. Niitten äidit pääsee helpolla. Vittu saatana!!

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 12:55"]

Mikä siis tyttöjen äideillä on hankalampaa kuin poikien äideillä? Samalla tavalla perusasiat kuitenkin pitää hoitaa kummallakin. Tyttöjä minulla ei ole, mutta itse muistelisin olleeni aika helppo tapaus, kun kaikki vapaa-ajat olin nenä kiinni kirjassa.

[/quote]

Tollasia tyttöjä on oikeesti tosi vähän ja varsinkin nykyään vielä vähemmän. Mä tiedän myös että moni äiti luovuttaa tyttöjensä suhteen ja ymmärrän niitä ihan täysin. Oikeesti ihan sairaan raskasta ja mä varoitan että kun yläasteen aika alkaa niin ongelmia tulee vaikka kuinka. Mä sairastun varmaan stressiin ja masennukseen.

Vierailija
22/47 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöistä en tiedä kun ei sellaisia ole, mutta myönnän päässeeni todella helpolla poikani kanssa. Kyse lienee kuitenkin enemmän siitä, että pojalla on niin mukavan helppo luonne ja sattui vielä natsaamaan täydellisesti minun luonteeni kanssa, joten yhteisymmärrys on pelannut alusta lähtien eikä ole minkäänlaista vääntöä ollut ikinä mistään asiasta. Silkkaa tuuria, luulisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ainakin helppoa kolmen pojan kanssa. Koulusta tultuaan laittavat telkkarista pyörimään haluamansa ohjelman tai pelaavat tietokonetta, joskus juoksentelevat pihalla koiran kanssa jos haluavat. Meille vanhemmille jää aikaa tehdä omiamme monta tuntia päivässä. Riittää kun käskee pojat syömään, pesulle ja nukkumaan. Helppoa on, mutta miksei tytöt muka tee samoja juttuja?

Vierailija
24/47 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 12:59"]Tytöt valehtelee jatkuvasti. Sulla ei ole päivääkään jolloin ne ei valehtelisi. Ne sanoo menevänsä jonnekin mutta menee toisaalle. Ne väittää käyneensä koulussa muttei käy. Sä saat koko ajan yrittää lukea että mikä on minkäkin pyynnön taustalla. Pojat on miljoona kertaa suorempia ja selkeämpiä ja helppoja lapsia. Niistä on häiriintyneitä tosi pieni määrä mutta valtaosa on selvästikin tosi helppoja. 
[/quote]
Niinpä. Tästä johtuen tytöt dominoivat väkivalta-, raiskaus- ja murhatilastoja. Samoin kouluhäiriköt ovat usein tyttöjä.

Vierailija
25/47 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 12:53"]

Kyllä poikien kanssa saa vääntää päivät pitkänään. Teinipojat istuisivat 24/7/365 koneella pelaamassa jos heitä ei pakottaisi tekemään muita normaaliin elämään kuuluvia asioita. Nekin tehdään sitten niin että mennään yli sieltä missä aita on matalin. Suihkuun ja vaatteiden vaihtoon pitää komentaa eikä hygienia kiinnosta vaikka on finnejä naamassa.

Poikien isä on kyllä antanut ja antaa esimerkkiä liikunnasta ja hygienian hoidosta eli esimerkin puutteesta ei ole kyse.

[/quote]

Oikeesti ihan mitättömiä asioita. Tytöissäkin on paljon sellaisia joiden hygienia on mitä on. Se on vaan sellainen kuvitelma että tytöt ei haise. Meillä haisee välillä niin ettei pysty kukaan menemään niitten huoneisiin oksentamatta. Tyttöjen tapana on suihkun sijaan laittaa hajusteita peittämään hien hajut. Mun kavereissakin on sellaisia jotka ei jaksaisi millään käydä suihkussa ja jos satut olemaan yhdessä reissussa niin tiedät että aina löytyy joitain jotka pitää pakottaa suihkuun.  

Vierailija
26/47 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 12:41"]Melkein kaikki pojat vaan pelaa päivät toisensa jälkeen ja käyvät heittelemässä kiekkoa ulkona. Niitten äidit pääsee helpolla. Vittu saatana!!
[/quote]olisit tehnyt poikia!

Vierailija
27/47 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas olen niin iloinen ja onnellinen pojastani ja perheestäni sekä siitä ettemme asu Suomessa. Poikamme on oppinut ihanaksi nuoreksi herrasmieheksi, jonka elämää ei peliaddiktiot häiritse. Joka aamu alkaa poskipusuilla ja yhteisellä aamiaisella. Kyllä, poika osaa keskustella. Lukee lehden ipadilta ja lähtee kouluun. Harrastukset ovat liikunnallisia ja musikaalisia. Millä ajalla tuo edes ehtisi istua pelikonsolin edessä. Iltaisin syömme aina yhdessä perheen kesken ja eipä tarvitse taaskaan katsella pöydässä jurottavaa teiniä joka ei puhu ja hotkii ruokansa tai yrittää hilata sen pelikoneensa eteen. 

En tosiaan ota kaikkea kunniaa itselleni, kyllä tuo poika on oppinut aivan eri tavalla sosiaaliseksi, avoimeksi ja reippaaksi ihan ympäröivän kulttuurin ansiosta. Eivät ne kaveritkaan pelaa aamusta iltaan.

Vierailija
28/47 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 13:29"]

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 12:59"]Tytöt valehtelee jatkuvasti. Sulla ei ole päivääkään jolloin ne ei valehtelisi. Ne sanoo menevänsä jonnekin mutta menee toisaalle. Ne väittää käyneensä koulussa muttei käy. Sä saat koko ajan yrittää lukea että mikä on minkäkin pyynnön taustalla. Pojat on miljoona kertaa suorempia ja selkeämpiä ja helppoja lapsia. Niistä on häiriintyneitä tosi pieni määrä mutta valtaosa on selvästikin tosi helppoja.  [/quote] Niinpä. Tästä johtuen tytöt dominoivat väkivalta-, raiskaus- ja murhatilastoja. Samoin kouluhäiriköt ovat usein tyttöjä.

[/quote]

Pojissa ne yhdet ja samat häiriintyneet tekee kaikki. Jos saat sellaisen pojan olet luonnollisesti ongelmissa mutta tarkoitin yleisesti. Tätä asiaa ei voi ymmärtää kuin tyttöjen äiti. Toisaalta tiedät jo omista teoista että mitä on tulossa. Mä en siedä sitä että mulle valehdellaan kirkkain silmin päin naamaa ja se on turhauttavaa.

Vierailija
29/47 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 12:53"]Suihkuun ja vaatteiden vaihtoon pitää komentaa eikä hygienia kiinnosta vaikka on finnejä naamassa.[/quote]

Mikähän hygienia se on, jolla ne finnit poistuvat? Päinvastoin, finnejä on käytännössä vain länsimaalaisilla hygienisillä ihmisillä. Metsästäjä-keräilijöillä niitä ei ole ollenkaan ja vieläkin monessa kehitysmaassa on erittäin harvinainen ongelma. Nimenomaan saippua ja shamppoo on ne aineet, jotka tappavat ihon luontaisen bakteeriston, joka pitäisi finnit loitolla. Finnit eivät todellakaan mistään peseytymisen puutteesta johdu eikä myöskään liasta. 

Vierailija
30/47 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme, jos pojat käyttäytyvät huonosti, kasvavat laiskoiksi miehiksi, joilla ei ole käsitystä vastavuoroisista ihmissuhteista, eivätkä kouluttaudu vaan istuskelevat koneella, kun vanhempia ei kiinnosta ja ainoa kommunikointi päivän aikana on "ruoka on valmista". 

Vierailija
31/47 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 13:38"]

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 12:59"]Tytöt valehtelee jatkuvasti. Sulla ei ole päivääkään jolloin ne ei valehtelisi. Ne sanoo menevänsä jonnekin mutta menee toisaalle. Ne väittää käyneensä koulussa muttei käy. Sä saat koko ajan yrittää lukea että mikä on minkäkin pyynnön taustalla. Pojat on miljoona kertaa suorempia ja selkeämpiä ja helppoja lapsia. Niistä on häiriintyneitä tosi pieni määrä mutta valtaosa on selvästikin tosi helppoja.  [/quote] Niinpä. Tästä johtuen tytöt dominoivat väkivalta-, raiskaus- ja murhatilastoja. Samoin kouluhäiriköt ovat usein tyttöjä.

[/quote]

Pojissa ne yhdet ja samat häiriintyneet tekee kaikki. Jos saat sellaisen pojan olet luonnollisesti ongelmissa mutta tarkoitin yleisesti. Tätä asiaa ei voi ymmärtää kuin tyttöjen äiti. Toisaalta tiedät jo omista teoista että mitä on tulossa. Mä en siedä sitä että mulle valehdellaan kirkkain silmin päin naamaa ja se on turhauttavaa.

[/quote]

Ehkä sun pitäisi miettiä omia kasvatusmetodejasi, jos lapsesi valehtelee sinulle jatkuvasti.

Olitko itsekin kaksinaamainen nuorena? Olethan kuitenkin ollut tyttö itsekin.

Vierailija
32/47 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 13:53"]

Ei ihme, jos pojat käyttäytyvät huonosti, kasvavat laiskoiksi miehiksi, joilla ei ole käsitystä vastavuoroisista ihmissuhteista, eivätkä kouluttaudu vaan istuskelevat koneella, kun vanhempia ei kiinnosta ja ainoa kommunikointi päivän aikana on "ruoka on valmista". 

[/quote]

Ne käyttäytyy todella hyvin eikä maistu alkoholit. Onhan tollanen helppoa äidille. Mitä muuta voisi äitinä toivoa. 

Vierailija
33/47 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 13:38"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 13:29"]

[/quote]

[/quote]
Oho, eli vain yksi mies on Suomessa raiskaaja? Turvakodit on täynnä yhden miekkosen tekosia? Bussipysäkit ovat paskineet yksi teinipoika?
Vautsi! Ahkeria heppuja!

Vierailija
34/47 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 13:59"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 13:53"]

[/quote]

Ne käyttäytyy todella hyvin eikä maistu alkoholit. Onhan tollanen helppoa äidille. Mitä muuta voisi äitinä toivoa. 
[/quote]
Kriteerit tytön äidille on jatkuva pelaaminen ja se, ettei ryyppää? Joka äidin unelma <3

Vierailija
35/47 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän mennessä sanoisin että tytöt ovat miljoonasti helpompia. Niin vauvoina, uhmiksina kuin teineinäkin. Toki mielipide saattaa vielä muuttua.
T: 4 pojan ja 3 tytön äiti

Vierailija
36/47 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 13:54"]

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 13:38"]

[/quote]

[/quote]

Ehkä sun pitäisi miettiä omia kasvatusmetodejasi, jos lapsesi valehtelee sinulle jatkuvasti.

Olitko itsekin kaksinaamainen nuorena? Olethan kuitenkin ollut tyttö itsekin.

[/quote]

Samalla lailla sanonut välillä toista kuten kaikki muutkin. näissä vaan on jotain erilaista mitä meissä oli nuorina ja mä en tiedä sitä sanaa miten kuvailla. Todella hankalaa tää vaan on kun on vielä useampi mutta yhdenkin kanssa voi olla jo hirveen vaikeaa. 

Vierailija
37/47 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se on kyllä tyttö joka koneella istuu

Vierailija
38/47 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat tappelee / painii koko ajan keskenään, rikkovat tavaroita ja kolhivat itseään / toisiaan, ovat levottomia. Tytöt istuu ja nyhrää hiljaa paikallaan tuntikausia askarrellen tms. Vaihtaisin kaksi poikaa kahteen tyttöön anytime, saisi itsekin vähän rauhaa :)

Vierailija
39/47 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 14:15"]

Pojat tappelee / painii koko ajan keskenään, rikkovat tavaroita ja kolhivat itseään / toisiaan, ovat levottomia. Tytöt istuu ja nyhrää hiljaa paikallaan tuntikausia askarrellen tms. Vaihtaisin kaksi poikaa kahteen tyttöön anytime, saisi itsekin vähän rauhaa :)

[/quote]

Vaihdetaan vaan. Tosin noi mun ei erikoisemmin ole kinnostuneet askarteluista enää. Voit setviä about miljoonaa asiaa joka päivä ja leikkiä salapoliisia ja käydä selvittämässä ja keksiä mitä milloinkin vastata. Sä voit mennä vielä pidemmälle ja hakea alkosta kirkkaat niin alatte olla parhaita kavereita. Aamulla sä siivoat oksennukset ja kiität että oli tosi kivaa taas kerran saada palvella. Illalla sä raahaat pizzat tai burgerit ja karkkipussit koska mikään muu ei maistu. Stten kun sä jatkat sitä päivästä toiseen vuodesta toiseen niin voihan se olla pikkasen raskastakin äidin mielestä vaikka joskus. Sä et kestäisi viikkoakaan tai et päivääkään. Sun tollaset pikkupojat mä laitan kuriin hetkessä ja ne ei korota edes ääntään missään vaiheessa. Ihan naurettavaa alkaa jotain tollasta pitämään rasittavana. 

Vierailija
40/47 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kaksi yläasteella olevaa tyttöä, keskiarvot päälle 9.5. Kavereita ja harrastuksia löytyy. Ei ole aikaa eikä halua istua koneella. Kaveripiiri samanlainen. Ihania ovat enkä vaihtais. mutta vois kai ne pojatkin olla yhtä kultaisia.