Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikien äideillä paljon helpompaa

Vierailija
17.03.2015 |

Melkein kaikki pojat vaan pelaa päivät toisensa jälkeen ja käyvät heittelemässä kiekkoa ulkona. Niitten äidit pääsee helpolla. Vittu saatana!!

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, ei muuten mene näin.

Vierailija
2/47 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok :D mitäs tytöt tekee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi aikuisten poikien äideillä nehän on anoppeja

Vierailija
4/47 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pitää meillä ainakin paikkansa.
Poika on helpompi kuin tytöt. Meillä 2tyttöä ja poika.

Vierailija
5/47 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 12:43"]ok :D mitäs tytöt tekee?
[/quote]
Tytöt piirtää ja lukee ja piirtää.
Ainakin jos mennään samalla logiikalla kuin ap.

Vierailija
6/47 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tyttö vaan pelaa koneella. Mitä ne teidän tytöt sitten tekee kun "et pääse helpolla"?

Vierailija
7/47 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 12:45"]

Paitsi aikuisten poikien äideillä nehän on anoppeja

[/quote]

ai mitäs ne aikuisten tyttöjen äidit on jos ei anoppeja???

Vierailija
8/47 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen äidin kanssa jolla on poikia on kaikilla ollut sama vastaus. Ainoa mitä joutuu kuulemma sanomaan on syö jotain tai syömään. Onhan toi nyt ihan älyttömän helppoa. Eipä ihme että noilla on aikaa aina mennä kaikkialle kun mitään stressiä ei tule mistään. Kaverin poika vietti meillä viikonlopun ja mieleläänhän tota passasi koska se oli niin huoletonta ja helppoa. 

Vierailija
9/47 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä poikien kanssa saa vääntää päivät pitkänään. Teinipojat istuisivat 24/7/365 koneella pelaamassa jos heitä ei pakottaisi tekemään muita normaaliin elämään kuuluvia asioita. Nekin tehdään sitten niin että mennään yli sieltä missä aita on matalin. Suihkuun ja vaatteiden vaihtoon pitää komentaa eikä hygienia kiinnosta vaikka on finnejä naamassa.

Poikien isä on kyllä antanut ja antaa esimerkkiä liikunnasta ja hygienian hoidosta eli esimerkin puutteesta ei ole kyse.

Vierailija
10/47 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä. Miniät ei välttämättä ole niin kivoja. Lapsuus kun ei pojallakaan kestä koko ikää.

Vierailija
11/47 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen pojan äitinä koen päässeeni helpommalla kuin ystäväni ilman poikia.

Vierailija
12/47 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siis tyttöjen äideillä on hankalampaa kuin poikien äideillä? Samalla tavalla perusasiat kuitenkin pitää hoitaa kummallakin. Tyttöjä minulla ei ole, mutta itse muistelisin olleeni aika helppo tapaus, kun kaikki vapaa-ajat olin nenä kiinni kirjassa.

Vierailija
13/47 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma poika kyllä pelaa ja jos niin antaa vaan olla, niin voi kai sitä helppona pitää. Meillä haasteet tulee juurikin tuosta, että saa pojan tekemään muutakin. Itse en kyllä ajattele että vanhemmuuden kuuluukaan olla jotenkin helppoa. Jotkut asiat on helpompia tyttöjen kanssa, toiset poikien ja ehkä suurimmat erot tulee kuitenkin luonteen mukaan muuten, eikä pelkän sukupuolen perusteella.

Vierailija
14/47 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt minulta on mennyt edelleen ohi, mikä niistä tytöistä tekee äidilleen vaikeita?

Minulla on tyttö ja poika ja tosi helppoa. Molemmat haluavat huomioita, mutta sehän on vain ihanaa - lukea, pelata lautapelejä tai leikkiä taisteluleikkejä. Hieman sukupuolittunutta kyllä. En kuitenkaan koe ongelmana, että lapset haluaa olla minun kanssa. 

Vierailija
15/47 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöt valehtelee jatkuvasti. Sulla ei ole päivääkään jolloin ne ei valehtelisi. Ne sanoo menevänsä jonnekin mutta menee toisaalle. Ne väittää käyneensä koulussa muttei käy. Sä saat koko ajan yrittää lukea että mikä on minkäkin pyynnön taustalla. Pojat on miljoona kertaa suorempia ja selkeämpiä ja helppoja lapsia. Niistä on häiriintyneitä tosi pieni määrä mutta valtaosa on selvästikin tosi helppoja. 

Vierailija
16/47 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa tosi helppoa. Murrosiässä kun pikkuisen menee jotain vikaan, niin kohta tulee pojasta juoppo, narkkari, rikollinen, terroristi, hakataan pahasti baari-illan päätteeksi tms.

Vierailija
17/47 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain huonot vanhemmat antavat poikien pelata koko ajan! Tiedoksi sinulle ap. Mut monien mielestä on näköjään tärkeämpää päästä itse helpommalla, kuin yrittää kasvattaa lapsesta hyvä aikuinen.

Vierailija
18/47 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 13:03"]Vain huonot vanhemmat antavat poikien pelata koko ajan! Tiedoksi sinulle ap. Mut monien mielestä on näköjään tärkeämpää päästä itse helpommalla, kuin yrittää kasvattaa lapsesta hyvä aikuinen.
[/quote]

Ihan sama tuli mieleen! Pelkkiä poikia talossa eivätkä todellakaan pelaa edes päivittäin saati kaiket päivät.

En tosin osaa ajatella "helpolla pääsemisen" olevan kiinni lapsen sukupuolesta. Eiköhän siihen vaikuta moni muu asia paljon enemmän. Kuten se, viitsiikö itse tehdä mitään niiden lasten kanssa ja niiden kasvattamiseksi.

Vierailija
19/47 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, mulla on poka ja kaksi tyttöä ja kyllä tyttöjen kanssa on päässyt paljon helpommalla.
On tehny murkkuiässä kaikki mahdolliset virheet eikä ole niistä edes opikseen ottanut. Tytöt taas harkitsevat tekojaan eivätkä syöksy soitellen sotaan niinkuin pojat.

Vierailija
20/47 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 13:09"]Hah, mulla on poka ja kaksi tyttöä ja kyllä tyttöjen kanssa on päässyt paljon helpommalla.
On tehny murkkuiässä kaikki mahdolliset virheet eikä ole niistä edes opikseen ottanut. Tytöt taas harkitsevat tekojaan eivätkä syöksy soitellen sotaan niinkuin pojat.
[/quote]
Noo jos kuitenkin poika(ennustava tekstinsyöttö taas)