Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies! Jos vaimosi antaisi luvan käydä vieraissa

Vierailija
17.03.2015 |

niin kävisitkö?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kävis. Miksi mennä avioliittoon saakka jos täytyy lähteä vieraisiin.

Vierailija
2/30 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, luultavasti eroaisin, koska varmaan olisi itse pettänyt minua tai ei enää rakastaisi minua tai ainakin mielipiteemme suhteesta eroaisivat radikaalisti.

M38

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 12:41"]

[/quote]

Pettämistilastoista päätellen aika monella miehellä on eriävä mielipide.

Vierailija
4/30 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tämä aihe ala olla aika loppuunkulutettu

Vierailija
5/30 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 12:43"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 12:41"]

[/quote]

Pettämistilastoista päätellen aika monella miehellä on eriävä mielipide.
[/quote]

Niin, mä en kyllä menis. En oo sellanen ihminen. Ja jos vaimo pettäis mua, niin olisin todella paskana.

Vierailija
6/30 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 12:44"]

[/quote]

No niin on moni muukin aihe, ja silti niitä samoja jauhetaan tällä palstalla joka ikinen päivä.

Mutta en usko noiden kahden "miehen" oikeasti olevan miehiä. Eikö heille pitäisi sen moniavioisuuden ja kaiken liikkuvan siittämisen olla se luonnollisin vaihtoehto?

Vierailija
7/30 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kävisi vieraissa luvan kanssa enkä ilman. Ensinnäkään en pystyisi elämään syyllisyyden kanssa. En myöskään ymmärtäisi suhdetta jossa pitäisi hakea tyydytystä jostain muualta, mieluummin olisin sitten ilman kuin menisin vieraisiin. Olisi hyvin epätodennäköistä, että päätyisin vieraisiin myös sen vuoksi, koska en osaa/uskalla lähestyä edes yhtä naista.

Vierailija
8/30 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 12:46"]

[/quote]

No niin on moni muukin aihe, ja silti niitä samoja jauhetaan tällä palstalla joka ikinen päivä.

Mutta en usko noiden kahden "miehen" oikeasti olevan miehiä. Eikö heille pitäisi sen moniavioisuuden ja kaiken liikkuvan siittämisen olla se luonnollisin vaihtoehto?

[/quoteOlen siinä samaa mieltä kanssasi, että nyt ei tule oikeaa vastausta...

Vierailija
9/30 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 12:49"]

[/quote]

[/quoteOlen siinä samaa mieltä kanssasi, että nyt ei tule oikeaa vastausta...

[/quote]

Jep, nyt satelee vain näitä sädekehän kiillotus -vastauksia. :)

Vierailija
10/30 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja työkaverini antoi miehelleen luvan käydä vieraissa, kun ei itse seksiin halunnut tai kyennyt useamman raskaus-ja imetysvuoden jälkeen.

Mies kävi ja kertoi siitä vaimolleen. Tuohan ei siis ole pettämistä, kun luvan on saanut.

Vierailija
11/30 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi varta vasten "saalistamaan" koska en koe naisen tarjoaman seksin olevan saalistusvaivan arvoinen, mutta jos esim duunikeikalla samassa hotellissa iltasella naiskollega alkaisi ehdotella niin mikä ettei...

Vierailija
12/30 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 12:51"]

Olen nainen ja työkaverini antoi miehelleen luvan käydä vieraissa, kun ei itse seksiin halunnut tai kyennyt useamman raskaus-ja imetysvuoden jälkeen.

Mies kävi ja kertoi siitä vaimolleen. Tuohan ei siis ole pettämistä, kun luvan on saanut.

[/quote]

Luulen, että 90 prosenttia miehistä toimisi samalla tavalla. Varsinkin jos se luvan antanut vaimo on rupsahtanut äiti-ihminen.

Vierailija
13/30 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 12:51"]

[/quote]

Ja sinäkö olit tuo toinen nainen?

Vierailija
14/30 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin aika ihmeissäni koska haluaisin että meillä olisi hyvä suhde ja jos kerran on hyvä suhde niin miksi kävisin vieraissa. Jos teoreettisesti ajattelee niin jos lupa olisi ja hyvä suhde niin jossakin erikoistilanteessa voisin ehkä käydäkin mutta en varmasti menisi kertomaan vaimolle että tulipa käytyä.

Jos taas suhde olisi sitä luokkaa että vaimoakaan ei paljon kiinnosta tai miettii itse vieraissa käyntiä niin pitäisi kyllä miettiä koko suhdetta.

Vierailija
15/30 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Miksi en olisi mies?

"Eikö heille pitäisi sen moniavioisuuden ja kaiken liikkuvan siittämisen olla se luonnollisin vaihtoehto?"

Ehkä me miehetkin osaamme jo ajatella aivoilla ja toimia sen mukaan, eikä antaa peniksen viedä. Osaan asettua toisen asemaan ja itse olisin aivan rikki vaimon pettäessä ja tuskin voisin sitä antaa anteeksi ja kuvittelen näin myös toisinpäin.

M38

Vierailija
16/30 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä epäuskottavaa siinä on, että miehetkin ovat yksilöitä ja vaikka ylivoimainen valtaosa on seksihaluiltaan liki kyltymättömiä, kaikki eivät ole? Tällaisiin kysymyksiin vastaavat yleensä herkimmin ne, jotka olettavat, että ovat erilaisia kuin yleensä.

Minä olen mies enkä kävisi, jos vaimo nyt vain yhtäkkiä antaisi luvan. En viitsisi. Inhoan yli kaiken itseni myymistä, esimerkiksi viettelyä. Siinä saa ihan liikaa sitä paskaa, kun saa välillä työhakemuksia täytellä. Kovassa puutteessa voisin niinkin tehdä, mutta jos seksielämämme olisi muuten nykyisellään, en olisi lähellekään sellaisessa puutteessa.

Se olisi vaikeampi valinta, jos joku nainen tulisi ehdottamaan, tai jos vaikka vaimo toisi jonkun kaverin ja hoitaisi puheet. Ei minulla periaatteessa olisi mitään halukasta naista vastaan, ja mieli tekisi varmasti, mutta en voisi olla ajattelematta miten se vaikuttaisi suhteeseemme. Ajattelisin sitä jo siinä vaiheessa, kun vaimo ehdottaisi tuollaista. Miksi ja mitä hän haluaisi tilalle? Valmisteleeko hän eroa ja yrittää pehmentää laskua? Haluaisiko itse käydä vieraissa? Joka tapauksessa se olisi aika erikoinen ja jotain perustavalla tavalla muuttava skenaario, koska tiedän vaimoni olevan hyvin tiukka siinä asiassa.

Vierailija
17/30 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 12:55"]

Olisin aika ihmeissäni koska haluaisin että meillä olisi hyvä suhde ja jos kerran on hyvä suhde niin miksi kävisin vieraissa. Jos teoreettisesti ajattelee niin jos lupa olisi ja hyvä suhde niin jossakin erikoistilanteessa voisin ehkä käydäkin mutta en varmasti menisi kertomaan vaimolle että tulipa käytyä.

Jos taas suhde olisi sitä luokkaa että vaimoakaan ei paljon kiinnosta tai miettii itse vieraissa käyntiä niin pitäisi kyllä miettiä koko suhdetta.

[/quote]

Eli sä voisit käydäkin, mutta vaimo jos miettii vieraita niin heti pillit pussiin ja homma poikki? ;)

Vierailija
18/30 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 12:58"]

Mitä epäuskottavaa siinä on, että miehetkin ovat yksilöitä ja vaikka ylivoimainen valtaosa on seksihaluiltaan liki kyltymättömiä, kaikki eivät ole? Tällaisiin kysymyksiin vastaavat yleensä herkimmin ne, jotka olettavat, että ovat erilaisia kuin yleensä.

Minä olen mies enkä kävisi, jos vaimo nyt vain yhtäkkiä antaisi luvan. En viitsisi. Inhoan yli kaiken itseni myymistä, esimerkiksi viettelyä. Siinä saa ihan liikaa sitä paskaa, kun saa välillä työhakemuksia täytellä. Kovassa puutteessa voisin niinkin tehdä, mutta jos seksielämämme olisi muuten nykyisellään, en olisi lähellekään sellaisessa puutteessa.

Se olisi vaikeampi valinta, jos joku nainen tulisi ehdottamaan, tai jos vaikka vaimo toisi jonkun kaverin ja hoitaisi puheet. Ei minulla periaatteessa olisi mitään halukasta naista vastaan, ja mieli tekisi varmasti, mutta en voisi olla ajattelematta miten se vaikuttaisi suhteeseemme. Ajattelisin sitä jo siinä vaiheessa, kun vaimo ehdottaisi tuollaista. Miksi ja mitä hän haluaisi tilalle? Valmisteleeko hän eroa ja yrittää pehmentää laskua? Haluaisiko itse käydä vieraissa? Joka tapauksessa se olisi aika erikoinen ja jotain perustavalla tavalla muuttava skenaario, koska tiedän vaimoni olevan hyvin tiukka siinä asiassa.

[/quote]

Niin siis oletuksena se lupa kyllä toimisi molemmin puolin. ap

Vierailija
19/30 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvelenpa, ettei lähtisi edes luvan kanssa huoriin, koska on uskovainen, ja kuulen hänen mielipiteitään aika usein tästä tämän maailman menosta. Aika selkeästi sanoo, mitä mieltä on, ja samaa mieltä olen minäkin. Kun on kerran alttarilla luvattu toisillemme olla uskollisia toisillemme ja rakastaa toisiamme myötä-ja vastoinkäymisissä, niin siitä pidetään sitten kiinni. Ja se suurin möotiivi ja syy on itse Jumala. Hän sanoo, että Hän tuomitsee avionrikkojat. Eikä ole mikään kevyt elinkautinen,,vaan iankaikkinen tuomio, niin HELPPO on olla uskollinen!!! :D

Vierailija
20/30 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes miettiä petoksia, jos on luvannut olla uskollinen ja rakastaa toista? Silloin pitää erota, jos ei pysty hillitsemään itseään petoksista, vaan on, kuten tuolla joku mies aiemmin sanoi, peniksensä vietävissä, eli siis aivoton.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan