Mies! Jos vaimosi antaisi luvan käydä vieraissa
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 13:10"]Miksi edes miettiä petoksia, jos on luvannut olla uskollinen ja rakastaa toista? Silloin pitää erota, jos ei pysty hillitsemään itseään petoksista, vaan on, kuten tuolla joku mies aiemmin sanoi, peniksensä vietävissä, eli siis aivoton.[/quote]
Ei tässä ole petoksia mietitty. Petos on määritelmänsä mukaan salaa tehty sopimusrikkomus ja tässä on mietitty tilannetta, jossa puolisot sopivat keskenään vieraissa käynnin sallituksi (ainakin joillakin ehdoilla).
Kaikkea inhimillistä voi ja on syytä miettiä. Vain siten voi hallita omissa aivoissa syntyviä tunteita. Luulen, että ne, jotka lakaisevat mielestään pahat ajatukset aina maton alle, ovat tosipaikassa keskimäärin herkempiä sortumaan houkutuksen edessä kuin ne, jotka voivat miettiä villejäkin skenaarioita.
No miksei, jos asiasta olisi sovittu ja säännöt olisi samat puolin ja toisin. Silloinhan kyseessä ei ole pettäminen.
En usko että antaisi lupaa, enkä ole tarvinnut. Pikemminkin itse mustankipee vaimosta.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 12:54"]
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 12:51"]
Olen nainen ja työkaverini antoi miehelleen luvan käydä vieraissa, kun ei itse seksiin halunnut tai kyennyt useamman raskaus-ja imetysvuoden jälkeen.
Mies kävi ja kertoi siitä vaimolleen. Tuohan ei siis ole pettämistä, kun luvan on saanut.
[/quote]
Ja sinäkö olit tuo toinen nainen?
[/quote]
En valitettavasti. Olen lihava ja ruma verrattuna ystävääni.
Käyn jo nyt vieraissa, vaikkei ole lupaa. Joten kyllä.
Minulla oli edellisessä suhteessani tilanne jossa naisystävä "antoi luvan" käydä vieraissa jos koen aiheelliseksi. En käynyt. Joku toinen olisi varmasti tehnyt toisin, ihmiset ja elämäntilanteet ovat erilaisia. Typerää ajatella niin mustavalkoisesti että miehet tai naiset toimisivat kaikki tietyssä tilanteessa samalla tavalla. Kaikki eivät koe aiheelliseksi käydä vieraissa edes luvalla.
Miksi vaimo edes antaisi luvan tälläiseen...
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 12:51"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 12:49"]
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 12:46"]
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 12:44"]
Eiköhän tämä aihe ala olla aika loppuunkulutettu
[/quote]
No niin on moni muukin aihe, ja silti niitä samoja jauhetaan tällä palstalla joka ikinen päivä.
Mutta en usko noiden kahden "miehen" oikeasti olevan miehiä. Eikö heille pitäisi sen moniavioisuuden ja kaiken liikkuvan siittämisen olla se luonnollisin vaihtoehto?
[/quoteOlen siinä samaa mieltä kanssasi, että nyt ei tule oikeaa vastausta...
[/quote]
Jep, nyt satelee vain näitä sädekehän kiillotus -vastauksia. :)
[/quote]
On niitä uskollisia miehiäkin vielä olemassa onneksi!
No tottakai kävisin, kaikki nää muutkin äijät oikeesti myös tekisivät niin vaikka yrittävät täällä kerätä säälipisteitä. Vaimolle myös tietenkin sitten lupa samaan.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 13:01"]Niin siis oletuksena se lupa kyllä toimisi molemmin puolin. ap[/quote]
Minulle olisi helpompaa myöntää lupa vaimolle, jos se olisi jostain erityisestä syystä tarpeen. Siitä huolimatta, että vaimo kohtuullisen kauniina naisena saisi hyvin paljon helpommin miehiä kuin minä ujona miehenä naisia. Hän on selvästi tiukkapipoisempi seksiasioissa.
Mutta olisin silti epävarma siitä, toimisiko tuollainen pitemmän päälle. Omat huomioni tuttavapiirin avoimista suhteista ovat sellaisia, että eivät ne mitenkään rohkaise haluamaan sellaista. Seksimonopolilla on kiistatta hyvätkin puolensa, koska se on tuhansia vuosia säilynyt instituutio, vaikka se ei ehkä ihan kaikille sopiva elämäntapa olekaan.
T:17