Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhutko itseksesi?

Vierailija
17.03.2015 |

Tosi paljon. :D Saatan höpötellä ihan ummet ja lammet yksinäni jostain jutusta itse edes huomaamatta sitä. En osaa tuota oikein outonakaan pitää, se on vain osa minua että tulee höpistyä kaikkea.

Päässäni sen sijaa liikaa käyn niitä pään sisäisiä keskustelujani ja niistä olisin kyllä ihan kernaasti valmis luopumaan.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhun joo aika paljon. Kiroilen itekseni myös hurjan paljon.

Vierailija
2/13 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiroiltua tulee myös paljon itsekseni. Kaikki tekniset laitteet ovat hyviä saamaan minut ihan raivon partaalle. Joskus miettinyt että mahtaakohan tämä huuto naapuriinkin asti kuulua, mutta ei sille vaan mitään itselleen voi että silloin kun ne ärräpäät tulee kun joku juttu suututtaa, niin nehän kanssa tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En toki sehän on olisi hupsua

Vierailija
4/13 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, vaan Jumalan kanssa. Joskus kyllä yllättävässä tilanteessa tulee jotain tokaistua.

Vierailija
5/13 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhun ja paljon. Usein myös muilla kielillä kuin suomeksi. Onneksi minulla on koira niin voin vedota siihen, että puhun sille :D

Harrastan myös joo noita pään sisäisiä keskusteluita aivan liikaa. Suunnittelen esim miten työhaastattelussa puhuisin tai miten juttelisin terapeutin kanssa. Huolinatta siitä, että minulla ei ole työhaastattelua tiedossa tai että kävisin terapiassa. Tämän tekstin perusteella syytä kyllä ilmeisesti olisi .:'D

Vierailija
6/13 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota minun päässäni liikkuu myös ihan mielettömästi. Siis noita kuviteltuja keskusteluja jonkun tietyn ihmisen kanssa. :D Mitä sanoisin sille tuohon ja tuohon kysymykseen ja käyn ihan helvetisti niitä samoja nauhoja läpi. :D

Hyvä tietää etten ole tämän asian kanssa yksin. En sentään ole sitten ihan ainut pipipää.

Vierailija
7/13 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin puhelen jonkin verran yksin. Yksinpuhelut menee joksus sen piikkiin että juttelen lemmikeille.. Ja käyn noita keskusteluja omassa päässä. Joskus mulla käy ihan supernolosti ja kun just mietin jotain keskustelua, saatan sanoa siitä pätkän ääneen, silloin kun joku muu on läsnä :D

Vierailija
8/13 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhun aika paljon kotona itsekseni, se on niin terapeuttista. Kiroilen vielä enemmän -:

Vierailija
9/13 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen puhunut yksikseni jo lapsesta asti. Puhun yksikseni vain yksin ollessani, en koskaan muiden seurassa. Jäsentelen ajatuksiani, kertaan tapahtumia ja pohdiskelen asioita ääneen. Olen itseni paras kaveri ja harmoniassa omien ajatusteni kanssa. Itsekseni puhuminen on ollut osa minua jo niin pitkään, etten osaisi ikinä luopua siitä. 

Olen siis ihan tavallinen, normaali parisuhteessa oleva työssäkäyvä nainen.

Vierailija
10/13 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 12:46"]Olen puhunut yksikseni jo lapsesta asti. Puhun yksikseni vain yksin ollessani, en koskaan muiden seurassa. Jäsentelen ajatuksiani, kertaan tapahtumia ja pohdiskelen asioita ääneen. Olen itseni paras kaveri ja harmoniassa omien ajatusteni kanssa. Itsekseni puhuminen on ollut osa minua jo niin pitkään, etten osaisi ikinä luopua siitä. 

Olen siis ihan tavallinen, normaali parisuhteessa oleva työssäkäyvä nainen.
[/quote]

Taidat olla assi.

Vierailija
11/13 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on jotenkin terapeuttista puhua itsekseen ääneen yksin ollessaan. Se on jotenkin rauhoittavaa ja sen jälkeen on ajatukset paremmin kasassa.

Tämä on kyllä mun oma harrastus josta ei muut perheessä tiedä.

Äiti on hiukan omalaatuinen ehkä..:)

Vierailija
12/13 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, puhelen itsekseni. Ja kissalle juttelen kans silloin kun muita ei ole paikalla.

Vierailija
13/13 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhun vauvalle, joka on tietenkin tärkeää. Usein ihmisten ilmoilla kuitenkin tuntuu, että ulkopuoliset kokevat minun puhuvan itsekseni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan