Haluaisin olla hyvä äiti, mutta en osaa.
Lapsi on 5-vuotias. En pääse ikinä viettämään omaa aikaa muualle kuin töihin.. Kotona aina kaaos, tuntuu että siivoan koko ajan. Minulla palaa pinna helposti miehelle ja toisaalta taas annan lapselleni aina periksi. En osaa kasvattaa häntä oikein.. Vituttaa. Ja väsyttää koko ajan.
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 13:09"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 12:59"]
Ap, oletko liian kiltti? Mitä jos vaan otat sitä omaa aikaa? Ilmoitat miehellesi, että menet jonnekin aikana x, lapsi jää hänelle?
[/quote]
Parisuhteessa ei ilmoitella mitään toiselle vaan sovitaan, keskustellaan ja neuvotellaan. Yhteisillä päätöksillä mennään eikä vain ilmoitella että mitä MINÄ nyt teen. Molemmat tietysti etsivät toistensa parasta sekä yhteistä parasta. Näin homma toimii oikeasti. Ilmoittelu on yksi ensimmäisistä askeleista erilleen ajautumisessa.
Mies77
[/quote]
Ei ilmoittelu, vaan olettaminen - esim. rahan, lasten ja kotitöiden suhteen.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 13:09"]
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 12:59"]
Ap, oletko liian kiltti? Mitä jos vaan otat sitä omaa aikaa? Ilmoitat miehellesi, että menet jonnekin aikana x, lapsi jää hänelle?
[/quote]
Parisuhteessa ei ilmoitella mitään toiselle vaan sovitaan, keskustellaan ja neuvotellaan. Yhteisillä päätöksillä mennään eikä vain ilmoitella että mitä MINÄ nyt teen. Molemmat tietysti etsivät toistensa parasta sekä yhteistä parasta. Näin homma toimii oikeasti. Ilmoittelu on yksi ensimmäisistä askeleista erilleen ajautumisessa.
Mies77
[/quote]
Yök mikä mies...
Jos yhtään aloittajaa ymmärsin, niin olen samoissa tuntemuksissa. Kun ei ehdi olla mitään muuta kuin äiti, niin siihen rooliin väsyy ja sitten sitä ei jaksa enään olla edes äiti kunnolla. Tämä sitten ahistaa lisää ja kierteessä ollaan.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 13:21"]
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 13:09"]
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 12:59"]
[/quote]
Mies77
[/quote]
Yök mikä mies...
[/quote]
Mikä yököttää???
Mies77
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 12:42"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 12:39"]
Ja sinä suostut siihen, että miehen paremman palkkatason takia hän voi luistaa kotitöistä ja jopa isänä olemisesta? Oikeastiko?
[/quote]
eikö tuo ole aika yleistä? Miehet käy töissä ja olettaa että naisten tehtävä on huolehtia kodista ja lapsista. Harvassa on tasavertaiset miehet. Itse en tiedä kuin veljeni.
[/quote]
No toivottavasti ei ole yleistä :D Suomessa siis asutaan.