Lottovoitosta haaveilua
Mitä tekisit, jos voittaisit lotossa tai muuten äkkirikastuisit?
Itse pakkaisin miehen mukaan ja lähtisin pitkälle hermolomalle johonkin lämpimään. Loman jälkeen muutto pois Kuopiosta ja oma talo.
Kommentit (6)
sijoittaisin että saisin noin 5-7% nousut niistä tuloista ja sitten asuisin kuin normi ihminen täälä räämiskässä ja rakastaisin miestäni.. laittaisin ehjän auton ja lähtisin varmaan opiskelemaan
Ostaisin uudet talvikengät ja valkaisisin hampaani.
Ostaisin asunnon Tukholmasta ja jos pätäkkää riittäisi, myös viinitilan Etelä-Ranskasta tai ehkä jopa Australiasta.
Espanjasta asunto välittömästi ja Kanadaan talvimökki.
Palkkaisin raksafirman rakentamaan mulle unelmatalon. Talo olisi järvenrannalla, omassa rauhassa mutta ei kuitenkaan missään perähikiällä kaukana sivistyksestä. Iso talo missä olisi paljon tilaa, oma pieni kuntosali ja iso keittiö. Tontilla olisi iso halli, missä minä ja mieheni rakentelisimme ja virittelisimme autoja, juuri sellaisia kuin haluaisimme.
Palkkaisin toisen raksafirman rakentamaan tämän nykyisen murjun valmiiksi, ja sitten voisin myydä sen naurettavan halvalla, vaikka jollekin lapsiperheelle, joka kipeästi tarvitsisi omaa taloa.
Joo, olen aika tympiintynyt tähän nykyiseen asuipaikkaan ja haaveilen tuosta lottovoitosta aika paljon. Huoh.
Älkää haaveilkoot mahdottomia muuten ette näe nykyhetken ihanuutta