And just like that - en kestä!
Oletteko jo katsoneet HBOlta Sinkkuelämää jatkosarjan. Katsoin ne kaksi ekaa jaksoa ja oli aivan kamala aloitus! Ihan epäuskoinen olo tuosta juonenkäänteestä Mr Bigiin liittyen.
Harmittaa! En ole varma haluanko katsoa enempää, kun julkaisevat.
Kommentit (2789)
Nelosjaksossa oli ajoittain hyviä hetkiä, esim. Carrien ja Chen aviomiehen sanailu. Se huonekalujen hajoilu taas oli ihan riman alitus, niin perus vitsi että ei jaksa naurattaa. Samoin kärttyinen anoppi: ei kiinnosta. Muutenkin ko. perhe on käsikirjoitettu todella oudoksi, heistä on äärimmäisen vaikea pitää.
Vanhat naiset -kohtauksesta oli mahdotonta saada kiinni, mitä siinä haluttiin sanoa. Onko vanheneminen ok vai ei? Kivaa oli kuitenkin se, että Bitsy ja Enid olivat mukana. Ja Bitsyn homo-mies edes keskusteluissa!
Vierailija kirjoitti:
Nelosjaksossa oli ajoittain hyviä hetkiä, esim. Carrien ja Chen aviomiehen sanailu. Se huonekalujen hajoilu taas oli ihan riman alitus, niin perus vitsi että ei jaksa naurattaa. Samoin kärttyinen anoppi: ei kiinnosta. Muutenkin ko. perhe on käsikirjoitettu todella oudoksi, heistä on äärimmäisen vaikea pitää.
Vanhat naiset -kohtauksesta oli mahdotonta saada kiinni, mitä siinä haluttiin sanoa. Onko vanheneminen ok vai ei? Kivaa oli kuitenkin se, että Bitsy ja Enid olivat mukana. Ja Bitsyn homo-mies edes keskusteluissa!
Minusta vanhat naiset -kohtaus oli hyvä. Sarjassa on yllättävän vähän puhuttu mitään hahmojen suhtautumisesta omaan vanhenemiseen, joka on kuitenkin iso asia monelle tuon ikäiselle. Tässä Carrie koki jonkinlaista ikäkriisiä kun häneen viitattiin 70+ naisten ikätoverina. Lopulta kokemus oli kuitenkin positiivinen ja näytettiin miten vanheneminen on ok eikä 70+ iässä olekaan mitään vikaa. Kävi myös ilmi ettei kyse edes ollut siitä, että Carrieta olisi pidetty seitsemänkymppisenä vaan hänet oli kutsuttu ison perintönsä vuoksi. (Tämä myös sille, joka ihmetteli mistä Carriella olisi 100 000 sijoitettavaa).
Itse haluaisin enemmän juuri jotain tällaista. Suurimman osan aikaa naiset ovat kuin teinejä jotka eivät ole lainkaan huomanneet vanhenneensa.
Katsoin yhden jakson. Voi hyvä luoja mitä paskaa. Kristen Davis on Jokerin näköinen. Täytteet kasvoissa pilannéet naisen. Jessica Parker on kuivan kesän orava. Ruma kuin mikä. Pelkkää Wokea koko sarja. Myötähäpeää.
Vierailija kirjoitti:
Mirandasta oli tullut sählä. Ja alkava alkoholisti. Jännä nähdä, mihin tuo kehittyy.
Harmi Kihoa! Piti kai saada pois, jotta Carrielle saadaan kirjoitettua lisää ihmissuhdesotkuja.
Raiskaussyytteiden takia se kirjoitettiin ulos sarjasta.
Vierailija kirjoitti:
Minustakin se oli ihan kivaa, että Enid ja Bitsy olivat mukana. Pidin aina vanhassa sarjassa Enidin hahmosta. Kun Bitsy kertoi nyt seksielämästään jo edesmenneen homomiehensä kanssa, se oli ehkä viittaus siihen että muistaakseni parin häissä nämä sarjan päähenkilöt pohtivat onko parilla seksielämää kun mies on ilmiselvä homo. Nythän Bitsy oli laitettu sanomaan, että mies oli hänen paras seksikumppaninsa koska yritti niin paljon miellyttää häntä. Tämä tuntui vähän oudolta. Oliko sekin nyt woke moment saada näpäytettyä epäilijöille että homomies olikin paras seksikumppani ikinä vaikkei edes kiihottunut naisista.
Lisan perhe tosiaan on käsikirjoitettu epäuskottavaksi. Tuntuu että heidät halutaan esittää sympaattisina ja hauskoina menestyjinä mutta hahmot jäävät pliisuiksi. Ehkä on ajateltu että vanhoillinen vänkäävä anoppi Lisan vastavoimana tarjoaa katsojille vertaistukea ja voimaantumishetkiä kun sitten taas anoppia näpäytellään että näin tässä silti porskutetaan. Mutta sekin on liian rautalangasta väännettyä. Charloten kamppailut Treyn äidin kanssa olivat paljon viihdyttävämpiä.
Vierailija kirjoitti:
Noi kaikki sarjan seksikohtaukset aiheuttaa lähinnä myötähäpeää tai inhoa tai molempia samanaikaisesti.
Tää on ainoa asia, joka on pysynyt samana alkuperäisessä sarjassa sekä uudessa tekeleessä. Alkuperäisessä seksikohtaukset olivat aina vaivaannuttavia, yliammuttuja ja kiusallisia, ihan tarkoituksella. Oli hauska, kun tämä Charlotten ja Harryn kohtaus oli koko uuden sarjan aikana ensimmäinen, josta tuli selkeästi mieleen alkuperäinen sarja :)
En tiedä miksi tämä jäi ihmetyttämään, mutta miksi Carrie sanoi edellisjaksossa(?) sille korusuunnittelijalle, että on noloa mennä tekemään äänikirjaa? Miksi ihmeessä oman kirjan lukeminen äänikirjaksi voisi olla noloa??
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne taksikuskit ei pysähtyneet sille leffanaisen shekkimiehelle ja lapselle?
Tämä oikeasti jäi mua häiritsemään. Siis voiko olla, että väärän ihonvärin takia tapahtui näin vai mitä ihmettä? Anteeksi hölmöyteni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mirandasta oli tullut sählä. Ja alkava alkoholisti. Jännä nähdä, mihin tuo kehittyy.
Harmi Kihoa! Piti kai saada pois, jotta Carrielle saadaan kirjoitettua lisää ihmissuhdesotkuja.
Raiskaussyytteiden takia se kirjoitettiin ulos sarjasta.
Nyt vissiin näyttelee taas Broadwayllä? Ottike sen vaimo eron siitä?
Ei luoja mitä sontaa. Alkuperäinen sarja oli hyvä. Elokuvat noloja mutta tämä on jo ihan oikeasti omaa luokkaansa. Ei mene enää edes komediasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne taksikuskit ei pysähtyneet sille leffanaisen shekkimiehelle ja lapselle?
Tämä oikeasti jäi mua häiritsemään. Siis voiko olla, että väärän ihonvärin takia tapahtui näin vai mitä ihmettä? Anteeksi hölmöyteni.
Tosi outoa se oli. Miehen äitikin kääntyi kavereidensa kanssa pois niin kuin miehen toiminnassa olisi ollut jotain noloa. Sen perusteella ei kai voinut olla ihonväri?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi outoa se oli. Miehen äitikin kääntyi kavereidensa kanssa pois niin kuin miehen toiminnassa olisi ollut jotain noloa. Sen perusteella ei kai voinut olla ihonväri?
No nyt mun oli pakko googlettaa englanninkielisiä keskusteluja aiheesta ja löysin vastauksen: kyllä kyse oli juuri tuosta ja ilmeisesti varsinkin mustilla miehillä (hyvälläkin alueella) tuo ei ole harvinainen ongelma. Uskomatonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt mun oli pakko googlettaa englanninkielisiä keskusteluja aiheesta ja löysin vastauksen: kyllä kyse oli juuri tuosta ja ilmeisesti varsinkin mustilla miehillä (hyvälläkin alueella) tuo ei ole harvinainen ongelma. Uskomatonta.
Sitä oudompaa, että äiti häpesi (?) poikaansa tuosta syystä!
Vierailija kirjoitti:
Aloin katsomaan Sinkkuelämää alusta ja Miranda on niin kipakka, sarkastinen, pessimistinen, nokkela jne... Tässä uusimmassa jaksossa hississä sen perheterapian jälkeen näkyi muutaman sekunnin ajan vilaus entistä Mirandaa ja sit taas takaisin hitaaksi epävarmaksi idiootiksi Chen seuraan änkyttämään. Ihan raivostuttaa katsoa tätä hahmon pilaamista!!
Ja tämä tummaihoinen perhe on niiiin tylsä. Illalliskohtaus oli todella puuduttava. Oli ihan kutsut unohtunut lähettää...voi että.
Joo, hurjaa draamaa että kutsut jäi lähettämättä. 🙄
Kyllä New Yorkissa voi näin käydä ainakin joskus aikaisemmin.
Itse en meinannut saada taxia huidottua yhtenä Uuden Vuoden aamuna 1993, kello 5.00 aamulla ja kun yksi sitten pysähtyi mainasin hän kaasuttaa pois mutta jäi silti.
Oli hispanic nainen ja pelkäsi isoa kokoani mutta nieli pelkonsa ja niin sain kyydin. Olin aika alhaalla alakaupungissa 18th kadulla Chelseassa ja piti päästä 50th kadulle.
Vakuttelin sitten koko matkan että olen täysin turvallinen kyyti....ja kuitenkin hän jätti minut 2 korttelin päähän hoteliltani, päättelin että hän oli hiukan skitso. Ja en todellakaan antanut suuria juomarahoja.
Miksi seksiaddikti Samantha ei ole mukana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika erikoista käytöstä, koska New Yorkissa valtaosa taksikuskeista on muita kuin valkoisia amerikkalaisia. Siinä valossa ei tunnu uskottavalta taksikuskin jättävän asiakasta kadun varteen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi seksiaddikti Samantha ei ole mukana?
Kimillä näyttää olevan uusi sarja netflixissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika erikoista käytöstä, koska New Yorkissa valtaosa taksikuskeista on muita kuin valkoisia amerikkalaisia. Siinä valossa ei tunnu uskottavalta taksikuskin jättävän asiakasta kadun varteen.
Ihan tunnettu juttu että jopa tilatut taksit ovat kieltäytyneet ottamasta kyytiin jos asiakas on rotua mikä ei mielytä vaikkei itsekkään olisi valkoinen. Kyllä muutkin rodut osaa olla r a s i stisia toisiaan kohtaan kuin vaan valkoiset.
Noi kaikki sarjan seksikohtaukset aiheuttaa lähinnä myötähäpeää tai inhoa tai molempia samanaikaisesti.