Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

And just like that - en kestä!

Vierailija
10.12.2021 |

Oletteko jo katsoneet HBOlta Sinkkuelämää jatkosarjan. Katsoin ne kaksi ekaa jaksoa ja oli aivan kamala aloitus! Ihan epäuskoinen olo tuosta juonenkäänteestä Mr Bigiin liittyen.

Harmittaa! En ole varma haluanko katsoa enempää, kun julkaisevat.

Kommentit (2789)

Vierailija
1281/2789 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin tästä jaksosta taas enemmän kuin edellisistä! Charlottea ja lapsiaan on tosi kiva katsoa, mun mielestä on ihanasti kuvattu C:n äitiys ja toisaalta vanhemman suhde teini-ikäisten lastensa kanssa. Oon 28v mutta oma teini-ikä on hyvin muistissa ja Lilyn käytökseen samaistuu kyllä :D Steve taas on niin symppis, että sydän särkyy. 

Monet on sanoneet ettei halua toista kautta, mutta itse toivon sitä! Tuntuu, että sarja lähti vasta nyt kunnolla käyntiin niin juonen kuin näyttelynkin osalta.

Vierailija
1282/2789 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäsin tästä jaksosta taas enemmän kuin edellisistä! Charlottea ja lapsiaan on tosi kiva katsoa, mun mielestä on ihanasti kuvattu C:n äitiys ja toisaalta vanhemman suhde teini-ikäisten lastensa kanssa. Oon 28v mutta oma teini-ikä on hyvin muistissa ja Lilyn käytökseen samaistuu kyllä :D Steve taas on niin symppis, että sydän särkyy. 

Monet on sanoneet ettei halua toista kautta, mutta itse toivon sitä! Tuntuu, että sarja lähti vasta nyt kunnolla käyntiin niin juonen kuin näyttelynkin osalta.

Samaa mieltä, tuntuu että nyt vasta kunnolla ollaan päästy vauhtiin tässä uudessa sarjassa. Lisää tätä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1283/2789 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusin jakso katsottu.

Siis mitä tää Che nyt meinaa. Viime jaksossa oli rakastunut Mirandaan ja nyt sitten sanookin että ei ne yhdessä ole ja jäätyi siitä tyttöystävä-kommentista. Vai oliko tässä se pointti se että käytti tuota termiä "girlfriend"

Mirandan hahmo on muutettu ihan hölmöksi ja ajattelemattomaksi, sarjan Miranda olisi ilman muuta käyttänyt sanaa "partner" tms .. jotenkin epäuskottavaa ettei se nyt muka tajua itse mitään.

Meni myös ohi se Cleveland-juttu? Missä välissä kävi siellä?

Che sanoi nimenomaan olevansa rakastunut, ei rakastavansa. Olla rakastunut voisi suomessa olla ehkä lähinnä ihastunutta, jenkeissä kun rakkaudentunnustuskin on arkisempaa kuin meillä :D Halunnee siis tutustua rauhassa ja katsoa mitä tulee, vaikka pitääkin Mirandasta paljon. Clevelandissa ne kai vietti ajan sängyssä eikä sitä sitten tähän tuotu. Odotin että tän jakson konflikti ois tapahtunut nimenomaan siellä Clevelandissa.

Vierailija
1284/2789 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkän suhteen jälkeen on aivan normaalia olla aivan sekaisin ja höpsähtänyt. Näin on käyny monille, käytöskin muuttuu valtavan identiteettikriisin takia. Tämän takia itse näen Mirandan käytöksem olevan juuri ymmärrettävää. Hän ei tiedä mitä haluaa, kuka on ja mihin menossa. Se aiheuttaa epävarmuutta.

Vierailija
1285/2789 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen olo, että oikein mitään ei jää käteen jaksojen jälkeen, mutta kuitenkin odottaa seuraavaa.

Vierailija
1286/2789 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. Uusimmassa jaksossa oli vähän kaikkea.

Mies haluaa lapsia, nainen ei.

On menkat ja tamponista vaahdotaan.

Joku kehtaa mennä juutailaiskotiin väittämään holokaustia keksityksi.

Jonotetaan kuin vanhaan hyvään aikaan, portsari on tiedostava ja loukkaantuu lahjonnasta.

Joku loukkaantuu tyttöystävä nimityksestä.

Tässä on kuin kaikki sarjoissa käsitellyt aiheet jostain 60-luvulta asti, samassa paketissa siististi. Joku pistää katsomaan, ehkä nostalgia, mutta ei tästä mitenkään hyvää, nykyaikaista ja rohkeaa saa. Toivottavasti ei tule uutta kautta.

Vierailija
1287/2789 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa taas uskottavaa.

Teinityttö ei tarvitse eikä halua äitiä vessaan mukaan opettamaan miten tamponeja käytetään, ei myöskään vouhkaa siitä jos naru ei heti löydy, eikä huuda että YÄÄÄK, jos pitää tsekata omasta peppuvaosta onko naru eksynyt sinne. Eikä varsinkaan sano äidille, että tuu sä vetämään tästä narusta, kun mä en ite saa sitä ulos.

Maalaamaan tuskin mennään valkoisissa upouusissa vaatteissa ja 15-sentin koroissa.

Juutalaisperheessä ei heti tervehdysten jälkeen tokaista, että kai te tiesitte että holokaustia ei tapahtunut.

Ja miksi hemmetissä Mirandan reissu Clevelandiin ohitettiin kokonaan.

Ja ärsyttää miten kaikki on koko ajan viimeisen päälle tällingissä. Olis kiva nähdä joskus ihan pieruverkkareita ja tennareita, meikittömiä naamoja ja laittamattomia hiuksia, vaikka nyt kuinka seurataan rikkaita nykkiläisiä.

Ei tää sarja parane yhtään.

Vierailija
1288/2789 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Carrie maalaamassa tolppakoroissa oli kyllä vähän koomista. :D

Mutta, oon huomannut viihtyväni loppua kohti näiden jaksojen parissa ja olisi kiva nähdä vielä enemmän kuin ensi viikolla tuleva viimeinen jakso. Esim. missä Aidan, jonka huhujen mukaan piti olla mukana kuvioissa? Olisiko cliffhangerin muodossa tulossa ensi jaksossa?

Vierailija
1289/2789 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Charlotte noin rasittava ja falskin oloinen ylinäyttelijä jo sarjassa?

Vierailija
1290/2789 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveetä paskaa. Olen niin pettynyt.

Vierailija
1291/2789 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä se carrien musta timantti jonka big osti elokuvassa?

Vierailija
1292/2789 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totaalirepeäminen sille holokausti-heitolle xDDD

Vierailija
1293/2789 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskettavimpia hetkiä sarjassa kun Steve päättää pitää sormuksen sormessaan ikuisesti. Tänä kertakäyttökulttuurin aikana kosketti ainakin minua. Taas tämäkin jakso oli tungettu täyteen kaikkea sählinkiä ja ihmisiä jotka ei kiinnosta pätkääkään. Ihmettelen itsekin miksi katson tätä, vrt. esim. Hbo-sarjaan Big Little lies jossa oli hyvät näyttelijät, hyvä käsis ja loistava musiikki. Sillekin muuten on tulossa jatkoa.

Vierailija
1294/2789 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon koko sinkkuelämää sarjan tosifani. Kieltämättä nämä uudet ei oikein tarjoa mitään erityistä. Vähän pliisu olo. Silti tykkään kyllä paljon.

Muistan kun katsoin nuorena naisena näitä sarjoja (tyyliin lukiossa) niin silloinkin jäi sama fiilis kun nyt: tässäkö tää jo oli, joko se loppuo jo, ei tässä tapahtunut mitään. Silti vuosienkin jlk sarja on ollu ylitse muiden ja olen katsonut putkeen kaikki jaksot monta kertaa. Kun katsoo putkeen, ei tuu sitä fiilistä että loppuko jo. Joku tässä sarjassa vaan koukuttaa?

Vierailija
1295/2789 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti sarjan ainut tähtihetki, kun Anthony karjaisee OUT.

Vierailija
1296/2789 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti sarjan ainut tähtihetki, kun Anthony karjaisee OUT.

Ikävää tosiaan, että nyt yritetään ahtaa kamalasti kaikkea näihin 10 jaksoon, tostakin olisi saanut huomattavasti paremman kohtauksen = tätä olisi kyllä kannattanut näyttää vähän pidemmälle ja pitkittää verrattuna tamponiällötykseen.

Vierailija
1297/2789 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mikä tuon koko menkkakuvion merkitys oli. Charlottella on menopaussi, eikun ei olekaan. Okei...? En nauranut tai viihtynyt noissa Charlotten+Lilyn kohtauksissa kertaakaan. 

Professori ilmeisesti eroaa puolisostaan. Harmi, ettei meitä katsojia se taida koskettaa vieläkään, kun noita sivuhahmoja näytetään niin harvoin. 

Ne "treffit" ja se Peterin dumppaus oli outo, jotenkin turha taas? Joo, oikeassa elämässä tulisi surtua varmasti pitkään puolison kuolemaa, mutta tämä on tv-sarja ja meille on annettu jo aikahyppyjä, eli voisiko nyt alkaa joku Carrien pirteämpi seuraelämä, jos siis sellaista tahtoo. Oon väsynyt tuohon alakuloiseen, vähän piikittelevään ja epäystävälliseen Carrieen, se SATC:issa nähty ajoittainen hurmaavuus ja herttaisuus on poissa. Mutta sormukset on nyt piilossa laatikossa, ehkä Carrie alkaa katsomaan tulevaan innokkaammin? 

Ihan kiva oli se Steven kohtaus, vaikka mietinkin vähän kyynisesti, että totta kai se ajattelee päivä eron jälkeen, että sormusta en ota koskaan pois. Mutta kiva, ettei Steven ja Mirandan välille nyt ainakaan kai jää mitään hirveän suurta vihaa ainakaan. 

Se klubin omistaja (tms.) oli se Prada-myyjä, jota Carrie yritti parittaa aikoinaan Charlottelle, eikö?! Tai ei ilmeisesti sama hahmo, koska klubin ovella Carrie ei tunnistanut, mutta sama näyttelijä kaiketi? 

Yksi jakso jäljellä ja musta tuntuu edelleen ettei tässä ole tapahtunut oikein mitään. Kuolema ja avioero, se siitä. Voisin siis veikata, että kakkoskausi tulee... Valitettavasti. Kritiikkiä riittää, mutta niin ilmeisesti katsojiakin. :D

Vierailija
1298/2789 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon monen asian kans miettinyt, miksi sarjassa kohkataan niistä, kun nykyaikaa on se, että nuo asiat ovat luonnollisempia kuin ennen? Viimeisimmässä jaksossa vaikka Charlotten vakuuttelut, ettei vaihdevuosia vielä ole ja tamponisäädöt Lilyn kanssa. Nykyteinit eivät häpeile menkkojaan samalla tavalla kuin aiemmat sukupolvet, vaan suhtautuvat luontevammin. Lily olisi opetellut tamponin laittoa youtuben ja jonkun somevaikuttajan neuvojen avulla - ei äidiltä kirjaimellisesti apukättä pyytäen. Tutut teinit ovat yökyläillessä nostaneet side/tamponipakettinsa pöydälle, sen sijaan teineinä kavereiden kanssa piiloteltiin noita, ettei vaan kukaan näe, että mulla on menkat. Vaihdevuosistakin voisi puhua luontevasti ja rennosti ilman, että täytyy vakuutella, ettei niitä vielä mulla ole.

Vierailija
1299/2789 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä mikä tuon koko menkkakuvion merkitys oli. Charlottella on menopaussi, eikun ei olekaan. Okei...? En nauranut tai viihtynyt noissa Charlotten+Lilyn kohtauksissa kertaakaan. 

Professori ilmeisesti eroaa puolisostaan. Harmi, ettei meitä katsojia se taida koskettaa vieläkään, kun noita sivuhahmoja näytetään niin harvoin. 

Ne "treffit" ja se Peterin dumppaus oli outo, jotenkin turha taas? Joo, oikeassa elämässä tulisi surtua varmasti pitkään puolison kuolemaa, mutta tämä on tv-sarja ja meille on annettu jo aikahyppyjä, eli voisiko nyt alkaa joku Carrien pirteämpi seuraelämä, jos siis sellaista tahtoo. Oon väsynyt tuohon alakuloiseen, vähän piikittelevään ja epäystävälliseen Carrieen, se SATC:issa nähty ajoittainen hurmaavuus ja herttaisuus on poissa. Mutta sormukset on nyt piilossa laatikossa, ehkä Carrie alkaa katsomaan tulevaan innokkaammin? 

Ihan kiva oli se Steven kohtaus, vaikka mietinkin vähän kyynisesti, että totta kai se ajattelee päivä eron jälkeen, että sormusta en ota koskaan pois. Mutta kiva, ettei Steven ja Mirandan välille nyt ainakaan kai jää mitään hirveän suurta vihaa ainakaan. 

Se klubin omistaja (tms.) oli se Prada-myyjä, jota Carrie yritti parittaa aikoinaan Charlottelle, eikö?! Tai ei ilmeisesti sama hahmo, koska klubin ovella Carrie ei tunnistanut, mutta sama näyttelijä kaiketi? 

Yksi jakso jäljellä ja musta tuntuu edelleen ettei tässä ole tapahtunut oikein mitään. Kuolema ja avioero, se siitä. Voisin siis veikata, että kakkoskausi tulee... Valitettavasti. Kritiikkiä riittää, mutta niin ilmeisesti katsojiakin. :D

Hyvä kun muistutit, se on se Prada-myyjä, joka kauppasi Bergerille punaista paitaa! :D

Vierailija
1300/2789 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon monen asian kans miettinyt, miksi sarjassa kohkataan niistä, kun nykyaikaa on se, että nuo asiat ovat luonnollisempia kuin ennen? Viimeisimmässä jaksossa vaikka Charlotten vakuuttelut, ettei vaihdevuosia vielä ole ja tamponisäädöt Lilyn kanssa. Nykyteinit eivät häpeile menkkojaan samalla tavalla kuin aiemmat sukupolvet, vaan suhtautuvat luontevammin. Lily olisi opetellut tamponin laittoa youtuben ja jonkun somevaikuttajan neuvojen avulla - ei äidiltä kirjaimellisesti apukättä pyytäen. Tutut teinit ovat yökyläillessä nostaneet side/tamponipakettinsa pöydälle, sen sijaan teineinä kavereiden kanssa piiloteltiin noita, ettei vaan kukaan näe, että mulla on menkat. Vaihdevuosistakin voisi puhua luontevasti ja rennosti ilman, että täytyy vakuutella, ettei niitä vielä mulla ole.

Tuo säätö oli ihan turhaa. Mielenkiintoisempi olisi ollut Rose vastaavassa tilanteessa, hän kun kokee itsensä pojaksi.

Mutta Anthony oli ihan paras. Toki siitä olisi saanut jutun juonta, nythän kenenkään muun reaktiota ei näytetty.