Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

And just like that - en kestä!

Vierailija
10.12.2021 |

Oletteko jo katsoneet HBOlta Sinkkuelämää jatkosarjan. Katsoin ne kaksi ekaa jaksoa ja oli aivan kamala aloitus! Ihan epäuskoinen olo tuosta juonenkäänteestä Mr Bigiin liittyen.

Harmittaa! En ole varma haluanko katsoa enempää, kun julkaisevat.

Kommentit (2789)

Vierailija
1321/2789 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli muuten aivan mahtavaa nähdä menkkaiset housut televisiossa! Menkat on vieläkin niin tabu, ettei saada edes menkkaemojia puhelimeen.

Vierailija
1322/2789 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttääkö muita että näissä sarjoissa pettämistä on aina pidetty ihan pikkujuttuna? 

Kukaan ei ajattele Steveä. Miranda ei potenut ollenkaan huonoa omatuntoa pettämisestä, vaan marisi ennen kuin "sai Chen" ettei tule enää ikinä saamaan hyvää s eksiä.

Yksi Sinkkuelämään ärsyttävimmistä kohtauksista oli, kun Carrie luuli että Aidan on saanut tietää sen puuhailuista Bigin kanssa. Aidan muotoili asian jotenkin että are you cheating, mutta tarkoittaakin että on haistanut savun ja kysyy onko alkanut taas tupakoimaan. Carrie vastaa "yes" ja sen kertojaääni lässyttää päälle jotain "that was truth too". Voi että kun olin niin rehellinen!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1323/2789 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli muuten aivan mahtavaa nähdä menkkaiset housut televisiossa! Menkat on vieläkin niin tabu, ettei saada edes menkkaemojia puhelimeen.

Sekö olisi naiseuden huipentumasi että pääsisit tykittämään muille menkkaemojia? :D

Vierailija
1324/2789 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin käytän menkoista 🍒-emojia. 🍒-päivät taas menossa. Eipä sillä, että olisi edes tarvetta aiheesta kovin monille mainita. Ohis.

Vierailija
1325/2789 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan A. Petrovsky vielä elossa? Olis hauskaa, jos Carrie (tai Seema) törmäisi häneen vaikka jossain ravintolassa.

Vierailija
1326/2789 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se opettaja-Peter on ihan mukava, mutta silti jotenkin liian tylsä ja särmätön Carrielle. Muistuttaa ehkä liikaa Sarah Jessican omaa aviomiestä. Toivoisin, että viimeisessä jaksossa Carrie tapaisi jonkun sellaisen, jonka kanssa olisi alusta saakka kipinää.

Vierailija
1327/2789 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta se opettaja-Peter on ihan mukava, mutta silti jotenkin liian tylsä ja särmätön Carrielle. Muistuttaa ehkä liikaa Sarah Jessican omaa aviomiestä. Toivoisin, että viimeisessä jaksossa Carrie tapaisi jonkun sellaisen, jonka kanssa olisi alusta saakka kipinää.

Veikkaan, että se on se podcastin tuottaja, charmantisti harmaantunut mies. Hän on vilkuillut Carrieta useammin kuin kerran. Heti tuli fiilis, että heille tulee myöhemmin jotain...

Vierailija
1328/2789 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulee 2. kausi, toivottavasti tylsimmät sivuhenkilöt jätetään pois. Proffa muusikkomiehineen ainakin. Carrie ja Seema voisi alkaa kunnolla deittailemaan. Samoin Miranda, jos suhde Chen kanssa kariutuu. Olisi ihan hauskaakin nähdä Miranda treffeillä. Toivottavasti itsevarmempana ja fiksumpana kuin tällä kaudella. Ja jos proffa ja miehensä eroaa, ehkä se proffakin vois liittyä mukaan treffailemaan (ehkö löytäisi uudelleen elämänilonsa). Enemmän säpinää parisuhderintamalle 2. kaudella!

Vierailija
1329/2789 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että se on se podcastin tuottaja, charmantisti harmaantunut mies. Hän on vilkuillut Carrieta useammin kuin kerran. Heti tuli fiilis, että heille tulee myöhemmin jotain...

Muita jotka ei edes muista koko tyyppiä?

Vierailija
1330/2789 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa teidän ajatuksia siitä, että millaisena Samantha olisi tähän sarjaan tuotu, jos olisi mukana. Uskon että hänen hahmo olisi myös pilattu jotenkin, tai sitten olisi jatkettu sillä tokan leffan irvokkaalla ja huonosti käyttäytyvällä Samanthalla.

Vierailija
1331/2789 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muita jotka ei edes muista koko tyyppiä?

Ajattelin heti ekassa jaksossa ennen Bigin kuolemaa, että noille tulee jotain sutinaa. Nyt en uusintakatselulla ehkä ajattelisi näin, koska on jo tottunut siihen, että langat ja syötteet eivät vie mihinkään.

Vierailija
1332/2789 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antakaa teidän ajatuksia siitä, että millaisena Samantha olisi tähän sarjaan tuotu, jos olisi mukana. Uskon että hänen hahmo olisi myös pilattu jotenkin, tai sitten olisi jatkettu sillä tokan leffan irvokkaalla ja huonosti käyttäytyvällä Samanthalla.

Me too käänteisenä. Katsojille opetettaisiin, että Samanthan räävittömyys ei ole ok ja miehetkin tarvitsevat safe spacen hopeapuuman ahdistelulta. Jos jo leffoissa on niinkin sairaita juonenkäänteitä ehdotettu kuin suhde Mirandan poikaan.

Vierailija
1333/2789 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ihan tykännyt tästä uudesta kaudesta/sarjasta. Mutta ihan höttöähän tämä pääosin on ollut. Jos on päätetty tehdä vain 10 uutta jaksoa, ois voinu miettiä tiukemmin mitä sarjaan otetaan pääosiin ja mitä väljästi sivulle kulkemaan. Mun mielestä vähän laiska käsikirjoitus ja liikaa yritystä tunkea paljon mukaan. Mr Bigin kuolema heti ekassa jaksossa positiivinen yllätys, etenkin kun käynyt ilmi näyttelijän sikailut.

Vierailija
1334/2789 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, mä myös ajattelin ensimmäisten jaksojen aikana että varmasti siitä tuottajasta tulee Carrien uusi deitti, kun sitä kuvattiin useasti reagoimassa podcastiin. Mutta yllättyykö kukaan meistä, jos tämäkin on vain ollut yksi langanpää, jota ei tarinassa sittenkään sidota mihinkään...

Älkää myöskään unohtako, että Carriesta ja Peteristä on suutelukuva! Tuo voi tietysti olla vain hämäyskohtaus, jota ei olekaan otettu sarjaan oikeasti.

https://media-cldnry.s-nbcnews.com/image/upload/newscms/2021_42/1791709…

Vierailija
1335/2789 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon ihan tykännyt tästä uudesta kaudesta/sarjasta. Mutta ihan höttöähän tämä pääosin on ollut. Jos on päätetty tehdä vain 10 uutta jaksoa, ois voinu miettiä tiukemmin mitä sarjaan otetaan pääosiin ja mitä väljästi sivulle kulkemaan. Mun mielestä vähän laiska käsikirjoitus ja liikaa yritystä tunkea paljon mukaan. Mr Bigin kuolema heti ekassa jaksossa positiivinen yllätys, etenkin kun käynyt ilmi näyttelijän sikailut.

Syytön kunnes toisin todistetaan.

Vierailija
1336/2789 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, juuri näin. Sivuhenkilöille on annettu mielestäni aivan liikaa aikaa. Ihmettelin kovasti kun Charlotten ystävän tapahtumassa juontamista näytettiin moneen otteeseen ja korostettiin useammalla kohtauksella ettei tämä osannut pitää mikrofonia oikein. Samaan aikaan Carrie oli Peterin kanssa treffeillä ja tämä jäi aivan heppoiselle käsittelylle. En vieläkään ymmärrä, miksi tuon sivuhenkilön taitamattomuus juontajana oli niin valtavan tärkeää. Osaako joku selittää?

Minua ei kiinnosta Seema, proffa tai tämä juontotaidoton henkilö, vaan Carrie, Miranda, Charlotte (ja Samantha, jos hän sarjassa olisi). Tuntuu että heidän aikuiset versionsa ovat jääneet kovin vieraiksi. Olisin odottanut terävää analyysia naisen vanhenemisesta, josta ei koskaan uskalleta puhua suoraan. Tältä sarjalta sitä tosissani odotin, mutta hyvin ohueksi on jäänyt.

Vierailija
1337/2789 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, mä myös ajattelin ensimmäisten jaksojen aikana että varmasti siitä tuottajasta tulee Carrien uusi deitti, kun sitä kuvattiin useasti reagoimassa podcastiin. Mutta yllättyykö kukaan meistä, jos tämäkin on vain ollut yksi langanpää, jota ei tarinassa sittenkään sidota mihinkään...

Älkää myöskään unohtako, että Carriesta ja Peteristä on suutelukuva! Tuo voi tietysti olla vain hämäyskohtaus, jota ei olekaan otettu sarjaan oikeasti.

https://media-cldnry.s-nbcnews.com/image/upload/newscms/2021_42/1791709…

Jaahas, no nyt on 10-jakson promo ulkona, ja sielläkin tuo suutelu näkyy.

Vierailija
1338/2789 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluatko nyt kertoa miksi on tärkeää saada menkkatahraiset housut telkkariin? Ketä se kiinnostaa?

Myönnän, että itse aloin miettimään tahran sijoittelua. Eikö se yleensä valu seisoessa alaspäin? Muutenhan kaikilla olisi tahra takamuksessa aina kun käyttää sidettä.

Mutta muuten, mitä väliä?

Vierailija
1339/2789 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOS Aidan on jaksossa mukana, niin katsooko Carrie ihan teaserin lopussa häntä?

Vierailija
1340/2789 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain luin että Samanthan ja Mira Dan pojan välille olisi haluttu jotain suhdetta, toki Kim tän torppasi että ei tosiaan, ja no eivätpähän pääse pilaamaan Samanthan hahmoa kun ei ole sarjassa.