And just like that - en kestä!
Oletteko jo katsoneet HBOlta Sinkkuelämää jatkosarjan. Katsoin ne kaksi ekaa jaksoa ja oli aivan kamala aloitus! Ihan epäuskoinen olo tuosta juonenkäänteestä Mr Bigiin liittyen.
Harmittaa! En ole varma haluanko katsoa enempää, kun julkaisevat.
Kommentit (2790)
Ja ylläripylläri Charlotten toinen tytär ilmoitti että ei halua olla tyttö. Meni lopullisesti maku tähän. On kyllä valovuoden verran kaukana alkuperäisestä sarjasta. Ärsyttää trans, lesbo jne tuputus, oikein hierotaan naamaan tätä teemaa.
Alkuperäisen sarjan keskiössähän oli ystävyys ja se meni rikki Samanthan lähdön myötä. Muuta ei oikein jäänyt jäljelle.
Vierailija kirjoitti:
Alkuperäisen sarjan keskiössähän oli ystävyys ja se meni rikki Samanthan lähdön myötä. Muuta ei oikein jäänyt jäljelle.
Ystävyys ja Bigin jahtaaminen. Nyt ei ole enää kumpaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Ja ylläripylläri Charlotten toinen tytär ilmoitti että ei halua olla tyttö. Meni lopullisesti maku tähän. On kyllä valovuoden verran kaukana alkuperäisestä sarjasta. Ärsyttää trans, lesbo jne tuputus, oikein hierotaan naamaan tätä teemaa.
Tämä sementoi sen, että en aio katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, tiedoksi kaikille. Tämä on fiktiivinen sarja, aikuisten satu. Miksi odotatte realistisia juttuja?
Täm ketju ei vissiin ole sulle? Mene niihin tärkeisiin ketjuihin.
No kyllä se on siinä mielessä, että olen todellinen SATC-fani, joka rakasti sarjaa ja tykkäsi elokuvistakin. En ole uutta sarjaa vielä nähnyt, mutta aion ostaa omaksi heti kun tulee myyntiin, omistan aikaisemmatkin. Nämä hahmot ovat mulle kuin vanhoja ystäviä ja jotenkin loukkaannun melkein kun heitä haukutaan. Mun on hyvin vaikea uskoa, että itse tulisin mäkättämään jostain pikkuasioista, koska en suhtaudu sarjaan liian tosikkomaisesti - tämähän on kevyttä viihdettä, ystävät hyvät!
"Se on vain fiktiota, mutta loukkaannun jos tämän fiktiivisen tarinan keksittyjä hahmoja haukutaan". Ok 😂
Onpa hyvä että Big lähti sarjasta heti alkuunsa näuden seksuaalirikos juttujen takia. Aika kuumottava tilanne, mutta en ymmärrä miksi nyt vasta naiset tulevat esiin?
Sarjassa nähdään varmaan vielä jt muisteluita, jossa carrie ja big pariisissa.
Miksi muuten porukka puhuu että carrie palaisi aidanin kanssa yhteen? Koko sarjan teon aikana ei ole kertaakaan nähty kuvia aidanista kuvauksissa.
Aivan jäätävä eaiintyminen elämänsä viimeisinä kuukausina kuolleelta gaykaverilta, jonla nimeä en nyt muista. Ei uskoisi että kuvauksiata muutaman kuukauden päästä menehtyi. Surullista!
Eikö teille avautunut tuo KIhon kuolinkohtaus? Carriehan valitsi heidän ”kihlasormuskengät” jalkaansa konserttiin ja siinä kohti kun kengät sitten kastuivat, niin oli varmaa että ympyrä sulkeutui ja heidän kahden tarina päättyi. Mua kyllä häiritsee myös se että Carrie ei sure ja kuolinpäivänäkin pukeutui vaaleanpunaiseen. Sekä mustat tissimekot hautajaisissa. Tossa on kauheesti kaikkia tosi irrallisia juttuja, joissa ei päätä eikä häntää. Kuten hautajaisissa Standfordin tylyys sihteeriä kohtaan ja Carrien soitto omaan lankapuhelimeen.
Vierailija kirjoitti:
Miten Natasha stalkkeri joka tietää kotiosoitteenkin, ei kuitenkaan ole tietoinen että sillä on kaksi lasta, hämmentävää... Siksi uskon että toinen niistä on mr. Bigin. Sanoi muutenkin niin mystisesti "itseasiassa minulla on kaksi".
En usko, että lapsi olisi Kihon. Jos olisi, niin olisi varmaan jättänyt enemmän kuin miljoonan.
Vierailija kirjoitti:
Näki varmaan osoitteen testamemtista mutta ei perhetietoja. Sormus oli sormessa. Mun mielestä outoa oli etttei voinut muutamaa sanaa vaihtaa carrien kanssa kun elämä jatkunut kuitenkin vuosia. Kuka nyt kantaa kaunaa läpi elämän? Noh ehkä jotkut 😅
En minä kyllä juttelisi mukavia naisen kanssa joka olisi pettänyt mieheni kanssa? Vaikka kuinka kauan aikaa menisi. Toivoisin ettei tarvitse koskaan törmätä, kuten muitakaan ikäviä ihmisiä. Näin siis teoriassa
Unohtui sanoa, että piti Amandan puuttumista todella isona miinuksena.
Mä oon jo ihan pihalla - kuka on Amanda?
Vierailija kirjoitti:
Miksi muuten porukka puhuu että carrie palaisi aidanin kanssa yhteen? Koko sarjan teon aikana ei ole kertaakaan nähty kuvia aidanista kuvauksissa.
Julkisuuteen on kerrottu AJLT näyttelijät, ja yksi niistä on Aidanin esittäjä
Vierailija kirjoitti:
Ei-heterot vaikuttavat luulevan että heteroita kiinnostaa ei-heteroiden seksielämä ja muu olotila aivan tajuttomasti? Joka sarjassa pitää näköjään nykyään olla heteroita "näpäyttävä" ei-hetero. Ennen tässä sarjassa onnistuttiin kuvaamaan gayt ihan normaaleina ihmisinä, kuten ovatkin.
Totta! Alkuperäisessä sarjassahan homoseksuaalisuus oli varsinkin sen ajan normaaliin verrattuna hyvin edistyksellisesti edustettuna. Jotenkin suorastaan koomista että vuonna 2021 ei enää osatakaan tuoda tätä esille tavalla joka ei vaikuta superteennäiseltä tai päälleliimatulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei-heterot vaikuttavat luulevan että heteroita kiinnostaa ei-heteroiden seksielämä ja muu olotila aivan tajuttomasti? Joka sarjassa pitää näköjään nykyään olla heteroita "näpäyttävä" ei-hetero. Ennen tässä sarjassa onnistuttiin kuvaamaan gayt ihan normaaleina ihmisinä, kuten ovatkin.
Totta! Alkuperäisessä sarjassahan homoseksuaalisuus oli varsinkin sen ajan normaaliin verrattuna hyvin edistyksellisesti edustettuna. Jotenkin suorastaan koomista että vuonna 2021 ei enää osatakaan tuoda tätä esille tavalla joka ei vaikuta superteennäiseltä tai päälleliimatulta.
Ja oli myös Samanthan lesbosuhde ja Mirandan musta miesystävä. Oli myös vanhemman naisen ja nuoremman miehen välinen parisuhde (Samantha ja se malli), trans-prostituoidut, aasialainen adoptiolapsi, jne.
Silloin osattiin, nykyään ei.
Vierailija kirjoitti:
Onpa hyvä että Big lähti sarjasta heti alkuunsa näuden seksuaalirikos juttujen takia. Aika kuumottava tilanne, mutta en ymmärrä miksi nyt vasta naiset tulevat esiin?
Sarjassa nähdään varmaan vielä jt muisteluita, jossa carrie ja big pariisissa.
Aivan jäätävä eaiintyminen elämänsä viimeisinä kuukausina kuolleelta gaykaverilta, jonla nimeä en nyt muista. Ei uskoisi että kuvauksiata muutaman kuukauden päästä menehtyi. Surullista!
Kävinpä nyt pääpiirteittäin lukemassa nuo syytökset ja pahalta toki kuulostaa. Kaikesta huolimatta, ei mene minulla jakeluun tuo että odotetaan ulostulon kanssa se 6 tai 17 vuotta. Weinstein-tyyliset keissit nyt on vähän eri, kun niissä valta-aseman takia uhrin on hankalampi puhua, mutta näissä tapauksissahan ei ole mistään tällaisesta kyse.
Todellakin kiinnostaa tietää että miksi vasta nyt, jos syynä ovat olleet häpeä tai pelko siitä että ei uskota, niin me too-liikkeen käydessä kuumimmillaan olisi varmaan ollut kaikista helpointa läväyttää esiin myös nämä. Miksi joku panttaa näitä vuosikaudet, mutta näyttelijän noustessa taas ajankohtaiseksi tuleekin kova tarve kertoa…?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näki varmaan osoitteen testamemtista mutta ei perhetietoja. Sormus oli sormessa. Mun mielestä outoa oli etttei voinut muutamaa sanaa vaihtaa carrien kanssa kun elämä jatkunut kuitenkin vuosia. Kuka nyt kantaa kaunaa läpi elämän? Noh ehkä jotkut 😅
En minä kyllä juttelisi mukavia naisen kanssa joka olisi pettänyt mieheni kanssa? Vaikka kuinka kauan aikaa menisi. Toivoisin ettei tarvitse koskaan törmätä, kuten muitakaan ikäviä ihmisiä. Näin siis teoriassa
Mutta se oli kivasti sanottu että ihmetteli miksi edes meni naimisiin hänen kanssaan kun rakasti carrietä. Tavallaan hyvä clousaus asiaan. Kyllähän sen voi myöntää ja hyvä ettå hän oli asian käsitellyt. Siksi ihmettelin miksei voi muutamaa sanaa vaihtaa kun asiasta kulunut sata vuotta.
Aina on ihmetyttänyt, miten keskenään niin erilaiset naiset muka olisivat ystäviä. Noh,lähinnähän nuo ovat aina olleet Carrien ystäviä ja ilmeisesti tapasivatkin toisensa aikoinaan juuri Carrien kautta. Kaipa Carriessa onkin sitten jotain piirteitä kaikista kolmesta muusta. Parhaita olikin ne kohtaukset, jossa Carrie oli kahdestaan jonkun kolmen muun kanssa. Kolme muuta eivät tainneet juurikaan tavata toisiaan ilman Carrien läsnäoloa. Myös se homo, jonka näyttelijä kuoli oli juurikin Carrien ystävä, ei muiden naisten, vaikka kaikki naiset kutsuttiinkin tämän homon hienoihin häihin.
Ärsyyntynyt kirjoitti:
Ihan paskaa suoraan sanottuna. Mikä tarve nykyisin on kaikissa asioissa varmistella ettei vähemmistöille tule paha mieli?
Mua ärsyttää miten kevyesti Carrie ottaa miehensä kuoleman. Ärsyttää miksi Mirandalle tulee suhde naisen kanssa, ärsyttää se ettö Carrie ja. Aidan palaavat takuulla yhteen. Jotenkin tuntuu kauhean kököltä kaikkien näyttely ja en tykkää, että jaikki nykyajan hömpötykset on pitänyt ottaa tuohon aina alkaen hapanjuurileivästä kaikkeen muuhun hömppään.
Tämä on nykyaikaa. Miksi Mirandalle ei saisi tulla suhdetta naisen kanssa? Onhan hän tosielämässäkin bi-seksuaali. Maailma muuttuu ja olisi enemmän kummallista, jos olisi jämähdetty menneeseen.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyyntynyt kirjoitti:
Ihan paskaa suoraan sanottuna. Mikä tarve nykyisin on kaikissa asioissa varmistella ettei vähemmistöille tule paha mieli?
Mua ärsyttää miten kevyesti Carrie ottaa miehensä kuoleman. Ärsyttää miksi Mirandalle tulee suhde naisen kanssa, ärsyttää se ettö Carrie ja. Aidan palaavat takuulla yhteen. Jotenkin tuntuu kauhean kököltä kaikkien näyttely ja en tykkää, että jaikki nykyajan hömpötykset on pitänyt ottaa tuohon aina alkaen hapanjuurileivästä kaikkeen muuhun hömppään.
Tämä on nykyaikaa. Miksi Mirandalle ei saisi tulla suhdetta naisen kanssa? Onhan hän tosielämässäkin bi-seksuaali. Maailma muuttuu ja olisi enemmän kummallista, jos olisi jämähdetty menneeseen.
Et ole tainnut nähdä alkuperäistä sarjaa?
Tässä on puhuttu paljon Carriesta ja Mirandasta, mutts mitä Charlottelle kuuluu? Vai pystyykö enää kommunikoimaan naamatäytteidensä kanssa?