And just like that - en kestä!
Oletteko jo katsoneet HBOlta Sinkkuelämää jatkosarjan. Katsoin ne kaksi ekaa jaksoa ja oli aivan kamala aloitus! Ihan epäuskoinen olo tuosta juonenkäänteestä Mr Bigiin liittyen.
Harmittaa! En ole varma haluanko katsoa enempää, kun julkaisevat.
Kommentit (2790)
Miten Natasha stalkkeri joka tietää kotiosoitteenkin, ei kuitenkaan ole tietoinen että sillä on kaksi lasta, hämmentävää... Siksi uskon että toinen niistä on mr. Bigin. Sanoi muutenkin niin mystisesti "itseasiassa minulla on kaksi".
Vierailija kirjoitti:
Miten Natasha stalkkeri joka tietää kotiosoitteenkin, ei kuitenkaan ole tietoinen että sillä on kaksi lasta, hämmentävää... Siksi uskon että toinen niistä on mr. Bigin. Sanoi muutenkin niin mystisesti "itseasiassa minulla on kaksi".
No tossa kohtaa kirjoittavat kyllä itsensä ihan umpikujaan. Jos mr. Bigillä on salattu lapsi niin
A) Se ei ole tiennyt siitä lapsesta, ja kun se nyt ei oikeastaan liity Carrieen niin en minä keksi miksi se hahmo tuotaisiin Carrien elämään (eli sarjaan)
B) Se on tiennyt lapsesta, elänyt kaksoiselämää koko sen ajan mitä katsojilta on jääny näkemättä, ja sitten heti kuolee, eli hahmo ei voi enää puolustautua tai ansaita synninpäästöä, eikä tuota asiaa oikein voi käsitelläkään kun se toinen osapuoli puuttuu.
Oikeassa elämässähän voi tietysti käydä paskamaisia tilanteita joissa jää ilman vastauksia tai kunnollista mahdollisuutta käsitellä asiaa, mutta miksi ihmeessä käsikirjoittaa tuollainen umpikuja fiktiiviseen tuotokseen??
Näki varmaan osoitteen testamemtista mutta ei perhetietoja. Sormus oli sormessa. Mun mielestä outoa oli etttei voinut muutamaa sanaa vaihtaa carrien kanssa kun elämä jatkunut kuitenkin vuosia. Kuka nyt kantaa kaunaa läpi elämän? Noh ehkä jotkut 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tossa kohtaa kirjoittavat kyllä itsensä ihan umpikujaan. Jos mr. Bigillä on salattu lapsi niin
A) Se ei ole tiennyt siitä lapsesta, ja kun se nyt ei oikeastaan liity Carrieen niin en minä keksi miksi se hahmo tuotaisiin Carrien elämään (eli sarjaan)
B) Se on tiennyt lapsesta, elänyt kaksoiselämää koko sen ajan mitä katsojilta on jääny näkemättä, ja sitten heti kuolee, eli hahmo ei voi enää puolustautua tai ansaita synninpäästöä, eikä tuota asiaa oikein voi käsitelläkään kun se toinen osapuoli puuttuu.
Oikeassa elämässähän voi tietysti käydä paskamaisia tilanteita joissa jää ilman vastauksia tai kunnollista mahdollisuutta käsitellä asiaa, mutta miksi ihmeessä käsikirjoittaa tuollainen umpikuja fiktiiviseen tuotokseen??
Ehkä mr. Big on jossain kohtaa saanut tietää, mutta Natasha ei ole halunnut että on tekemisissä lapsen kanssa ja koittanut estellä? Perustellut sitten jotenkin itselleen ettei ole tarvetta kertoa asiasta Carrielle. On sen verran sulkeutunut ihminen että en ihmettelisi. Carrie kaivaa tiedon jostain, ehkä näkee Natashan lapsien kanssa, joku syö sitä samaa jäätelöä tms. mikä löytyi kuiteista. Täten pettyneen Carrien helpompi jatkaa elämää ja pam, uusi mies.
No tää nyt on tällaista spekulointia :D
Vierailija kirjoitti:
Oli varmaan erotessa raskaana Kiholle, mutta salasi asian vuosia ja asia paljastui Kiholle vahingossa jotain kautta ja Kiho päätti jättää miljoonan lapselleen. Juoni jatkuu... asia ottaa Carrien luonnon päälle ja lopuksi hän syyttää itseään ettei edesauttanut isää tutustumaan lapseensa, koska vihasi Natashaa ja Kiho halusi olla Carrielle mieliksi eikä kertonut asiaa, koska Carrien ei halunnut lapsia.
En ymmärrä miten nämä hahmot ovat nyt ihan pihalla kaikesta kuin ysikymppiset puolidementoituneet mummot. Inhoan myös karjuvaa karikatyyrilesboa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä lapsi on vammainen ja Big on sen vuoksi hylännyt hänet. Silloin lapsi toisi uutta tietoa Bigin luonteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli varmaan erotessa raskaana Kiholle, mutta salasi asian vuosia ja asia paljastui Kiholle vahingossa jotain kautta ja Kiho päätti jättää miljoonan lapselleen. Juoni jatkuu... asia ottaa Carrien luonnon päälle ja lopuksi hän syyttää itseään ettei edesauttanut isää tutustumaan lapseensa, koska vihasi Natashaa ja Kiho halusi olla Carrielle mieliksi eikä kertonut asiaa, koska Carrien ei halunnut lapsia.
Hei! Ei saa paljastaa juonta!
Vierailija kirjoitti:
Onko Charlotella ollut koko sarjan aikana työuraa? Hän oli jossain vaiheessa vapaaehtoistyössä galleriassa, sitten kotirouvaksi.
Ennen avioliittoa Treyn kanssa oli oikeassa palkkatyössä galleriassa. Irtisanoutui sitten kun alkoivat yrittää lasta Treyn kanssa, ja myöhemmin eron jälkeen katuikin sitä, kun ei saanut enää uudestaan töitä ja vapaaehtoistyö oli ainoa vaihtoehto.
Mun oli pakko tämän myötä aloittaa katsomaan Sex and the City kaudet alusta (ties monetta kertaa). Ihan eri meininki! Nämä alkuajat on vaan parhaita ja saa nauramaan. Unohtuu kivasti kaikki murheet ja stressi :)
N28
Ei-heterot vaikuttavat luulevan että heteroita kiinnostaa ei-heteroiden seksielämä ja muu olotila aivan tajuttomasti? Joka sarjassa pitää näköjään nykyään olla heteroita "näpäyttävä" ei-hetero. Ennen tässä sarjassa onnistuttiin kuvaamaan gayt ihan normaaleina ihmisinä, kuten ovatkin.
Odotin kovasti tätä sarjaa, mutta melkoinen pettymys on ollut ainakin 2 ensimmäistä jaksoa.
Mirandan ja Steven poika on se Rottatouillen poika :)
Vierailija kirjoitti:
Mun oli pakko tämän myötä aloittaa katsomaan Sex and the City kaudet alusta (ties monetta kertaa). Ihan eri meininki! Nämä alkuajat on vaan parhaita ja saa nauramaan. Unohtuu kivasti kaikki murheet ja stressi :)
N28
Oon myös kattonut paristi tässä koronan aikana. On hyvää viihdettä ja saa heittää aivot narikkaan. Sarjan loppupuolella luonne muuttuu kun sarah on raskaana. Kenties hänellä on voinut olla myös vaikutus siihen miten sarjaa jatkossa on esitetty. Niide ekojen kausien tykitys oli super mutta pikku hiljaa muuttuu jo koko sarjan aikana tyyli.
Vierailija kirjoitti:
En käsittänyt mihin tuo otsikon "and just like that" viittaa.
Ehkä aloittaja luki sen suklaakääreestä ja ajatteli olevansa vakuuttavampi kun yhdistää lauseeseen hieman ameriikankieltä ymmärtämättä edes mitä sanat tarkoittavat.
Ihan paskaa suoraan sanottuna. Mikä tarve nykyisin on kaikissa asioissa varmistella ettei vähemmistöille tule paha mieli?
Mua ärsyttää miten kevyesti Carrie ottaa miehensä kuoleman. Ärsyttää miksi Mirandalle tulee suhde naisen kanssa, ärsyttää se ettö Carrie ja. Aidan palaavat takuulla yhteen. Jotenkin tuntuu kauhean kököltä kaikkien näyttely ja en tykkää, että jaikki nykyajan hömpötykset on pitänyt ottaa tuohon aina alkaen hapanjuurileivästä kaikkeen muuhun hömppään.
On kyllä niin turhanpäiväinen tämä uusi sarja, että oikein itkettää. SATC on ollut yksi minun kaikkien aikojen lempisarjoistani, mutta tämä tuore tekele ei yllä miltään osin yhtään mihinkään kun noita vertaa. Olisi saanut jäädä lämmittely tekemättä kun ei kerta löydetty sitä alkuperäistä kepeyttä ja nokkeluutta.
Kenen idea oli survoa tähän nämä kaikki woke-kökköydet ja typerät juonenkäänteet, ja miksi Mirandasta tehtiin aivonsa menettänyt mummo? HUONO käsis.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miten nämä hahmot ovat nyt ihan pihalla kaikesta kuin ysikymppiset puolidementoituneet mummot. Inhoan myös karjuvaa karikatyyrilesboa.
Alkuperäisessä sarjassa:
-Samanthalla oli lesbosuhde brasilialaisen taitelijan (Maria) kanssa.
-Carrie pössytteli kannabista useampaan otteeseen, mm. silloin kun Berger jätti post it -lapulla. Miranda hoikistuneena seksikkäissä farkuissan pummi kannabiksen miehiltä kadulla. Carrie myös poltteli Waden kanssa.
-Mirandalla oli suhde tummaihoisen urheilulääkärin kanssa ja Miranda fanitti Jules&Mimi -sarjaa, jossa myös mies tumma ja nainen valoihoinen.
-Samatha oli kaikista naisista rennoin, lojaalein ja liima, joka piti koko poppoon kasassa. Samanthalla oli myös oma menestynyt PR firma. Joten ei ikinä olisi ollut pikkumainen, kaunaa kantava niuho, joka suuttuu parhaille ystävilleen tuolla lailla. Samanthalla oli rahaa ihan omasta takaa.
Mitähän muuta vielä? Alkuperäinen sarja oli tosiaan aikaansa edellä, joten siksi on omituista että kaikki aiempi on ikäänkuin pyyhitty pois ja korvattu woketuksella.
Häh? En itse ole lähelläkään viittäkymppiä mutta ei kai se vielä vanhuutta ole? Ihan tavan keski-ikää mielestäni.