Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

And just like that - en kestä!

Vierailija
10.12.2021 |

Oletteko jo katsoneet HBOlta Sinkkuelämää jatkosarjan. Katsoin ne kaksi ekaa jaksoa ja oli aivan kamala aloitus! Ihan epäuskoinen olo tuosta juonenkäänteestä Mr Bigiin liittyen.

Harmittaa! En ole varma haluanko katsoa enempää, kun julkaisevat.

Kommentit (2790)

Vierailija
321/2790 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatteko missä leffassa tämä SJP sai ensin suosiota?

Tanssileffa Footloose, vuosi 1984, näyttää aika nörtiltä kuten roolinsakin :D

https://www2.pictures.zimbio.com/mp/daHXyCH2nWTl.jpg

Tuohon aikaan oli Fame, Flashdance ym. tanssileffat pinnalla, tuo oli kuitenkin ihan överi minun mielestä kun oli liian tiukkapipoinen uskonnollinen pikkupaikkakunta jossa nuoret eivät saaneet tanssia askeltakaan.

Jokikyttä-leffassa 1994  (jossa vastanäyttelijänä oli Bruce Willis) eli 10 vuotta myöhemmin oli minun mielestä kauneimmillaan, posket ei lommolla ja oli kurvejakin.

https://cache.moviestillsdb.com/i/500x/uzct550a/striking-distance-lg.jpg

ei siis ollut laihduttanut vielä kuivan kesän oravan näköiseksi kuten Sinkkuelämää-sarjaan, käyttämiensä muotiluomusten takia. Ne muut 3 oli normaalimman kokoisia sarjassa, siihen aikaan ei ihannoitu laihuutta vielä liikaa kun sarja alkoi 90-luvun lopulla.

Vierailija
322/2790 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin tahdon kiittää suuresti teitä, rakkaat kanssakärsijäni, jotka autatte minua tässä vakavasti ambivalentissa tilassani! Inhoan joka hetkeä, kun katson tätä ja siitä huolimatta katson tätä. Ilmeisesti olen kuin mirandajuoppo, minun pitää saavuttaa lopullinen ojanpohja, ennen kuin havahdun lopettamaan.

Ymmärrän, että heillä kaikilla on rahaa kuin Nykissä neurooseja, mutta oikeasti ei ole mitään puhuttavaa siinä, että tapasin viimein naisen, jolle aviomieheni jätti miljoona dollaria? Sen sijaan mennään katsomaan ja hehkuttamaan tyystin tasotonta "komediaa", joka loukkaa jokaista ei-binääristä ihmistä typerillä kliseillään.

Tosin tästä asiasta, kiitos sentään kirjoittelijoille, että kirjoittivat tyylikkään Natashan tyylikkääksi myös käytökseltään. Ainahan se Carrien sekoboltsailun voittanutkin.

Moni täällä onkin muotoillut tunteeni paremmin sanoiksi kuin itse kykenen, joten kuten Carrie leikillisesti trendin harjalla toteasi: mike drop!

Haha, kyllä!

Ihan kauhea se standup-keikka, eikö nämä muka tosissaan tiedä, että tuo on ainoastaan loukkaavaa? Olisi voinut olla voimaannuttavaa vuonna 2003?

En enää muista, koska alkup. sarja loppui, mutta siis eikö sitä tehty vielä aikaan, jota nämä nyt tuntuvat elävän, tosin silloin oikeasti etujoukoissa ja mummoina maalta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/2790 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin tahdon kiittää suuresti teitä, rakkaat kanssakärsijäni, jotka autatte minua tässä vakavasti ambivalentissa tilassani! Inhoan joka hetkeä, kun katson tätä ja siitä huolimatta katson tätä. Ilmeisesti olen kuin mirandajuoppo, minun pitää saavuttaa lopullinen ojanpohja, ennen kuin havahdun lopettamaan.

Ymmärrän, että heillä kaikilla on rahaa kuin Nykissä neurooseja, mutta oikeasti ei ole mitään puhuttavaa siinä, että tapasin viimein naisen, jolle aviomieheni jätti miljoona dollaria? Sen sijaan mennään katsomaan ja hehkuttamaan tyystin tasotonta "komediaa", joka loukkaa jokaista ei-binääristä ihmistä typerillä kliseillään.

Tosin tästä asiasta, kiitos sentään kirjoittelijoille, että kirjoittivat tyylikkään Natashan tyylikkääksi myös käytökseltään. Ainahan se Carrien sekoboltsailun voittanutkin.

Moni täällä onkin muotoillut tunteeni paremmin sanoiksi kuin itse kykenen, joten kuten Carrie leikillisesti trendin harjalla toteasi: mike drop!

Haha, kyllä!

Ihan kauhea se standup-keikka, eikö nämä muka tosissaan tiedä, että tuo on ainoastaan loukkaavaa? Olisi voinut olla voimaannuttavaa vuonna 2003?

En enää muista, koska alkup. sarja loppui, mutta siis eikö sitä tehty vielä aikaan, jota nämä nyt tuntuvat elävän, tosin silloin oikeasti etujoukoissa ja mummoina maalta?

Sori siis nyt mummoina maalta.

Vierailija
324/2790 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Berger oli aivan liian epävarma, en pitänyt häntä koskaan sopivana kumppanina Carrielle. Carrien hahmo tarvitsisi vahvan ja hyvällä itsetunnolla varustetun miehen, joka osaa tarvitaessa pudottaa Carrien takaisin maan pinnalle. Berger oli liian heikko tähän.

Se sarjakuvaheppu, joka asui vielä äitinsä nurkissa Wade(?) olisi ollut ihan täydellinen. Kahden aikuislapsen romanssi.

Niin olisikin, jonka kanssa poltteli pilveä ja kävi pelihallissa. Muistan jakson. :D

Samantha tapasi siinä myös ne juutalaiset teinitytöt joille piti järjestää hienot Bat Mitzvah bileet julkkiksineen ja ne nuoret oli seksuaalisesti aktiivisia suihinottoineen ja sekstailuineen ja kutsuivat lopulta Samanthaa grandma:ksi kun hän päivitteli noiden nuorten hurjia seksipuheita, ja Samantha kiitti luojaa siitä että hänen lapsuutensa oli sentään ollut viaton.

-

Tulee aina mieleen se kun Miranda oli tuolloin saanut hammasraudat, ja yhdellä niistä tytöistä oli myös, ja Miranda esitteli omiaan, niin se tyttö tosi lesolla pissisäänellä sanoi että hänellä on safiiriset siniset, ettei hän tiennytkään että ne tekee enää niitä vanhanaikaisia mitkä Mirandalla.

Tuossa se pätkä:

Luoja miten "Paris Hilton-pissismäisesti" nuo nuoret käyttäytyy. :D

Tuo keskellä oleva Kat Dennings oli siinä Tyhjätaskut-komediasarjassa

https://i.pinimg.com/originals/0b/64/0e/0b640e2716784ae7d1237094c6e3ea0…

Vierailija
325/2790 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että Big jätti perintöä Natashalle, koska Carrie veivasi ja mietti liian pitkään kenet Hän valitsee, asioiden piti aina olla niin kuin Hän haluaa. Carrie mietti ainakin kahden miehen väliltä kunnes Big tuli hakemaan Carrien pois toisen miehen luota Pariisista. 

Itse veikkaan että jätti perintöä, koska Bigillä on Natashan kanssa lapsi ja se selittäisi myös sen jäätelöbaarikuvion (käynyt tapaamassa lasta siellä).

Tää onkin aika hyvä arvaus johtolankojen perusteilla!

Mutta sarjan kantilta huono, sillä voin kuvitella, miten tämä juostaan läpi: C saa tietää lapsesta jollakin tavalla, jahtaa taas natashaa, joka sanoo, että asia ei kuulu sulle tippaakaan ja siihen C että oh well, menenkin sitten klubille tyttöjen kanssa katsomaan drag showta ja vaikuttumaan, että onko tällasiä moderneja artesteja, haukun siinä samalla samanthan.

Vierailija
326/2790 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 52, enkä tunne itseäni ollenkaan tollaseksi mummoksi. Lapseni on 18 ja mua luullaan nuoremmaksi. Haluan seksiä, en värjää hiuksiani harmaaksi, eikä mulla ole ryppyjä, eikä alkoholiongelmaa, eikä mitään keski-iän kriisiä, rakastan miesystävääni. Toi on jotenkin ylikorostettu nyt nuo vaihdevuosi-ikäiset eukot. En oo tollanen ollenkaan! Ja toi woke- touhu, justpa joo. Rakastin tätä sarjaa aiemmin, nyt on vähän suru, miksi se pilataan näin : / en pysty enää samaistumaan. Jos mieheni kuolisi, en kyllä toipuisi sekunneissa todellakaan. Miksi piti kirjoittaa tollanen traaginen tapahtuma, miksei ei vain sitä klassista suhdesoppaa- mies lähtee häiläämään, vaikka sen Natashan kanssa taas sitten tai jotain. 

Vierailija
327/2790 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, tiedoksi kaikille. Tämä on fiktiivinen sarja, aikuisten satu. Miksi odotatte realistisia juttuja?

Täm ketju ei vissiin ole sulle? Mene niihin tärkeisiin ketjuihin.

No kyllä se on siinä mielessä, että olen todellinen SATC-fani, joka rakasti sarjaa ja tykkäsi elokuvistakin. En ole uutta sarjaa vielä nähnyt, mutta aion ostaa omaksi heti kun tulee myyntiin, omistan aikaisemmatkin. Nämä hahmot ovat mulle kuin vanhoja ystäviä ja jotenkin loukkaannun melkein kun heitä haukutaan. Mun on hyvin vaikea uskoa, että itse tulisin mäkättämään jostain pikkuasioista, koska en suhtaudu sarjaan liian tosikkomaisesti - tämähän on kevyttä viihdettä, ystävät hyvät!

Oletpa sinä suloinen, aiot ihan ostaa sarjan :D jos vaan tilaisit sen HBO Maxin niin tietäisit mistä puhutaan ja voisit sitten loukkaantua hahmojen puolesta, jos siltä vielä tuntuu.

Ja toisekseen, Sinkkuelämää on ehkä viihdettä ja suurilta osin hyvin kevyttä, mutta siinä on silti erittäin koskettavia hetkiä, hahmoja ja ihmissuhteita. Olen itkenyt monessa kohtaa.

Esim. Kun Samantha meni panemaan Richardia kesken juhlien ja Smith odotti tätä alhaalla. Kun Smith ajoi hiuksensa pois, koska Samanthan hiukset alkoivat pudota kemoterapiasta.

Kun Carrie hiipi Aidanin viereen vielä viimeistä kertaa yöksi ja voiceover oli, että seuraavana päivänä Aidan muutti pois. Kun Aidan ja Steve tulivat Mirandan äidin hautajaisiin.

Kun Charlotte sai tietää, ettei voi tulla raskaaksi ja Miranda käveli tämän perässä kotiin asti. Kun Charlotte sai keskenmenon ja meni silti Bradyn synttäreille. Kun Trey ilmestyi siihen lehtikuvaukseen juuri kun olivat Charlotten kanssa eroamassa ja Carrien voiceover oli jotain että "pienet tytöt helmet kaulassaan katsoivat tuota kuvaa ja miettivät haluavansa tuollaisen elämän."

Kun Miranda löysi Steven äidin kadulta syömässä pizzaa roskiksesta ja kylvetti tämän.

Yms yms.

Tähän mennessä uudessa sarjassa ei ole mitään sydäntä eikä mitään ideaa. Hahmot on pilattu entisestään, vaikka leffojen jälkeen en uskonut sen olevan enää mahdollista.

Minä loukkaannun enemmän siitä, että sarjan tekijät eivät tunnu ymmärtävän mitä ovat tekemässä, kuin siitä että katsojat kritisoivat.

t. Toinen "todellinen" fani

Vierailija
328/2790 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, tiedoksi kaikille. Tämä on fiktiivinen sarja, aikuisten satu. Miksi odotatte realistisia juttuja?

Täm ketju ei vissiin ole sulle? Mene niihin tärkeisiin ketjuihin.

No kyllä se on siinä mielessä, että olen todellinen SATC-fani, joka rakasti sarjaa ja tykkäsi elokuvistakin. En ole uutta sarjaa vielä nähnyt, mutta aion ostaa omaksi heti kun tulee myyntiin, omistan aikaisemmatkin. Nämä hahmot ovat mulle kuin vanhoja ystäviä ja jotenkin loukkaannun melkein kun heitä haukutaan. Mun on hyvin vaikea uskoa, että itse tulisin mäkättämään jostain pikkuasioista, koska en suhtaudu sarjaan liian tosikkomaisesti - tämähän on kevyttä viihdettä, ystävät hyvät!

Oletpa sinä suloinen, aiot ihan ostaa sarjan :D jos vaan tilaisit sen HBO Maxin niin tietäisit mistä puhutaan ja voisit sitten loukkaantua hahmojen puolesta, jos siltä vielä tuntuu.

Ja toisekseen, Sinkkuelämää on ehkä viihdettä ja suurilta osin hyvin kevyttä, mutta siinä on silti erittäin koskettavia hetkiä, hahmoja ja ihmissuhteita. Olen itkenyt monessa kohtaa.

Esim. Kun Samantha meni panemaan Richardia kesken juhlien ja Smith odotti tätä alhaalla. Kun Smith ajoi hiuksensa pois, koska Samanthan hiukset alkoivat pudota kemoterapiasta.

Kun Carrie hiipi Aidanin viereen vielä viimeistä kertaa yöksi ja voiceover oli, että seuraavana päivänä Aidan muutti pois. Kun Aidan ja Steve tulivat Mirandan äidin hautajaisiin.

Kun Charlotte sai tietää, ettei voi tulla raskaaksi ja Miranda käveli tämän perässä kotiin asti. Kun Charlotte sai keskenmenon ja meni silti Bradyn synttäreille. Kun Trey ilmestyi siihen lehtikuvaukseen juuri kun olivat Charlotten kanssa eroamassa ja Carrien voiceover oli jotain että "pienet tytöt helmet kaulassaan katsoivat tuota kuvaa ja miettivät haluavansa tuollaisen elämän."

Kun Miranda löysi Steven äidin kadulta syömässä pizzaa roskiksesta ja kylvetti tämän.

Yms yms.

Tähän mennessä uudessa sarjassa ei ole mitään sydäntä eikä mitään ideaa. Hahmot on pilattu entisestään, vaikka leffojen jälkeen en uskonut sen olevan enää mahdollista.

Minä loukkaannun enemmän siitä, että sarjan tekijät eivät tunnu ymmärtävän mitä ovat tekemässä, kuin siitä että katsojat kritisoivat.

t. Toinen "todellinen" fani

Olipa oikeasti hyvä kirjoitus, tämä ei sitten ole sarkasmia!

Monta ihanaa hetkeä olet osannut poimia, juuri niitä, jotka itsekin muistan. 

Ja itseänikin juuri fanina loukkaa jos mikä, niin tämä uusi toteutus. Minä otin sen HBO Maxin tämän odotuksessa!

Totta kai sen ymmärsi, että sarja ei enää voi olla entisensä, mutta todellakaan en odottanut näin suurta floppia. Siis juuri tuota, mitä joku edellinen sanoi, että kaikki asiat vaan juostaan läpi kuin post-it lapulta, ahdetaan tapahtumia ilman sisältöä, tunnetta ja syvyyttä.

Kyllä tämä juuri meitä faneja halventaa, meitä, jotka olemme kulkeneet SITC kanssa saman polun kuin sarjan henkilöiden olisi pitänyt kulkea. Me tiedämme, että maailma on muuttunut, olemme kasvattaneet ymmärrystämme parhaan mukaan, kasvattaneet lapsia, menettäneet ja löytäneet ystäviä, saaneet potkuja ja saaneet uusia työpaikkoja, menettäneet läheisiä, nauraneet, itkeneet, pettyneet, ilahtuneet.

Tätä olisin toivonut sarjan henkilöidenkin tekevän, sen sijaan, että kuuntelevat teinin seinänpaukutusnaintia ja hämmästelevät muunlaisia ihmisiä.

Vierailija
329/2790 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että Big jätti perintöä Natashalle, koska Carrie veivasi ja mietti liian pitkään kenet Hän valitsee, asioiden piti aina olla niin kuin Hän haluaa. Carrie mietti ainakin kahden miehen väliltä kunnes Big tuli hakemaan Carrien pois toisen miehen luota Pariisista. 

Itse veikkaan että jätti perintöä, koska Bigillä on Natashan kanssa lapsi ja se selittäisi myös sen jäätelöbaarikuvion (käynyt tapaamassa lasta siellä).

Tää onkin aika hyvä arvaus johtolankojen perusteilla!

Mutta sarjan kantilta huono, sillä voin kuvitella, miten tämä juostaan läpi: C saa tietää lapsesta jollakin tavalla, jahtaa taas natashaa, joka sanoo, että asia ei kuulu sulle tippaakaan ja siihen C että oh well, menenkin sitten klubille tyttöjen kanssa katsomaan drag showta ja vaikuttumaan, että onko tällasiä moderneja artesteja, haukun siinä samalla samanthan.

Tietokoneen salasana on se koiran nimi. 

Vierailija
330/2790 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei tyhmä kysymys mutta onko se koko tuotantokausi siellä HBO Maxissa jo (kuten sarjat Netflixissä) vai tuleeko sinne tyyliin jakso per viikko (kuten sarjat esim Areenassa)? Haluaisin nähdä mutten halua maksaa kk-maksua ikuisuutta yhden sarjan tähden...

Vierailija
331/2790 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei tyhmä kysymys mutta onko se koko tuotantokausi siellä HBO Maxissa jo (kuten sarjat Netflixissä) vai tuleeko sinne tyyliin jakso per viikko (kuten sarjat esim Areenassa)? Haluaisin nähdä mutten halua maksaa kk-maksua ikuisuutta yhden sarjan tähden...

Näyttää siltä että ekat 2 jaksoa julkaistiin yhtaikaa ja siitä eteenpäin viikon välein, ainakin näiden ns. epävirallisten väylien perusteella.

Vierailija
332/2790 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä olisi voinut saada ihan hyvän, jos sarja olisi kirjoitettu kuten se vanha sarja, ideana on ihan ok että seurattaisiin keski-ikäisten elämää. Mutta heidät on kaikki tyhmennetty, Samantha kirjoitettu ulos ilkeästi, juonikuviot aivan typeriä, päälleliimattua woketusta yms jotta vaikutaisi että sarja on ajan hermolla. Äh! Tosi iso pettymys. Muutenkin tyyli muistuttaa leffojen tyyliä. Yleensä sarjojen uudet versiot on pettymyksiä, mutta keksin yhden poikkeuksen, Rimakauhua ja rakkautta sarjan uudet jaksot. Hahmot on nyt keski-ikäisiä mutta samanlaisia persoonia kuin ennen, sarja on yhä laadukas. Ainakin omasta mielestä. Onko kukaan samaa mieltä? Sen tyyppistä keski-ikäisen arjen seurantaa olisi ihan hyvin voinut olla tässäkin.

Vierailija
333/2790 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksistä ei voi enää kirjoittaa hauskasti.

Vierailija
334/2790 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista pahin on toi woketus, ihan oikeesti :7 ja sen korostus ettei keski-ikäisillä muka ole enää seksiä ugh. Eikös näillä pitänyt lopulta olla niitä sielunkumppaneita ja suurta rakkautta. Sitten ne liitot kaikki lässähtää keski-iässä just joo. Liian kliseinen.

Vierailija
335/2790 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttää siltä että ekat 2 jaksoa julkaistiin yhtaikaa ja siitä eteenpäin viikon välein, ainakin näiden ns. epävirallisten väylien perusteella.

Joo mäkin näin jossain, että torstaisin tulisi uusi jakso. Mikä herättää jatkokysymyksen: kuinkahan monta näitä piinaviikkoja on vielä jäljellä, eli kuinka monena viikkona saan tuntea myötähäpeää pskan sarjan vuoksi ja häpeää ihan itsestäni, kun näitä kumminkin katson?

Vierailija
336/2790 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo mäkin näin jossain, että torstaisin tulisi uusi jakso. Mikä herättää jatkokysymyksen: kuinkahan monta näitä piinaviikkoja on vielä jäljellä, eli kuinka monena viikkona saan tuntea myötähäpeää pskan sarjan vuoksi ja häpeää ihan itsestäni, kun näitä kumminkin katson?

Vielä seitsemän piinallista viikkoa edessä, koska tuottari on kymmenen jakson pituinen. Vasta kolme niistä on julkaistu.

Vierailija
337/2790 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole katsonut sarjan uusintojakaan pitkiin aikoihin, mutta uusimman kauden innoittamana kaivoin ne esille naftaliinista. Samantha ei koskaan ollut erityinen suosikkini (vähän liian roisi mimmi omaan makuun, siis silloin kun sarja tuli telkkarista 2000-luvun vaihteessa), mutta hitsi vieköön kuinka olennainen hahmo hän onkaan ollut koko SATC kuvion kannalta. Oikea power house. 

Sarja on kuin sauna ilman lämpöä ilman Samanthaa ja hänen nasevia kommenttejaan ja voimakasta läsnäoloaan. 

Vierailija
338/2790 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leffojen myötä nämä hahmot muuttuivat todellisiksi aikuispissiksiksi, jotka hädin tuskin osaavat päättää mitä kanavaa telkasta katsoisi ilman, että siitä soitetaan kriisipuhelu kaverille vaikka keskellä yötä. Eivät täysjärkiset 50+ naiset ole missään, koskaan, tuollaisia. Ymmärrän että tämä on viihdettä, mutta kaikkien epärealistisuuksien takia tätä pystyy hädin tuskin katsomaan.

Ja miten näillä kaikilla on niin paljon rahaa että voivat asua noinkin leveästi yhdessä maailman kalleimmista kaupungeista? Carriella varsinkin, no ovat varmaan Bigin kustantamia asunnot yms.

Vierailija
339/2790 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkiä nämä jaksot ovat? Jos se on joku 20 minsaa, niin en kyllä viitsi sen takia tilata taas uutta suoratoistopalvelua.

Vierailija
340/2790 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkiä nämä jaksot ovat? Jos se on joku 20 minsaa, niin en kyllä viitsi sen takia tilata taas uutta suoratoistopalvelua.

Edellinen oli ainakin n 45 min.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä