Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvostavatko miehet perinteisiä taitoja naisilla?

Vierailija
10.12.2021 |

Perinteisillä taidoilla tarkoitan tässä taitoa pitää kodista huolta esim. siivota, silittää, pyykätä, laittaa ruokaa ym. Kysyin yhdeltä miespuoliselta tutulta tästä ja hän repesi nauramaan, että ei kukaan mies nykypäivänä arvosta naista, joka tykkää huolehtia kodista. Onko tosiaan näin? Itse tykkään puuhailla kotona vähän harrastuksenomaisesti, mutta ilmeisesti sitä ei kannata sinkkumarkkinoilla mainostaa...

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta koko kysymys!

Vierailija
2/86 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin yhdeltä miespuoliselta tutulta tästä ja hän repesi nauramaan, että ei kukaan mies nykypäivänä arvosta naista, joka tykkää huolehtia kodista.

No, homomiehet ylipäätänsä vihaavat perinteisiä sukupuolirooleja yli kaiken.  Samoin pelurimiehet.

Jos tarkoituksesi on napata haaviin pankkiiriastronauttijääkiekkoilija, niin ei tietenkään.

Mutta jos onnellinen perhe-elämä tavallisen työssäkäyvän Pertin kanssa kiinnostaa, niin tilanne on aivan eri.  Mutta huomaa, että Helsingistä et näitä työssäkäyviä Perttejä löydä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ei tuon naurajan vaatteet mene kaappiin silitettyinä itekseen, koti on kaatopaikka ja luteet kotieläiminä, eikä vatsa ole täysi eineksillä.

Mikä luuseri, joka nauraa ja vastaa noin. Oikeen ikisinkku, pil...nmetsästäjä vaan.

Kyllä minä olen kuullut miehiltä ihan toisenlaista kommenttia.

Sinä kuulit säälittävän tunnevammaisen misogyynin kommentin.....

Vierailija
4/86 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät arvosta ellet ole tarpeeksi kaunis.

Vierailija
5/86 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, kyllä arvostan. Ap on täydellistä vaimomatskua!

Vierailija
6/86 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

naine otetaan yhtä tarkoitusta varten, siivoaminen ja pyykinpesu sitten taas voimia kerätessä

Vierailija
7/86 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei arvosta millään tavalla joten minulla ei ainakaan ole sitten mitään tarjottavaa parisuhteelle. Lompakon perässä miehet eniten taitaa olla.

Vierailija
8/86 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa tyyppiä. Mun ikäluokassa on kahdenlaisia, niitä, jotka ottavat tuon kaiken itsestäänselvyytenä, ja niitä, jotka oikeasti arvostavat tuota kaikkea, ja tekevät sitten oman osansa yhtä ilolla. 

Nai jälkimmäinen.

Vierailija
9/86 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minusta nuo on sellaisia kotitöitä, joita nyt vaan tehdään, sukupuolesta riippumatta. En ajattele niitä mitenkään varsinaisina ”taitoina”.

Vierailija
10/86 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan taas kerran niin, että jokaisella miehellä on ihan omat arvostuksensa ja omat syynsä niille? Miehet kollektiivisesti eivät arvosta mitään.

Minusta on ilmiselvää, että sukupuolesta riippumatta jokainen terve aikuinen osaa siivota, tiskata, pyykätä, laittaa ruokaa jne. Jos ei näitä osaa, on jotenkin sairas tai vammainen ja tarvitsee tuetun asumisen palveluita.

Vierailija
11/86 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan kyllä kunhan tuo ei poissulje muita taitoja. Olisi kiva leipoa mokkapaloja yhdessä.

Vierailija
12/86 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niistä haittaakaan ole, vaikka naisen paikka on mielummin makuuhuoneessa kuin keittiössä.

Vierailija
13/86 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan Martta-kerhoa. Myös mummoni oli Martoissa. Hän oli koko ikänsä maatalon emäntä. En tiedä, onko Martta-harrastus hot? Silleen hyödyllistä, että hyödyttää koko perhettä, kun koti on siisti ja laitetaan maukasta ruokaa.

Vierailija
14/86 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat erilaisia, myös miehet. Ja arvostavat eri asioita. Parisuhdetta etsiessä kannattaa tietysti etsiä sellainen kumppani, jonka kanssa arvot kohtaavat. Meillä on kotona kaksi nörttiä, joita ei kumpaakaan kotityöt hirveästi nappaa. No pakolliset hommat hoidetaan, ja robotti tuolla parhaillaan imuroi lattioita.

Vierailija
15/86 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisikohan taas kerran niin, että jokaisella miehellä on ihan omat arvostuksensa ja omat syynsä niille? Miehet kollektiivisesti eivät arvosta mitään.

Minusta on ilmiselvää, että sukupuolesta riippumatta jokainen terve aikuinen osaa siivota, tiskata, pyykätä, laittaa ruokaa jne. Jos ei näitä osaa, on jotenkin sairas tai vammainen ja tarvitsee tuetun asumisen palveluita.

Tämäkin tietysti totta. On vain niin outoa heittäytyä laiskan rooliin ja antaa vain pölyn ja tiskien kasaantua ja pyykkivuoren kasvaa kun osaan kaiken laittaa ihan vaivatta huomaamattomasti. 

Vierailija
16/86 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevät on buukattu jo Marttojen ruokakursseja täyteen. Olisi ihanaa löytää samanhenkinen mies, joka tykkäisi käydä ruokakursseilla.

Vierailija
17/86 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa tyyppiä. Mun ikäluokassa on kahdenlaisia, niitä, jotka ottavat tuon kaiken itsestäänselvyytenä, ja niitä, jotka oikeasti arvostavat tuota kaikkea, ja tekevät sitten oman osansa yhtä ilolla. 

Nai jälkimmäinen.

Mikä on tuo "oma osa" kerrostalossa asuttaessa, missä ei ole remontteja, lumitöitä tai nurmikonleikkuuta? Jossa auton moottoriin ei itse saa koskea, ettei takuu laukea ja renkaat vaihdetaan rengashotellissa?

Vierailija
18/86 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen osaa laittaa oikein joulukinkun, tehdä tarvittaessa hyvän täytekakun eikä nyrpistele nenää tuoreille kaloille ja vaatehuone pysyy järjestyksessä, niin siinä on jo aika monta pluspistettä.

Vierailija
19/86 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun exä arvosti alussa paljonkin että siivosin, laitoin ruokaa ja tiskasin, sitten hiukan vähätteli.  Ovathan ne asioita joita pidetään itsestään selvinä, että jotenkuten osaa.

Naisena ihmettelen ompelutaitojen puutetta nykyajan ihmisillä.

Vierailija
20/86 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotoilu on tosi monipuolinen harrastus. Kokkailusta sienestämiseen ja aina erilaisten käsitöiden tekemiseen. Siivoustekniikatkin kehittyy. On hyvä pysyä kehityksessä mukana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan