Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisissa tilateissa ette ole kehdanneet kertoa rehellisesti syytä pakeille?

Vierailija
10.12.2021 |

Kun deitti sitä erityisesti kysyy.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poika oli mukava ja söpö mutta valitettavan vesikauhuinen, suoraan sanottuna haisi. Ei pessyt itseään eikä hampaitaan mutta jotenkin kummasti oli aina siisteissä vaatteissa. En nuorena tyttösenä keksinyt muuta kuin valehdella että seurustelen jo.

Tällaisella toiminnalla naiset tekevät karhunpalveluksen miehille.

Ajatelkaa kun jokainen nainen vain vuorollaan kertoo jonkun tekosyyn verrattuna siihen että ystävällisesti kertoisi totuuden. Tuossahan mies on yksin kun ei tiedä mistä yksinolo johtuu.

Naiset voisivat kasvattaa vaginaa ja olla rehellisiä.

Minulla ei todellakaan ollut 14-vuotiaana vaginaa ottaa vastuuta toisen teinin hygieniasta. Oliskohan kuitenkin ollut enemmän vanhempien hommia.

Vierailija
42/49 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poika oli mukava ja söpö mutta valitettavan vesikauhuinen, suoraan sanottuna haisi. Ei pessyt itseään eikä hampaitaan mutta jotenkin kummasti oli aina siisteissä vaatteissa. En nuorena tyttösenä keksinyt muuta kuin valehdella että seurustelen jo.

Ajatelkaa kun jokainen nainen vain vuorollaan kertoo jonkun tekosyyn verrattuna siihen että ystävällisesti kertoisi totuuden. Tuossahan mies on yksin kun ei tiedä mistä yksinolo johtuu.

Minulla ei todellakaan ollut 14-vuotiaana vaginaa ottaa vastuuta toisen teinin hygieniasta. Oliskohan kuitenkin ollut enemmän vanhempien hommia.

Minun teinipoikani voisi olla juuri tuollainen. Laitan joka aamu hänelle puhtaat vaatteet, mutta peseytymään saaminen on täyttä tuskaa. Hampaiden pesusta on tapeltu jopa niin että minä olen väkisin pessyt hänen hampaitaan. Nykyään sentään suostuu kerran päivässä pesemään koska hammaslääkäri valittaa niin paljon ja häntä juoksutetaan lähes joka kuukausi suuhygienistillä puhdistuttamassa hampaitaan. Eli sanokaa ihmeessä ihmiset. Ei ne vanhempiaan kuuntele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aikuiselle miehelle kehtaa sanoa että hän haisee kammottavalle.

Vierailija
44/49 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittini veli paljasti myöhemmin humalassa, kun sattumalta törmättiin, että olin muuten ollut liki täydellinen mutta veljensä ei kestänyt mun vinoja hampaita ☹️

Vierailija
45/49 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta miehet joskus tappaa naisia saadessaan pakit niin tää on ihan itsesuojelua.

Suomalaiset miehet eivät. Jotkut irakit ja afgaanit ja muut afrikkalaiset ehkä, todennäköisyys on suurempi.

Parempi kun ei sotkeudu heihin.

He ovatkin subihmisiä. Heillä primitiivisyys on genomiin irtautumattomasti konjukoitunut. Toki heidän kulttuurinsa on myös epäinhimillinen.

Vierailija
46/49 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua pyydetään sillointällöin treffeille, annan aina pakit mutta en ole koskaan kertonut syytä: olen aseksuaali.

Miten se estää treffeille menon?

En halua antaa vääriä toiveita, jossain vaiheessa johtaa kuitenkin seksiin. Jos lähtisin treffeille tuntuu että veisin toisen aikaa turhaan.

Mitä ihmettä horiset? Treffeillä voi käydä vaikka kuinka monta kertaa ja sitten lopettaa. Se ei liity seksiin yhtään millään tavalla.

Voi tietysti käydä, mutta luulenpa että useimmat miehet ei ilahdu jos käydään treffeillä viikkojen ajan ja sitten vasta kun mies alkaa lähennellä sanonkin että tämä oli nyt tässä.

No tuskin tuosta ilahtuu hirveän monet naisetkaan, jos aloitteisiin ei tule mitään vastakaikua. Julmaa vedättää toista antamalla ymmärtää että on kiinnostunut todellisesta parisuhteesta, mutta oikeasti haluaakin vain jotain kaveritasoista. Yhtä p*skamaista kuin muukin valehtelu.

Vierailija
47/49 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sano syytä, jos syy tapailun päättämiseen on jokin, mikä voisi kolauttaa naisen itsetuntoa. Ulkonäköön ja seksuaalisuuteen liittyvät asiat koen olevan niin herkkiä asioita. Enkä koe todellisilla syillä olevan mitään positiivista vaikutusta noissa tilanteissa, koska syy on jokin mun näkökulma asiaan. Jotain toista miestä sama seikka ei ehkä vaivaisi joten miksi antaisin siitä naiselle taakan kannettavaksi. Itse kärsin edelleen siitä, kun yksi varhaisista ihastuksista kävi tarkasti läpi, mitä kaikkea minun ulkonäössä on vialla enkä minä halua vastaavaa kellekään.

Vierailija
48/49 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En sano syytä, jos syy tapailun päättämiseen on jokin, mikä voisi kolauttaa naisen itsetuntoa. Ulkonäköön ja seksuaalisuuteen liittyvät asiat koen olevan niin herkkiä asioita. Enkä koe todellisilla syillä olevan mitään positiivista vaikutusta noissa tilanteissa, koska syy on jokin mun näkökulma asiaan. Jotain toista miestä sama seikka ei ehkä vaivaisi joten miksi antaisin siitä naiselle taakan kannettavaksi. Itse kärsin edelleen siitä, kun yksi varhaisista ihastuksista kävi tarkasti läpi, mitä kaikkea minun ulkonäössä on vialla enkä minä halua vastaavaa kellekään.

Jos sinä et kerro niin kyllä se nainen osaa omassa päässään sen todellisen syyn keksiä. Hyvät tavat on aina jees, mutta ei se satu yhtään sen vähempää kuin suoraan sanominen.

Vierailija
49/49 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kertonut syytä. ja jos on kysytty niin kertonut jotain ympäripyöreetä että ei nyt vaan tunnu oikealta. Syynä on sitten saattanut todellisuudessa olla joku deitin ulkonäköön liittyvä asia että ylipaino tai alipaino on häirinnyt, ollut pälvikaljua, rumat hampaat, ei vaan ole ulkonäöllisesti sytyttänyt yhtään, haissut pahalle, maistunut pahalle jos ollaan suudeltu tai käyttäytynyt huonosti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi