Millaisissa tilateissa ette ole kehdanneet kertoa rehellisesti syytä pakeille?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Minua pyydetään sillointällöin treffeille, annan aina pakit mutta en ole koskaan kertonut syytä: olen aseksuaali.
Miten se estää treffeille menon?
Jos nainen on ollut oikeasti kiinnostunut ja mukava, niin en halua häntä loukata mitenkään. Vastaan vain etten tunne kemiaa.
Silloin, kun todennäköisesti kyseinen henkilö saattaa jäädä vänkäämään vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Minua pyydetään sillointällöin treffeille, annan aina pakit mutta en ole koskaan kertonut syytä: olen aseksuaali.
No tuohan olisi kaikkein helpoin ja vähiten loukkaava asia kertoa. Miksi jätät deittisi mieluummin epätietoisuuteen ja miettimään mikä itsessä on vikana? Olet ilmeisesti vain sadisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua antaa vääriä toiveita, jossain vaiheessa johtaa kuitenkin seksiin. Jos lähtisin treffeille tuntuu että veisin toisen aikaa turhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua antaa vääriä toiveita, jossain vaiheessa johtaa kuitenkin seksiin. Jos lähtisin treffeille tuntuu että veisin toisen aikaa turhaan.
Mitä ihmettä horiset? Treffeillä voi käydä vaikka kuinka monta kertaa ja sitten lopettaa. Se ei liity seksiin yhtään millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuohan olisi kaikkein helpoin ja vähiten loukkaava asia kertoa. Miksi jätät deittisi mieluummin epätietoisuuteen ja miettimään mikä itsessä on vikana? Olet ilmeisesti vain sadisti.
Ei kenenkään tarvii henkilökohtaisia asioita kertoa. Ei jonkun satunnaisen deitin tunteista oo toinen vastuussa. Jos joku on niin henkisesti kehittymätön, että ei pakkeja kestä, niin paras alkaa opetella tuota aikuisuuteen kuuluvaa taitoa. Normaalisti ihmiset oppivat sen teini-iän ihastuskokeiluissa jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ihminen on sadisti, jos kieltäytyy lähtemästä treffeille jonkun kanssa?? Oletko tosissasi??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin aseksuaalisuus itsessään estää, mutta voisin uskoa olevan iso kynnys kertoa, ettei ole kiinnostunut seksistä yms. Treffeissä on kuitenkin se puoli, että etsitään seurustelukumppania ja kun tietää, että 99% ihmisistä haluaa seksiä, läheisyyttä yms. ennemmin tai myöhemmin niin partneria tuskin löytyy satunnaisotannalla. Mut hei, ehkä olen väärässä, aseksuaaleja on arvomaailmoiltaan erilaisia.
Tietysti syy on se, että ei ota eteen.
silloin kun miehellä on typerät mielipiteet ja periaatteet, ja niitä on paljon. En sano tuota syyksi, vaan sanon ettei kemiat kohtaa tms. En todellakaan jää väittelemään typeryyksistä mielipideautomaatin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän tyyppinen ulosanti saa minut ajattelemaan että väistin luodin kun en lähde treffeille. Ja kyllä, valehtelen helposti syytä miksi en tahdo esim tavata uudestaan, eli oikea syy jää kertomatta.
En kehdannut sanoa, että mies oli mielestäni liian tyhmä minulle. Lisäksi oli aika ruma. Eli kaiken kaikkiaan tasoani huonompi. Sanoin, että minulla ei ole aikaa tapailulle. Aloin tuosta parin viikon päästä seurustella nykyisen mieheni kanssa.
Teininä annoin pakit ihanalle miehelle, jonka luulin olevan peluri, joka halusi vain se*siä. Myöhemmin kävi ilmi, että olisi oikeasti ollut kiinnostunut minusta.
En ole koskaan kertonut syytä eikä sitä ole kukaan kysynyt. Joka tapauksessa vastaus olisi aina etten ole niin kiinnostanut enkä keksi tilannetta jossa sitä en kehtaisi sanoa jos toinen kysyisi.
No yleensä, tai aina, pakkien syynä on ollut ihan puhtaasti se että ei vaan kiinnosta tai ole kemiaa, ja sen syyn olen myös antanut. Onhan tyypillä saattanut olla väärän väriset sukat tai rumat hampaat, mutta se että juuri minua ei kiinnosta, johtuu vain kemian puutteesta niin miksi keksisin jotain muita syitä?
Tapasin kerran naisen jolla oli syömishäiriö ja oli aiemmin ollut anorektinen mutta nykyään ylipainoinen.
Annoin pakit jollain ympäripyöreällä syyllä, mutta todellinen syy oli tietenkin ylipaino.
Tuossa tilanteessa ei mitään mahdollisuutta, että olisin voinut olla rehellinen kun naisen mielenterveys oli kyseessä.