Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisissa tilateissa ette ole kehdanneet kertoa rehellisesti syytä pakeille?

Vierailija
10.12.2021 |

Kun deitti sitä erityisesti kysyy.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua pyydetään sillointällöin treffeille, annan aina pakit mutta en ole koskaan kertonut syytä: olen aseksuaali.

Miten se estää treffeille menon?

En halua antaa vääriä toiveita, jossain vaiheessa johtaa kuitenkin seksiin. Jos lähtisin treffeille tuntuu että veisin toisen aikaa turhaan.

Mitä ihmettä horiset? Treffeillä voi käydä vaikka kuinka monta kertaa ja sitten lopettaa. Se ei liity seksiin yhtään millään tavalla.

Voi tietysti käydä, mutta luulenpa että useimmat miehet ei ilahdu jos käydään treffeillä viikkojen ajan ja sitten vasta kun mies alkaa lähennellä sanonkin että tämä oli nyt tässä.

Vierailija
22/49 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäköön liittyvistä asioista en ole kehdannut sanoa. Tämä on se yleisin syy miksi olen antanut pakit, tyyppi ei ole ollut ulkoisesti yhtään minun makuuni. Tätä asiaa ei pystyisi mitenkään muuttamaan, joten aivan turhaan sanoisin siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli samanpituinen kuin itse olen ja hirveän rimpula, vaikka älykäs, huumorintajuinen ja mukava olikin. Pidän skrodeista ja pitkistä miehistä, tietysti älykkäinä, huumorintajuisina ja mukavina.

Vierailija
24/49 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäköön liittyvistä asioista en ole kehdannut sanoa. Tämä on se yleisin syy miksi olen antanut pakit, tyyppi ei ole ollut ulkoisesti yhtään minun makuuni. Tätä asiaa ei pystyisi mitenkään muuttamaan, joten aivan turhaan sanoisin siitä.

Eikö nämä ulkonäköseikat ole näkyneet miehen kuvista?

Vierailija
25/49 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua pyydetään sillointällöin treffeille, annan aina pakit mutta en ole koskaan kertonut syytä: olen aseksuaali.

No tuohan olisi kaikkein helpoin ja vähiten loukkaava asia kertoa. Miksi jätät deittisi mieluummin epätietoisuuteen ja miettimään mikä itsessä on vikana? Olet ilmeisesti vain sadisti.

Siis ihminen on sadisti, jos kieltäytyy lähtemästä treffeille jonkun kanssa?? Oletko tosissasi??

Tällaisia tunne-elämältään epätasapainoisia, riippuvaisia miehiä on todella olemassa. Ehkä naisiakin, mutta ei ole vielä tullut vastaan ja ilmaisevat itseään ehkä vähemmän aggressiivisesti. Mutta osa miehistä tosiaan kuvittelee, että voivat valita naisen itselleen henkiseksi äidiksi, joka sitten täyttää miehen kaikki tarpeeet. Kannattaa pysyä kaukana, kun tunne-elämällisen epäitsenäisyyden merkkejä näkee. 

Vierailija
26/49 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos syy liittyy toisen ulkonäköön tai ajatusmaailmaan tai henkiseen puoleen (epäkypsyyteen, mielenterveysongelmiin, epätasapainoisuuteen) en tietenkään kerro oikeaa syytä, koska noi on juttuja, joita ihminen ei voi muuttaa (enkä haluis että yrittäis muuttaa jonkun treffikumppanin takia). 

Vierailija
27/49 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät ole. Moni ottaa kuvat edustavista kulmista ja totuus on sitten ihan toinen. Lisäksi vartalotyyppi ei ole aina näkynyt.

Vierailija
28/49 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on ollut kovin ruma ja/tai lihava.

Vierailija
29/49 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on raskausarpia niin ei voi seurustella kenenkään kanssa.

Vierailija
30/49 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät ole. Moni ottaa kuvat edustavista kulmista ja totuus on sitten ihan toinen. Lisäksi vartalotyyppi ei ole aina näkynyt.

Moni ottaa kuvan edestäpäin, jolloin hoikankin naama näyttää possulle.

Vierailija
31/49 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni ottaa kuvan edestäpäin, jolloin hoikankin naama näyttää possulle.

En kyllä ole huomannut tällaista ilmiötä.

Minusta olisi melkein parempi jos Tinderiin laitettaisiin kuvien sijaan lyhyitä videoita, niin saisi ihmisestä paljon realistisemman kuvan. Ihminen joka ei ole kuvauksellinen saattaa näyttää liikkuvassa kuvassa hyvältä, ja vastaavasti kuvauksellisempi ei näytä läheskään niin hyvältä kuin valokuvissa.

Vierailija
32/49 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kehdannut sanoa, että mies oli mielestäni liian tyhmä minulle. Lisäksi oli aika ruma. Eli kaiken kaikkiaan tasoani huonompi. Sanoin, että minulla ei ole aikaa tapailulle. Aloin tuosta parin viikon päästä seurustella nykyisen mieheni kanssa.

Teininä annoin pakit ihanalle miehelle, jonka luulin olevan peluri, joka halusi vain se*siä. Myöhemmin kävi ilmi, että olisi oikeasti ollut kiinnostunut minusta.

Nykyään sana seksi ei ole kiellettyjen listalla, tiedoksi tämä.

Vierailija
33/49 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehdannut sanoa että olit vaan niin huono sängyssä ja sekin oli aika pieni. Seksi oli siis nylkytystä minuutin ja sitten jo tulikin. Eikä tietenkään yrittänyt edes minua hyväillä tms. Oli sellainen kilttis, mutta en meinannut eroon päästä, piti lopulta estää.

Vierailija
34/49 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kuvitella sellaista tilannetta. Asiathan voi ilmaista monella tavalla, ei ole pakko puhua rumasti.

Vierailija
35/49 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä kerro.

Sanon vain ettei natsaa ja hyvää jatkoa.

Vierailija
36/49 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

bump

Vierailija
37/49 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika oli mukava ja söpö mutta valitettavan vesikauhuinen, suoraan sanottuna haisi. Ei pessyt itseään eikä hampaitaan mutta jotenkin kummasti oli aina siisteissä vaatteissa. En nuorena tyttösenä keksinyt muuta kuin valehdella että seurustelen jo.

Vierailija
38/49 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poika oli mukava ja söpö mutta valitettavan vesikauhuinen, suoraan sanottuna haisi. Ei pessyt itseään eikä hampaitaan mutta jotenkin kummasti oli aina siisteissä vaatteissa. En nuorena tyttösenä keksinyt muuta kuin valehdella että seurustelen jo.

Tällaisella toiminnalla naiset tekevät karhunpalveluksen miehille.

Ajatelkaa kun jokainen nainen vain vuorollaan kertoo jonkun tekosyyn verrattuna siihen että ystävällisesti kertoisi totuuden. Tuossahan mies on yksin kun ei tiedä mistä yksinolo johtuu.

Naiset voisivat kasvattaa vaginaa ja olla rehellisiä.

Vierailija
39/49 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaa kun jokainen nainen vain vuorollaan kertoo jonkun tekosyyn verrattuna siihen että ystävällisesti kertoisi totuuden. Tuossahan mies on yksin kun ei tiedä mistä yksinolo johtuu.

Toisaalta miehet joskus tappaa naisia saadessaan pakit niin tää on ihan itsesuojelua.

Vierailija
40/49 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta miehet joskus tappaa naisia saadessaan pakit niin tää on ihan itsesuojelua.

Suomalaiset miehet eivät. Jotkut irakit ja afgaanit ja muut afrikkalaiset ehkä, todennäköisyys on suurempi.

Parempi kun ei sotkeudu heihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän