Voiko Omakantaan laittaa hoitotahto-osioon, ettei halua tehohoitoa Koronaan?
Mietin tuossa, pitäisikö Omakantaan jo aiemmin laitettua hoitotahtoa vähän viilata. Olisiko sillä jtn merkitystä, jos laittaisi, ettei halua mahdollisen Koronan vuoksi tehohoitoon?
Olen tietoisesti jättänyt rokotteet väliin. Koska olen rokottamaton, voisin jättäytyä myös mahdollisesta tehohoidosta ja sillä tavoin kantaa vastuuni. Eli, rokottamattomana en halua viedä tehohoitopaikkaan keneltäkään. Toimisiko tällainen?
Kommentit (8)
No kokeile laittaa. Mitä täältä kyselet!
On kyllä kunnioitettava päätös, nostan hattua.
Eri asia sitten on kunnioitetaanko tahtoasi. Onhan näitä elvytyskieltoisiakin elvytetty.
Melkoisen aivoton aloittaja. Joo. Itsekin voisi kokeilla tehdä sen, mitä nyt kyselee täältä.
Irtopisteiden ja kehujen keräilijä.
Tuossa sulle pässi se kirkas kruunu, jota aloituksellasi havittelet! 👑
Voi laittaa ja kun jouduin sairaalaan huomasin että olivat katsoneet hoitotahdon. Onneksi en ollut hoitotahtoon laittanut elvytyskieltoa tai en kirjoittelisi tässä. Huomioi että se on sitten myöhäistä jos tuleekin toisiin ajatuksiin siinä vaiheessa.
Ei onnistu. Mitään itsemurhaa ei auteta. En myöskään usko, että pystyt itse tukehtimaan hitaasti kuoliaaksi. Kyllä siin paniikki iskee ja hoitoa halutaan. Nuorten ihmisten ei anneta vain kuolla, sillä että ne on keksinyt laittaa jotain hoitokieltoja. Ja monen hoitovastaisuus ja myöskin rokotebastaisuus karsiutuu tehohoidon edessä.
Miksi menisit sairaalaan? Jäät kotiin kuolemaan. Se on reiluinta.
Voi laittaa ja hyvä idea kaiken lisäksi!