jokainen heteromies kiihottuu isoista rinnoista :)
Kommentit (75)
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 08:30"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 08:27"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 08:23"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 08:11"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 07:51"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 07:35"]
[/quote]
Vastenmieliset, miksi? Kun on silikonipallot. Luonnolliset on aina paremmat, vaikka pienempänäkin.
[/quote]
Kateellisen rääpäleen valitusta? :D :D :D
[/quote]
Silikonipallo tuli puolustelemaan rintojaan :D :D :D
Nyt erehdyit, olen nainen, jolla on luonnolliset, kauniit ja muhkeat rinnat muuten hoikahkossa vartalossa ja ne näyttävät hyviltä ilman liivejäkin. Huomiota olen aina saanut mukavasti en edes muista aikaa pienirintaisena. Olen ylpeä rinnoistani, koska ne ovat osa minua. Vasta AV:n kautta olen tajunnut mikä aarre minulla on ja kuinka siitä pidetään niin kamalaa meteliä. Aikaisemmin toki tiedostin niiden arvon, mutta että se on naisille näin iso asia!
Rinnat ovat vain yksi tekijä naisessa, kaikissa naisissa on kauniita asioita. Joissakin useita hyviä puolia.
Älkää ottako noita luonnottomia silikonipalloja, koska ne on oikeasti rumat!!! Kun on pakko ottaa silikonit jostain syystä (esim. sairaus) niin ottakaa luonnollisemman näköiset!
[/quote]
Mulle naisena merkkaa vain mun luonne. Että siinä on hyviä puolia. Minusta on hassua kirjoittaa, että kaikissa naisissa on kauniita asioita, koska jos näin olisi, sehän olisi itsestäänselvyys, eikä sitä silloin tarttis kirjoittaa auki.
[/quote]
Ei se kaikille ole itsestään selvää. Täälläkin naiset parkuu kuinka heissä ei ole mitään kaunista tai hyvää. Jotkut eivät löydä itsestään mitään hyvää koskaan, jotkut liikaakin. Usko pois.
[/quote]
Minusta sä alleviivaat tuolla lohduttelullasi, että niin ei ole.
Jos nainen on sitä mieltä, että hänessä ei ole mitään kaunista tai hyvää, niin anna hänen ajatella niin.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 22:20"]
Kyllä kiihotun, mutta pienistä rinnoista vielä enemmän. M24
[/quote]
Jos kyseessä laiha pienikokoinen nainen, jolla ajeltu alapää ja ihan olemattoman pienet rinnat niin on jo lähellä pedofiliaa, joten sellaisesta ei kannata olla kovin ylpeä eikä peukutella.
T. Mies28
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 07:35"]http://aijaa.com/gWqTO9
[/quote]
Nolot, hirtetyt tissit. B-kuppi oikeasti?
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 22:09"]
[/quote]
Mulle kelpaa kaiken kokoiset jos on hyvän näköiset.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 08:40"]
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 22:20"]
Kyllä kiihotun, mutta pienistä rinnoista vielä enemmän. M24
[/quote]
Jos kyseessä laiha pienikokoinen nainen, jolla ajeltu alapää ja ihan olemattoman pienet rinnat niin on jo lähellä pedofiliaa, joten sellaisesta ei kannata olla kovin ylpeä eikä peukutella.
T. Mies28
[/quote]
Olipas naista halventava kommentti.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 08:11"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 07:51"]
[/quote]
Vastenmieliset, miksi? Kun on silikonipallot. Luonnolliset on aina paremmat, vaikka pienempänäkin.
[/quote]
[/quote]
Joo xD Oon varmaan vitun kateellinen, koska itselläni on 70E kiinteä kuppi xD xD xD Toi max b xD
Eiku hei... noi on oikeasti aika rumasti hirtetty. Sattuuko pikkutisseihin, kun ne on puserrettu noin kipeän näköiseen muotoon? :(
Se jos mies kiihottuu isoista rinnoista ei mitenkään sulje sitä, että pienemmätkin rinnat voi kiihottaa. Nainen on muutakin kuin tissipari, kokonaisuus ratkaisee. Huonosti menee jos miehen erektio on vaan siitä kiinni.
Eikä minua oikeastaan kiinnosta jos valtaväestön mielestä rintani ovat liian pienet kun riittää, että se yksi mies kiihottuu minusta ja pienistä rinnoistani.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 08:43"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 08:11"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 07:51"] [quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 07:35"] http://aijaa.com/gWqTO9 [/quote] Vastenmieliset, miksi? Kun on silikonipallot. Luonnolliset on aina paremmat, vaikka pienempänäkin. [/quote] Kateellisen rääpäleen valitusta? :D :D :D [/quote] Joo xD Oon varmaan vitun kateellinen, koska itselläni on 70E kiinteä kuppi xD xD xD Toi max b xD Eiku hei... noi on oikeasti aika rumasti hirtetty. Sattuuko pikkutisseihin, kun ne on puserrettu noin kipeän näköiseen muotoon? :(
[/quote]
Odotas kun ylpeydenaihees rupsahtaa tai lätistyy, typerys!
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 08:44"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 08:43"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 08:11"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 07:51"] [quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 07:35"] http://aijaa.com/gWqTO9 [/quote] Vastenmieliset, miksi? Kun on silikonipallot. Luonnolliset on aina paremmat, vaikka pienempänäkin. [/quote] Kateellisen rääpäleen valitusta? :D :D :D [/quote] Joo xD Oon varmaan vitun kateellinen, koska itselläni on 70E kiinteä kuppi xD xD xD Toi max b xD Eiku hei... noi on oikeasti aika rumasti hirtetty. Sattuuko pikkutisseihin, kun ne on puserrettu noin kipeän näköiseen muotoon? :(
[/quote]
Odotas kun ylpeydenaihees rupsahtaa tai lätistyy, typerys!
[/quote]
Sittenhän voin tuon kuvan naisen lailla hirttää ne xD
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 08:43"]
Se jos mies kiihottuu isoista rinnoista ei mitenkään sulje sitä, että pienemmätkin rinnat voi kiihottaa. Nainen on muutakin kuin tissipari, kokonaisuus ratkaisee. Huonosti menee jos miehen erektio on vaan siitä kiinni.
Eikä minua oikeastaan kiinnosta jos valtaväestön mielestä rintani ovat liian pienet kun riittää, että se yksi mies kiihottuu minusta ja pienistä rinnoistani.
[/quote]
ei miehen erektio ole naisesta kiinni vaan siitä haluaako mies harrastaa seksiä. Jos mies haluaa harrastaa seksiä, saa erektion.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 08:45"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 08:44"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 08:43"] [quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 08:11"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 07:51"] [quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 07:35"] http://aijaa.com/gWqTO9 [/quote] Vastenmieliset, miksi? Kun on silikonipallot. Luonnolliset on aina paremmat, vaikka pienempänäkin. [/quote] Kateellisen rääpäleen valitusta? :D :D :D [/quote] Joo xD Oon varmaan vitun kateellinen, koska itselläni on 70E kiinteä kuppi xD xD xD Toi max b xD Eiku hei... noi on oikeasti aika rumasti hirtetty. Sattuuko pikkutisseihin, kun ne on puserrettu noin kipeän näköiseen muotoon? :( [/quote] Odotas kun ylpeydenaihees rupsahtaa tai lätistyy, typerys! [/quote] Sittenhän voin tuon kuvan naisen lailla hirttää ne xD
[/quote]
Miksi sitten haukuit sitä?
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 08:46"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 08:45"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 08:44"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 08:43"] [quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 08:11"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 07:51"] [quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 07:35"] http://aijaa.com/gWqTO9 [/quote] Vastenmieliset, miksi? Kun on silikonipallot. Luonnolliset on aina paremmat, vaikka pienempänäkin. [/quote] Kateellisen rääpäleen valitusta? :D :D :D [/quote] Joo xD Oon varmaan vitun kateellinen, koska itselläni on 70E kiinteä kuppi xD xD xD Toi max b xD Eiku hei... noi on oikeasti aika rumasti hirtetty. Sattuuko pikkutisseihin, kun ne on puserrettu noin kipeän näköiseen muotoon? :( [/quote] Odotas kun ylpeydenaihees rupsahtaa tai lätistyy, typerys! [/quote] Sittenhän voin tuon kuvan naisen lailla hirttää ne xD
[/quote]
Miksi sitten haukuit sitä?
[/quote]
Koska se näyttää tyhmältä :D En oo hirttämässä, luomut on paremmat.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 08:45"]
[/quote]
Hirtäpä nyt aluksi vaikka itsesi. Esität isorintaista, mutta todellisuudessa olet vain pikku pissis.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 08:27"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 08:23"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 08:11"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 07:51"]
http://aijaa.com/gWqTO9
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Silikonipallo tuli puolustelemaan rintojaan :D :D :D
Nyt erehdyit, olen nainen, jolla on luonnolliset, kauniit ja muhkeat rinnat muuten hoikahkossa vartalossa ja ne näyttävät hyviltä ilman liivejäkin. Huomiota olen aina saanut mukavasti en edes muista aikaa pienirintaisena. Olen ylpeä rinnoistani, koska ne ovat osa minua. Vasta AV:n kautta olen tajunnut mikä aarre minulla on ja kuinka siitä pidetään niin kamalaa meteliä. Aikaisemmin toki tiedostin niiden arvon, mutta että se on naisille näin iso asia!
Rinnat ovat vain yksi tekijä naisessa, kaikissa naisissa on kauniita asioita. Joissakin useita hyviä puolia.
Älkää ottako noita luonnottomia silikonipalloja, koska ne on oikeasti rumat!!! Kun on pakko ottaa silikonit jostain syystä (esim. sairaus) niin ottakaa luonnollisemman näköiset!
[/quote]
Mulle naisena merkkaa vain mun luonne. Että siinä on hyviä puolia. Minusta on hassua kirjoittaa, että kaikissa naisissa on kauniita asioita, koska jos näin olisi, sehän olisi itsestäänselvyys, eikä sitä silloin tarttis kirjoittaa auki.
[/quote]
Vai tarkoitatko kauniilla asioilla että kaunis luonnekin lasketaan? Hassua myös kirjoittaa silloin, että joissakin on useita hyviä puolia. No shit, Sherlock! Jotenkin luulisi, että ihmisissä on. Riippuu vielä paljon siitä, kuka katsoo.
Joten joko se on niin, jolloin asia on itsestäänselvyys, eikä sitä tarvitse kirjoittaa taaskaan, tai sitten asia ei ole totta, eli että on naisia, joissa ei ole mitään hyvää ja silloin lohduttelu taas on turhaa.