Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TIMARCO: kokemuksia kenelläkään?

Vierailija
16.03.2015 |

En löydä tästä nettikaupasta oikein mitään Googlella, onko kellään kokemuksia, onko luotettava?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut sieltä joitain kertoja. Kaikki on mennyt niin kuin on pitänytkin, paitsi kerran taisi jonkin tuotteen saaminen kestää kauemmin kuin piti. Tuotteet merkkituotteita, niissä ei mitään valittamista ole ollut.

Vierailija
2/21 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Kenelläkään vielä kokemuksia? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lisäkokemus!

Kun tein tilauksen, maksoin arvonlisäverot samalla. Kun postista tuli ilmoitus, että olen Timarcolta paketin niin se pitää tulliselvittää. Jouduin maksamaan Tullille 37,88 eur lisää hintaa. Nyt joudun etsimään Timarcon kotipaikan (kotimaan) ja toivon vaan että on EU-alueella niin voin hakea kuittia vastaan ko. maan verottajalta sen takaisin. Sellaisen neuvon Tullista sain. Jos on EU:n ulkopuolinen maa niin tuylipahan kalliiksi tämä tilaus! Kaupoista olisin saanut halvemmalla :(

Vierailija
4/21 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettynyt asiakas kirjoitti:

Minulla on lisäkokemus!

Kun tein tilauksen, maksoin arvonlisäverot samalla. Kun postista tuli ilmoitus, että olen Timarcolta paketin niin se pitää tulliselvittää. Jouduin maksamaan Tullille 37,88 eur lisää hintaa. Nyt joudun etsimään Timarcon kotipaikan (kotimaan) ja toivon vaan että on EU-alueella niin voin hakea kuittia vastaan ko. maan verottajalta sen takaisin. Sellaisen neuvon Tullista sain. Jos on EU:n ulkopuolinen maa niin tuylipahan kalliiksi tämä tilaus! Kaupoista olisin saanut halvemmalla :(

Kyllä tästä saa kuluttaja sellaisen käsityksen, että tilaa Suomesta ja hinnassa on suomalainen alv.

http://www.timarco.com/fi/faq#keitä_me_olemme

Oletko saanut mitään kuittia/laskua? Minkä maan rekisteritunnus siihen on merkitty?

Vierailija
5/21 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin tuotteita ja tulivat parissa päivässä. Kaikki meni juuri niin kuin piti ja tuotteet olivat moitteettomia. Suosittelen!

Vierailija
6/21 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin 3 rintaliivit. Ovat kuulemma lähettäneet ne 2.3. Ja tilatessa luvattiin toimitusajaksi pari päivää ja nyt on 10.3. Ei ole vieläkään näkynyt lähetystä. Syyttävät Suomen postia. Olen reklamoinut heille jo useammasti.

Vierailija
7/21 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut monta kertaa sieltä rintsikoita. Kaikki sujunut hyvin. Suosittelen.

Vierailija
8/21 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palautin osan tilauksesta. Rahoja ei kuulu. Kertoivat maksaneensa lauseella ’kollegani juuri maksoi, joten asia on kunnossa’ . Siitä on nyt kaksi viikkoa. Epämääräistä ja epäluotettavaa.

Asia ei siis ole kunnissa.

Vierailija
9/21 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimitusaika ties kuinka pitkä. Yli kuukausi sitten tehty tilaus: parit rintsikat ja uimapuvut äidille ja tyttärelle. Ennen lomareissua aloin kysellä perään, josko paketti sillä välin tulee ja palautuu takaisin. Ei pelkoa: odotettiin kuulemma puuttuvaa tuotetta.

Kuukauden päästä tuli tieto, että ko. tuote totaalisti loppu - keksisinkö vastaavan hintaista tilalle? Keksinhän minä, mutta kas, sekin oli loppu. Eikö nykytekniikalla varastoakaan saada toimimaan reaaliaikaisesti? Muutkin verkkokaupat lähettävät puuttuvat tuotteet myöhemmin ilman eri kuluja, nyt koko tilaus tulematta.

Visa-lasku tietty jo tullut, eräpäiväkin mennyt, vaikka tuotteista ei jälkeäkään. Paitsi että pari päivää sitten tuli tieto, että tavarat toimitettu ja seurantakoodi, mutta ei ilmeisesti ole vielä liikahtanutkaan. Niin, että ei tietoa, onko tavarat joskus tulossa vai ei….

Ehdottomasti ei jatkoon.

Vierailija
10/21 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaukset saattaa viipyä, koska tuotteet ovat loppuneet ja on odoteltava, että saavat seuraavan lähetyksen. Kun nyt on heinäkuun loppu, tuli ilmoitus, että tilaamani tuotetta saavat  vasta syyskuun alkupuolella, että aika pitkiään saa odottaa, kun posti tuo tilauksen,   Siis heidän ilmoituksen  mukaan viipyy toista kuukautta. 

Olisin perunut tilauksen, mutta en tiedä maksavatko he rahoja takaisin, olen maksanut tuotteen jo.

Tuote maksettu, mutta tuotetta ei ole, jos sitten lähettävät sen parin kuukauden päästä.

Vierailija
11/21 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveän hidas toimitus. Joskus viipyi lähes kuukauden se toimitus. 

Nyt tilasin, tuli vastaus, että tulee parin päivän päästä.

Aikaa on mennyt jo viisi päivää, eikä vielä ole tullut. Nyt en kyllä enää tilaa, kun puheet ei pidä paikkaansa. 

Vierailija
12/21 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin tilata shock absorber liivit timarcolta. En ollut varma onko suomalainen verkkokauppa niin tilasin samaisen merkin suomalaisesta nettikaupasta. Pari päivää tilauksesta ja ovat jo matkalla ☺️

Vierailija
13/21 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoreita kokemuksia?

Vierailija
14/21 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kokemusta?

Vierailija
15/21 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele kyseistä kauppaa. Tilauksestani on kulunut nyt 13 päivää, enkä ole kunnon tilausvahvistustakaan saanut. Toimitusajaksi lupaavat 3-10 päivää, mutta tuotetta ei ole edes lähetetty vielä. Laitoin viestiä asiasta heille ja sain vain automaattivastauksen, jossa selittävät tilannetta koronalla. Tuotteita tilatessakin voisi ilmoittaa, että toimitusajat extra pitkät johtuen koronasta.

Vierailija
16/21 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä toimitusaika tällä kertaa, 19.7 laitettu tilaus ja tänään 8.8 lähetetty... Välillä saa kohtuu ajassa tuotteet.

Vierailija
17/21 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin ensimmäisen kerran. Firma oli mulle entuudestaan tuntematon. Tilaukseni ( ja maksamiseni jälkeen) pelästyin näitä edellä olevia kommentteja kyseisestä firmasta ja kyselin tilaukseni perään. Sain asiallisen vastauksen ja tuotteet alle kahdessa viikossa. Paketin seurantasivusto on ensimmäinen, joka toimii moitteetta. Tilaan tästä firmasta uudelleen, mikäli sopiva tuote löytyy.

Vierailija
18/21 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja tilannut paljon sukkia ja boksereita vuosien varrella. Edulliset hinnat, laaja valikoima ja aina toiminut hyvin, ei ongelmia. Voin siis ainakin itse suositella.

Vierailija
19/21 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon odottanut nyt viikon ajan maksamani sukkia, mutta pakettia ei ole vielä edes rekisteröity postiin. Tänään laitoin sähköpostia, kun ei tuo 3-10 päivän toimitus taida toteutua..

Sitten googlasin firmasta kokemuksia ja nyt kaduttaa mihin olen rahani laittanut.

Vierailija
20/21 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppa on ruotsalainen ja tullia/ALVia ei tällöin joudu maksamaan. Itse olen Timarcoa käyttänyt jo vuosia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi