Miehen mökillä työleiri
Noniin.
Miehelläni, tai oikeastaan pitkäaikaisella miesystävällä on upea mökki jossa tykätään molemmat olla.
Mutta onko ok, minä, hänen naisystävä teen siellä puuhommia, istutuksia, siivoilen vaikka tässä ei ole ns. penniäkään kiinni.
Rahallisesti ei ole tähän mitään laittanut, mutta minä olen se, joka kitkee vesakot jne. ja. sitten miehen lapset tulee ajamaan vesijetillä ja saunomaan.
Voisin itsekin haluta rentoutua työviikon päälle, mutta hommat miehen mökillä kutsuu.
Ja mies ei vaadi tekemään mitään, mutta en jaksa katsella pitkää nurmikkoa tai puukasaa mikä pitäisi pilkkoa. Saati sisätilaa, ikkunat pitäisi pestä, takka siivota jne.
Ei jaksa..
Kommentit (57)
Etkö siis jaksaisi ajaa nurmikkoasi? Luulen että miehen pojat kyllä auttavat siinä.
Omasta halusta teet ja kysyt onko ok. Kyllä on hankalaa. Jos ei mies vaadi mitään niin kaikki on hyvin.
Mökillä usein on että sen ei ole PAKKO olla työleiri. Puita tehdään tarpeen vaatiessa ja piha saa olla LUONNOLLISENA. Se onkin nykyaikana tarpeen kun aina muokataan epäluonnollisia nurmikoita. Hyönteiset ja elukat ei tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Etkö siis jaksaisi ajaa nurmikkoasi? Luulen että miehen pojat kyllä auttavat siinä.
Tytöt tai pojat voivat kummatkin ajaa nurmikkoa , jos ajelevat vesijetilläkin.
En todella tekisi muuta, mistä nautin. Ja yhtä paljon kun mieskin- tietty kumpikin eri hommia , jos ei yhdessä. Ta sit pysysin mökiltä pois, jos ei huvittaisi.
Mies ei tee itse mitään, pakolliiset hommat teettää ja hengaa itse siinä mukana mutta ei tee mitään.
Menee poikansa 30 Veeti kanssa mökille, saunovat ja pörräävät vesijetillä mutta eivät tee mitään ns. mökin eteen. Sitten kun minä tulen, niin on kaikkea hommaa, mitä ei tarvi tehdä, mutta vihjaillen, että pitäisi.
Tykkään tehdä kyllä kaikkea, mutta ahdistaa että mua ehkä nyt tässä käytetään hyväksi ja oikeestaan mieluummin olisin miesystävän kanssa kaupungissa .
AP
"Ja mies ei vaadi tekemään mitään, mutta en jaksa katsella pitkää nurmikkoa tai puukasaa mikä pitäisi pilkkoa. Saati sisätilaa, ikkunat pitäisi pestä, takka siivota jne.
Ei jaksa.."
Johan oot ongelman itsellesi tehnyt. Ei jaksa katsoa tekemättömiä hommia, mutta ei jaksa myöskään tehdä niitä? Eikä miehesi edes vaadi mitään, outoa valitusta.
Vierailija kirjoitti:
Mies ei tee itse mitään, pakolliiset hommat teettää ja hengaa itse siinä mukana mutta ei tee mitään.
Menee poikansa 30 Veeti kanssa mökille, saunovat ja pörräävät vesijetillä mutta eivät tee mitään ns. mökin eteen. Sitten kun minä tulen, niin on kaikkea hommaa, mitä ei tarvi tehdä, mutta vihjaillen, että pitäisi.
Tykkään tehdä kyllä kaikkea, mutta ahdistaa että mua ehkä nyt tässä käytetään hyväksi ja oikeestaan mieluummin olisin miesystävän kanssa kaupungissa .
AP
No älä tee sinäkään mitään. Vihjailu on huono tapa kommunikoida jos toivoo toisen oikeasti tekevän jotain.
Niin? Sinä ihan itse menet sinne ja ihan itse teet. Mitähän asialle voisi tehdä? Joo. Ei mitään.
Nyt on kova yritys kuulostaa naiselta. Ei ihan silti onnistunut. Harjoitusta incel, harjoitusta.
Kuka käskee sinun mennä sinne katsomaan tekemättömiä töitä?
Ajelet vesijetillä, niin kuin muutkin. Et sinä sieltä vesiltä näe niitä tekemättömiä töitä.
Ja kun kyllästyt ajelemaan, lähdet kotiin.
Niinhän siellä muutkin tekevät.
Paitsi palveluspiika.
Pitääkö siinä mökissä olla rahaa kiinni, että siellä voi yhteisen viihtyvyyden eteen tehdä hommia? Minusta ennemminkin päinvastoin, jos saisin viettää kesää jossain ihanassa paikassa ilmaiseksi, voisin antaa panokseni auttamalla mökin ylläpidon kanssa. Tietenkin niin, että itselle ei tule hyväksikäytetty olo ja itsekin ehtii rentoutua. Jos tuntuu, että töitä on liikaa ja sinua pidetään piikana, eihän sinne ole pakko mennä.
No älä mene sinne mökille jos on noin vaikeaa. 🤣
No tyhmäkö olet, jos tee hommia, joita ei edes tarvitse tehdä. Hirveä valitus tai ei yhtikästä mistään.
Tyhmä lyö taas päätänsä seinään ihan omasta tahdostaan.
Jos kukaan ei aseella pakota niitä hommia tekemään, niin miksi ihmeessä niitä teet?
Miksi olet noin tyhmä ääliö, joka raataa toisen mökillä?
Mies varmaan luulee että sä rentoudut töitä tekemällä.
Vaikutat toimeliaalta ja aikaansaavalta ihmiseltä, kun tartut töihin, kun huomaat, että tarvitsisi tehdä.
Jos mies ei osallistu mitenkään onhan tuo erikoista. Keskustelun paikka.
Tekeekö mies mökillä mitään? Sen ymmärtäisin jos yhdessä tekisitte jonkun hetken siellä huolto/ylläpitotöitä siis kumpikin tahoillaan jotakin. Mut jos olet ainoana emännöimässä ja pyörittämässä koko puljuu kun muut nauttii, niin miksi?