Mitkä sanat ovat loukanneet pahiten
Mitkä sanat/lauseet ovat vieneet itsetuntosi? Itselläni vasta synnyttäneenä:
- SAHARA - emätin oli kuiva synnytyksen jälkeen ja ei ollut liukuvoidetta
- riivinrauta
Kommentit (10)
"Saatanan kehari". Poikaystävä riidan aikana. Mun toinen korva on ollut syntymästä asti kuuro ja poikaystävä tietää sen olevan mulle asia jota vähän häpeän. En esim. ikinä kerro tästä ellei ole pakko. Satutti, kun poikaystävä, se yksi jolle uskalsin tästä kertoa ilman pelkoa asenteen muuttumisesta, veti mun kuulovamman keharikorttina mua vastaan.
Mä en ole ihan varma , mutta ekana mieleen tuli "vitun juoppo". Ja olin tuohon aikaan alkoholisoitunut koska ahdistus ja masennus oli niin paha :\ tuntu todella pahalta.
Maailman suurin paska. (Narsistiäitini kun olin yläasteella.)
Isäni ja äitini valehtelemassa iloisesti sosiaalityöntekijöille ja poliisille luonteestani.
En voi koskaan antaa anteeksi. Onneksi mummo pelasti.
Kehityin nuorena hitaasti, ja pojat huuteli monta kertaa, että: "kasvata rinnat". Jostain syystä se on kolkuttanu tosi pahasti itsetuntoa, ja oon vielä tänäkin päivänä ihan helvetin epävarma mun kropasta.
"Huora - äiti kun olin 15 vuotiaana imenyt pölynimurilla kaulaani fritsun. Halusin vaan nähdä miltä se näyttäisi, en ollut koskaan edes saanut pusua pojalta.
"Okei, myönnän et oon pettäny sua"
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 01:00"]"Okei, myönnän et oon pettäny sua"
[/quote]Tunnin jankkaamisen jälkeen vaikka kädessäni oli tuntemattoman ämmän t-paita sekä miehen kännykkä josta viestit auki. Jaksoikin valehdella.
sun panemises oli niin vastenmielist, kuin olis veljeensä pannut.
No kaikki mitä ulkonäöstä on joskus sanottu.
Niitä sanoja ei voi tänne kirjoittaa.