Milloin viimeksi sinulta murrettiin jokin ennakkoluulo?
Tarkoitan siis sellaisia "ai maailman voi nähdä näinkin" -juttuja tai "oho, eivät kaikki tämän ihmisryhmän ihmiset ole tällaisia" -oivalluksia.
Kommentit (66)
Minulla oli hölmö ajatus siitä, että ammattikouluun ei päätyisi L:n ylioppilaita.
Lämminverisetkin ovat mukavia ratsastettavia.
Luulin parikymppisenä, että miehet ja naiset ovat ratkaisevasti erilaisia. En uskonut sellaiseen henkiseen yhteyteen ollenkaan, jossa aidosti voi ymmärtää toisen maailmaa. Se mielipide on muuttunut, sitä mukaa kun olen lakannut ajattelemasta ihmisiä naisina ja miehinä, ja alkanut nähdä heidät persoonina.
Kun kiinalalaiset alkoivat tosissaan tehdä merkittäviä tekoja ilmaston ja ympäristön eteen.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 21:26"]
"Ei ei, ihan toisen asteen oppilaitos :)" - Huokaa syvään ja kiittää. - Joillekin -lieneekö osalle edellisen viestini alapeukuttaneissakin joku sellainen- on käsittämätön ja täysin mahdoton ajatus, että ammattikouluun voisi, joku lukion käynyt haluta mennä opiskelemaan; aivan kuin lukion suorittanut menisi jotenkin hukkaan tai pilalle sillä tavoin...
[/quote]
Mä ainakin alapeukutin sille, että sun teksti on hyvin vaikeaselkoista ja huonosti kirjoitettu.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 20:55"]
Tarkoitan siis sellaisia "ai maailman voi nähdä näinkin" -juttuja tai "oho, eivät kaikki tämän ihmisryhmän ihmiset ole tällaisia" -oivalluksia.
[/quote]
me AV-mammat emme muuta mielipiteitämme. AP on provo.