Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin viimeksi sinulta murrettiin jokin ennakkoluulo?

Vierailija
16.03.2015 |

Tarkoitan siis sellaisia "ai maailman voi nähdä näinkin" -juttuja tai "oho, eivät kaikki tämän ihmisryhmän ihmiset ole tällaisia" -oivalluksia.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 20:55"]

Tarkoitan siis sellaisia "ai maailman voi nähdä näinkin" -juttuja tai "oho, eivät kaikki tämän ihmisryhmän ihmiset ole tällaisia" -oivalluksia.

[/quote]

me AV-mammat emme muuta mielipiteitämme. AP on provo.

Vierailija
62/66 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli hölmö ajatus siitä, että ammattikouluun ei päätyisi L:n ylioppilaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämminverisetkin ovat mukavia ratsastettavia.

Vierailija
64/66 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin parikymppisenä, että miehet ja naiset ovat ratkaisevasti erilaisia. En uskonut sellaiseen henkiseen yhteyteen ollenkaan, jossa aidosti voi ymmärtää toisen maailmaa. Se mielipide on muuttunut, sitä mukaa kun olen lakannut ajattelemasta ihmisiä naisina ja miehinä, ja alkanut nähdä heidät persoonina.

Vierailija
65/66 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kiinalalaiset alkoivat tosissaan tehdä merkittäviä tekoja ilmaston ja ympäristön eteen. 

Vierailija
66/66 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 21:26"]

"Ei ei, ihan toisen asteen oppilaitos :)" - Huokaa syvään ja kiittää. - Joillekin -lieneekö osalle edellisen viestini alapeukuttaneissakin joku sellainen- on käsittämätön ja täysin mahdoton ajatus, että ammattikouluun voisi, joku lukion käynyt haluta mennä opiskelemaan; aivan kuin lukion suorittanut menisi jotenkin hukkaan tai pilalle sillä tavoin...

[/quote]

Mä ainakin alapeukutin sille, että sun teksti on hyvin vaikeaselkoista ja huonosti kirjoitettu.