Mulla on ikävä siskojani
Mutta ei kannata ottaa yhteyttä, kun he eivät kuitenkaan vastaa.
Kommentit (24)
Sulla on kyllä hemmetin outo suku sen perusteella mitä kaikkea olet heistä kertonut. Isäsi taitaa olla normaalein.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on kyllä hemmetin outo suku sen perusteella mitä kaikkea olet heistä kertonut. Isäsi taitaa olla normaalein.
Joo, isä on ok.
Vierailija kirjoitti:
Laita viesti, että mitä kuuluu ja et kaipaat heitä.
Ei ne vastaa.
Eikö sun sitten kannattaisi käydä tapaamassa niitä. Vielä viimeisen kerran.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sun sitten kannattaisi käydä tapaamassa niitä. Vielä viimeisen kerran.
Eipä ne avaa edes oviaan, jos koputtelen oven takana.
Mikä estää mennä heidän ovikelloa soittamaan?
No ihan varmasti avaavat ovensa, kun vaan leiriydyt niiden rappuun/pihamaalle odottelemaan. Ei taatusti tarvitse monta päivää varrota. :D
Kyllä siukkuja sitten kaduttaa, kun sä olet jättänyt tämän maallisen vaelluksesi.
Mikä voi aiheuttaa tuollaisen kohtelun? Okei, ammattivalittaja on ankea jutuissaan mutta silti, sisaret eivät voi edes yrittää olla kohteliaissa väleissä?
Vierailija kirjoitti:
Mikä voi aiheuttaa tuollaisen kohtelun? Okei, ammattivalittaja on ankea jutuissaan mutta silti, sisaret eivät voi edes yrittää olla kohteliaissa väleissä?
Se, että olen syntynyt. Samanlaista se oli, kun olin lapsi ja teini ja silloin kun asuin yksin lähellä heitä.
Onhan Valis tämän(kin) kertonut kymmeniä kertoja.
Siskot suuttuivat, kun se aikoinaan antoi lapsensa pois, vaikka oli naimisissa oleva nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että olen syntynyt. Samanlaista se oli, kun olin lapsi ja teini ja silloin kun asuin yksin lähellä heitä.
Ja sinulla on ikävä heitä miksi?
Vierailija kirjoitti:
Siskot suuttuivat, kun se aikoinaan antoi lapsensa pois, vaikka oli naimisissa oleva nainen.
Se oli ennen sitä jo tuollaista huonoa kohtelua. Jo silloin kun olin 18v ja asuin yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi joku juttukaveri.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mäkin olisin suuttunut, jos mun siskoni olisi tuollaisen tempun tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi joku juttukaveri.
Meinaat että ne siskot kovinkin mukavia sulle juttelisi? Kaikkien näiden vuosien jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mäkin olisin suuttunut, jos mun siskoni olisi tuollaisen tempun tehnyt.
Kun ei se johdu siitä. He inhosivat minua jo lapsena ja teininä. Paljon ennen tuota juttua.
Biologiset siskot ei välttämättä aina ole niitä parhaita juttelukavereita. Siskoja ja veljiä ovat oikeasti ne jotka ovat samalla aaltopituudella kanssasi. Ei tarvitse olla sukua lihallisesti vaan henkisesti.
Laita viesti, että mitä kuuluu ja et kaipaat heitä.