Miksi nuori sukulaisnainen pettää koko ajan :(
Voitteko vähän valaista, te jotka petätte puolisoanne? Eräs läheinen sukulaiseni on 25-vuotias itsenäinen, omillaan toimeentuleva ja koulutettu nainen, unelma-ammatissaan, jossa pääsee reissaamaan maailmalla. Hän on asunut nyt useamman vuoden Sveitsissä, jossa hänellä on sveitsiläinen samanikäinen miesystävä, he asuvat avoliitossa. Tosin mieskin matkustaa töiden takia joten yhteistä aikaa ei kait niin hirveästi ole. Mutta tämä nainen avoimesti kertoo minulle, kuinka hän pettää miestään. Hän tuli nyt Suomeen ja kertoi "olevansa valmis romanttisiin seikkailuihin" ja sitten toisessa yhteydessä kertoi jostain sveitsiläisestä toisesta miehestä, jonka kanssa hänellä on kiihkeä seksisuhde, että pelkkää seksiä ja hän on vienyt miehen heille kotiinsakin, kun oma mies on poissa. Useamman vuorokauden sekstailun jälkeen hän viestitteli minulle ja puhui tästä salasuhteestaan ja kertoi, ettei hänellä ole morkkista yhtään, häntä ei hävetä, mutta hän pelkää raskaaksi tulemista ja on siksi ottanut jälkiehkäisypillerit. Erikseen pisti vielä mulle viestiä että "menkat alkoi jee".
Minä en vain pysty käsittämään tätä pettämis-intoa. Kuulemma heillä on miehen kansssa enää niin vähän yhteistä, he eivät juttele, hän vain pysyttelee turvallisessa suhteessa ja sitten pettää koko ajan, ei edes puhu pettämisestä vaan "romanttisisista seikkailuista" ja "mä niin kaipaan seikkailuja". Kuulemma ei seksuaalistakaan kipinää enää miehensä kanssa ole vaikka erikseen kertoi että oli yhden sekstailureissun jälkeen mennyt sit kotiin kaupungista x, ja kotona oli siis ollut oma mies ja oli mennyt heti hänen kanssaan sänkyyn ja saanut "yhden orgasmin lisää".
Lisäksi mä en tajua, miksi se avautuu mulle näistä kokemuksistaan. Olen sanonut, etten halua tietää mut nainen vaan kokee kait tarvetta avautua. Tämä hänen miehensä on käynyt meilläkin ja on mukava, turvallinen jne. mutta tämä nainen ei kykene sitoutumaan. Samalla lailla petti edellistä pitkää suhdettaan.
Onko se tosiaan noin helppoa heilastella ja paneskella ilman omantunnontuskia toisten kanssa? Olen minäkin "seikkaillut" ja ollut yhden illan juttuja sun muita mutta KOSKAAN en ole pettänyt. Sinkkuaikana oli säätöjä mutta kolmen pitkän suhteeni aikana olen ollut aina uskollinen. Yhden hairahduksen voisin vielä käsittää mutta se että etsimällä etsii "seikkailuja" (Hyi hitto mikä sanakin parisuhteessa elävältä). En vaan käsitä. Valaiskaa, pettäjät.
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 20:35"][quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 20:26"]
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 20:20"]Ei kannata mennä miehelle rollimaan, mies voi ihan hyvin asian tietääkin ja hyväksyä sen ja siten saisit miehen vain noloksi. Kaikki suhteet eivät perustu seksiin. Sukulainen voi yksinkertaisesti olla nymfomaani. Yksi tuntemani nymfo kävi väkivaltaiseksi jos joku mies johon hän iski kiinni kieltäytyi. Ap voi sanoa sukulaiselleen että ei todellakaan kiinnosta tietää ja ettei ymmärrä moista käytöstä. [/quote] Tai sitten ei tiedä ja elää petturi huoran kanssa tietämättömänä. Mieluummin hetken nolous mitä vuosien hukkaan meneminen huoran kanssa.
[/quote]
Ei ne vuodet mene hukkaan, jos pimpsaa kumminkin saa. Moni ei saa moneen vuoteen, siinä se vasta aika hukkaan meneekin.
[/quote]
No jos mies vaikka haluaisi myöhemmin ihan oikeaa perhe-elämää, niin tuollainen huora ei voi sitä tarjota. Kapallinen kirppuja on helpompi vahdittava, mitä huoraava vaimo. Kyllä meillä miehilläkin myös on tunteet eli pettäminen satuttaa vaikka pimpsaa saisikin.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 20:41"]
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 20:35"][quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 20:26"] [quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 20:20"]Ei kannata mennä miehelle rollimaan, mies voi ihan hyvin asian tietääkin ja hyväksyä sen ja siten saisit miehen vain noloksi. Kaikki suhteet eivät perustu seksiin. Sukulainen voi yksinkertaisesti olla nymfomaani. Yksi tuntemani nymfo kävi väkivaltaiseksi jos joku mies johon hän iski kiinni kieltäytyi. Ap voi sanoa sukulaiselleen että ei todellakaan kiinnosta tietää ja ettei ymmärrä moista käytöstä. [/quote] Tai sitten ei tiedä ja elää petturi huoran kanssa tietämättömänä. Mieluummin hetken nolous mitä vuosien hukkaan meneminen huoran kanssa. [/quote] Ei ne vuodet mene hukkaan, jos pimpsaa kumminkin saa. Moni ei saa moneen vuoteen, siinä se vasta aika hukkaan meneekin. [/quote] No jos mies vaikka haluaisi myöhemmin ihan oikeaa perhe-elämää, niin tuollainen huora ei voi sitä tarjota. Kapallinen kirppuja on helpompi vahdittava, mitä huoraava vaimo. Kyllä meillä miehilläkin myös on tunteet eli pettäminen satuttaa vaikka pimpsaa saisikin.
[/quote]
Mies saa perheen pystyyn osapuilleen silloin kun haluaa. Ei se kysy yhteisiä vuosia siinä vaiheessa.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 20:26"]
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 20:20"]Ei kannata mennä miehelle rollimaan, mies voi ihan hyvin asian tietääkin ja hyväksyä sen ja siten saisit miehen vain noloksi. Kaikki suhteet eivät perustu seksiin. Sukulainen voi yksinkertaisesti olla nymfomaani. Yksi tuntemani nymfo kävi väkivaltaiseksi jos joku mies johon hän iski kiinni kieltäytyi. Ap voi sanoa sukulaiselleen että ei todellakaan kiinnosta tietää ja ettei ymmärrä moista käytöstä. [/quote] Tai sitten ei tiedä ja elää petturi huoran kanssa tietämättömänä. Mieluummin hetken nolous mitä vuosien hukkaan meneminen huoran kanssa.
[/quote]
Ei ne vuodet mene hukkaan, jos pimpsaa kumminkin saa. Moni ei saa moneen vuoteen, siinä se vasta aika hukkaan meneekin.