Lue keskustelun säännöt.
Onko normaalia, että 30v mies katselee 20v naisia?
Kommentit (42)
Täällä on tiukat pallit. Olen 50+. Ryppykikkeli on minulle myös tuntematon asia. Äkäiset hoitsut voivat aiheuttaa sellaisia, voisin ainakin kuvitella :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 19:36"][quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 19:33"]
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 19:18"]Soranorsut jyrää kohta tämän keskustelun, kun mammat herää suklaalevyn vierestä kuola poskella. [/quote] oishan se hienoa, jos ne 30v miehet vois katella kauniita ja hyväkroppasia 30v naisia. Näin vähän reipas 20v hyvännäkösenä esikoisen odottajana toivon, että mieheni arvostaa ja pitää minua kauniina 10 vuoden jälkeenkin oli kroppa raskauksien ja elämän jälkeen missä kunnossa tahansa.:) parhaani toki yritän, että pylly, tissit ja maha pysyisi niille tarkoitetuilla paikoillaan
[/quote]
Peli on menetty. Porsiminen vie naisen viehättävyyden kokonaan. Sen jälkeen hän on vain jonkun mukulan Äiti. Tai pahimmassa tapauksessa YH. Ei paljon nuoria miehiä kiinnosta, voin kertoa.
Kannattaisi odottaa lisääntymisen suhteen kolmikymppiseksi, eli kun alkaa jo muutenkin rupsahtaa.
[/quote]
sinähän se fiksu olet. Nuorena kannattaa tehdä lapset jos haluaa että kroppa palautuu mahdollisimman hyvin.
Tähän asti näin pallomahanakin olen miehelleni kelvannut oikein hyvin.;) ero ei ole aikeissa, mutta jos näin käy, niin katselen oman ikäisiäni miehiä. Yksinkään olo ei minulle ole ongelma... siinä olisikin etsimistä että löytäisin yhtä kunniakkaan miehen kuin nykyiseni on. Lisättäköön vielä että olen MEIDÄN YHTEISEN mukulan äiti.