Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako kertoa tinder naiselle että olen yli 30v neitsyt mies?

Vierailija
10.12.2021 |

Että naisella on vielä tilaisuus perua kahvi treffit.

Kannattaako kertoa tinder naiselle että olen yli 30v neitsyt mies?

Vaihtoehdot

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tähän keskusteluun tuli naisen kommentti ja kysymys...

kysymys siirtyi miehen kokemattomuudesta naisen kokemattomuuteen.. vaikka onhan ne molemmat tärkeitä..

Nooh, elikkä siis.... näin naisena en pidä kokematonta miestä turn offina, koska meillä kaikilla on erilainen elämä ja tilanteet eivät kaikkilla ole olleet samat. Ei pidä tuomita ketään ihmisenä siksi, että hän on kokematon.

Odottaisin kertomista kokemattomuudestasi kuitenkin että tunnet tytön tarpeeksi ja luotat häneen. Olette jo nähneet useamman kerran ja luottamus on syntynyt. Ei mitään syytä kertoa etukäteen.

Tsemppiä 💕

Vierailija
22/30 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi pitäisi ennen treffejä kertoa noin henkilökohtaista asiaa. Treffit on sitä varten, että tutustutaan ja katsotaan miten tullaan juttuun. Mielestäni seksijutuista on tärkeä puhua, mutta sitten vasta, kun asia on ajankohtainen. Itselle tulee sellainen olo, että toinen etsii vain seksiseuraa eikä halua tutustua ollenkaan, jos heti puhutaan seksistä ennen kunnon tutustumista. Se on ihan ok tietenkin, jos molemmat etsivät seksiseuraa. Itse tällähetkellä haluaisin parisuhteen, joten peruisin treffit, sillä en halua olla "vain numero" vaikka se olisikin ensimmäinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat yksilöitä, toisille tuo on plussaa. Mielummin kokematon mies kuin mies, jolla on herpes. Herpes tarttuu oireettomana ja vaikka käyttäisi kondomia.

Vierailija
24/30 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin vasta siinä tilanteessa, kun olette etenemässä tositoimiin. Minusta tuo olisi suloista, ja kertomisen jälkeen varmasti herättäisi sympatiaa, se voisi itse asiassa jopa kiihottaa. 

Vierailija
25/30 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jos haluat tilanteen muuttuvan.

Vierailija
26/30 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat yksilöitä, toisille tuo on plussaa. Mielummin kokematon mies kuin mies, jolla on herpes. Herpes tarttuu oireettomana ja vaikka käyttäisi kondomia.

Tarttuu myös suuhun eli suujuttuja ei voi tuollaisessa suhteessa harrastaa.

Vierailija
27/30 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies kertoisi olevansa neitsyt, niin ihmettelisin miksi hän kertoo minulle jotain niin intiimiä ja epäolennaista. Sama kuin minä alkaisin kertoa ensitreffeillä jostain peräpukamista tms.

Vierailija
28/30 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuohon kysymykseen ole oikeaa vastausta. Jollekin ihmiselle voi olla hyväkin kertoa kokemattomuudestaan, jollekin se taas saattaa aiheuttaa sen, että näkee sinut negatiivisessa valossa. Onko sellainen ihminen sitten sinua varten, joka muodostaa jotain ennakkoluuloja sitä kohtaan jos on neitsyt? Itse voin melkein saman ikäisenä todeta, että en kertoisi poikuudestani, vaan yrittäisin hoitaa homman pois alta parhaani mukaan. Jos menee ihan reisille niin koittaisin korjata tilanteen pitkällä kuivalla kaudella. 28 vuotta kestäneellä kuivalla kaudella. Jos olisi paikka päästä yhdyntä kokemaan, niin olisin valmis valehtelemaan.

Terveisin Naispelko28

Vierailija
29/30 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro vaan

Vierailija
30/30 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on maksumuuri huijaus miks ees käytät sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme