Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako kertoa tinder naiselle että olen yli 30v neitsyt mies?

Vierailija
10.12.2021 |

Että naisella on vielä tilaisuus perua kahvi treffit.

Kannattaako kertoa tinder naiselle että olen yli 30v neitsyt mies?

Vaihtoehdot

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti et kerro etukäteen etkä ikinä.

Naiset alkavat vain pohtimaan turhaan että "onkohan siinä miehessä jotain vikaa kun ei ole kelvannut"

Vierailija
2/30 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

turn on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo on niin henkilökohtainen asia että kerro vasta sitten jos oikeasti näyttää että toinen on kiinnostunut todella sinusta.

Mä en itse tunne ketään aikuista joka ois neitsyt, mutta jos joku näin kertoisi olevan ei se ainakaan muuttaisi sitä asiaa mitä hänestä ajattelen. On paljon muutakin puolia ihmisessä ja ne ovat todella paljon tärkeämpää, esim se että voi luottaa toiseen ja pitää hänen seurasta.

Vierailija
4/30 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot vasta ekan kerran jälkeen, jos sittenkään

Vierailija
5/30 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset alkavat vain pohtimaan turhaan että "onkohan siinä miehessä jotain vikaa kun ei ole kelvannut"

Mitenkä on naisen laita samassa tilanteessa? Mietittekö miehet samoin, miksi nainen on ylijäämä, eikä ole kelvannut?

Joissakin kulttuureissa kokemattomuus on hyve, mutta ei tunnu olevan suomalaisessa kulttuurissa..

Vierailija
6/30 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenkä on naisen laita samassa tilanteessa? Mietittekö miehet samoin, miksi nainen on ylijäämä, eikä ole kelvannut?

Joissakin kulttuureissa kokemattomuus on hyve, mutta ei tunnu olevan suomalaisessa kulttuurissa..

Joo ei se ole mikään hyve eikä sen pidäkkään olla. Ällöttävää naisen esineellistämistä. Lähinnä se kertoo jonkinlaisista sosiaalisista vaikeuksista, jos nyt ihan kolmi-nelikymppinen ihminen kyseessä.

Ja ei, miksi kertoisit tuollaista? Tämä juuri on sitä sosiaalista avuttomuutta että kertoisit. Kaikki muut ymmärtää että tuollaisen asian kertominen kovin nopeasti on liian intiimiä ja kaikkien normien vastaista. Se ongelma ei ole se että olet kokematon, vaan että möläyttelet omituisia asioita väärissä paikoissa. Siten pysyt kyllä neitsyenä maailman tappiin.

Vierailija
7/30 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nainen saisi todella suuret pisteet siitä jos on vielä neitsyt.

Vierailija
8/30 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nainen saisi todella suuret pisteet siitä jos on vielä neitsyt.

Niin joltakin sovinistilta vajukilta.

Vierailija
9/30 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt ennen ensimmäisiä treffejä ole mitään tarvetta kertoa, mutta kannattaa mainita asiasta viimeistään sitten kun olette päätymässä petipuuhiin. 

Vierailija
10/30 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt ennen ensimmäisiä treffejä ole mitään tarvetta kertoa, mutta kannattaa mainita asiasta viimeistään sitten kun olette päätymässä petipuuhiin. 

No ei kannata. Sitten kun on viisi vuotta seurusteltu voi ehkä kertoa että tiesitkö etten ole ollut muiden kanssa. Soittaa vaikka johonkin auttavaan puhelimeen ja kertoo sinne, jos tekee mieli jollekkin kertoa.

Vierailija
11/30 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan kannata koska siinä on todellinen riski että nainen antaa pakit ihan loppuhetkillä.

Pelkästään lose-lose tilanteesta kyse jos menee kertomaan ennen seksiä kokemattomuudesta.

Fake it till you make it!

Vierailija
12/30 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä onko nainen kiinnostunut horoskoopeista, minusta ovat ihan pelkkää puppua.

Vierailija
13/30 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle yks tindermatch kertoi keskustelussa ettei ole koskaan suudellut. Poistin listalta välittömästi. En siksi ettei ollut suudellut vaan siksi että meni kertomaan asian. Olen iloinen ettemme ehtineet tavata.

Vierailija
14/30 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta kannattaa kertoa. Itse arvostaisin jos nainen olisi 30 ja neitsyt. Kiinnostuisin toden teolla ja haluaisin ehdottomasti päästä petipuuhiin.

Vierailija
15/30 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Ei pidä möläytellä alkajaisiksi liian intiimejä asioita.

Vierailija
16/30 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman muuta kannattaa kertoa. Itse arvostaisin jos nainen olisi 30 ja neitsyt. Kiinnostuisin toden teolla ja haluaisin ehdottomasti päästä petipuuhiin.

Joo mutta tilanne kääntyy päinvastoin kun kyseessä on mies.

Vierailija
17/30 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja allasi makaisi todennäköisesti nainen niin lahnana kuin vain maata voi. Panikoisi tuollaista läheisyyttä johon ei ole ikinä tottunut, eikä nauttisi yhtään. Mutta mistä kukakin tykkää.

Vierailija
18/30 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja allasi makaisi todennäköisesti nainen niin lahnana kuin vain maata voi. Panikoisi tuollaista läheisyyttä johon ei ole ikinä tottunut, eikä nauttisi yhtään. Mutta mistä kukakin tykkää.

Ehkä jos eka kumppani on hyvä, kokemus voi olla erilainen.

Vierailija
19/30 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään kerro kenellekään, että olen skorpioni, koska horoskooppit ovat täyttä hölynpölyä. Lisäksi horroskoopin keksimisen jälkeen ajanlasku eli kalenterit ovat muuttuneet useampaan kertaan. Päivämäärät eivät enää vastaa sen aikaisia päiviä!

Vierailija
20/30 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä jos eka kumppani on hyvä, kokemus voi olla erilainen.

Joku neitsyiden metsästäjä tuskin on kovin hyvä. Siksihän ne kokemattomat naiset kiinnostaa, kun itsekkin tietää ettei ole hyvä ja vertailu toisiin miehiin pelottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä