Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Sipoolaisperhe toipuu edelleen 7 vuotta sitten sairastetusta influenssasta. Pyörätuolia tarvitaan edelleen. Olisko sinunkin aika vihdoinkin ottaa influenssarokotus?

Vierailija
10.12.2021 |

"Helmikuussa 2014 sairastui Lina, tammikuussa 2018 Edith. Kummallakin aivosairauden laukaisi tavallinen influenssa.

"Edith pääsi pois pyörätuolista jo kolmen kuukauden jälkeen ja kaksi vuotta sairastumisesta hän oli toipunut lähes täysin."

"Lina on yhä pyörätuolissa."

"Matka valoon on ollut vaiherikas. Kolmen vuoden jälkeen Lina oli vasta saanut takaisin muistinsa ja puheensa, mutta fyysinen kuntoutuminen oli tuskin alkanut."

"Uusi ilonaihe kuntoutuksessa on, että Lina kykenee itse nousemaan sängystä pyörätuoliin ja pyörätuolista vessaan."

"– Täytyy vain luottaa rokotuksiin."

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008420535.html

Niin, eihän sinulle ehkä käy näin, mutta mitäs jos tartutat johonkin toiseen....?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ota enää ikinä yhtäkään flunssa rokotetta vaikka kaikilta irtois päät.

flunssiin ei ole rokotetta eikä tarvitakaan. tässä on kyse influenssasta joka on vakava tauti.

Vierailija
42/47 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko heidän kannattanut ottaa influenssarokotus ajoissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meidän koko perhe on saanut rokotuksen. TIEDÄN, että influenssa voi tulla rokotetullekin, mutta on vain viikon kova kuume eli menee lievällä oireella ohi.

Vierailija
44/47 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairastanut influenssan ja olin silloin sairaalassakin. Jos joku jättää influenssarokotteen ottamatta, tarjoaa hän jollekin toiselle mahdollisuuden saada rokotteen.

Vierailija
45/47 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

V. 2018 oli kuolla influenssaan. Keuhkoja poltti enkä saanut happea. Kuume vei voimat kahdessa viikossa niin pahasti, että en jaksanut hengittää. Sairaalahoidolla selvisin. Mutta palautuminen oli hidsta ja jatkoin opintoja vasta syksyllä. Olin käytännössä sairas koko kesän.

Vierailija
46/47 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lue näitä human interest-artikkeleita lainkaan, ne eivät ole uutisia

Vierailija
47/47 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme