Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rokotemyönteinen viestiketju

Vierailija
10.12.2021 |

Tällä palstalla on todella voimakas rokotusvastainen ilmapiiri. Tätä lukiessa voisi luulla, että koronarokotteen ottaneet ovat vähemmistössä. Siksi haluan aloittaa viestiketjun, johon voi kirjoittaa hyviä kokemuksia koronarokotteesta.

Voin aloittaa: Minä, mieheni ja kolme 15-19 vuotiasta lasta olemme kaikki ottaneet kaksi rokotetta. Rokotteen jälkeen oli se pistokohta vähän kipeä ja väsynyt olo sekä minulla että lapsilla. Mies ei huomannut mitään oireita kummankaan rokotteen jälkeen.

Tunnen aika monta ihmistä joilla on ollut rankka koronatauti. Tuntuu turvallisemmalta käydä töissä ja koulussa ja liikkua ihmisten ilmoilla, kun on rokotukset kunnossa. Olen myös sitä mieltä että rokotukseen osallistuminen on yhteiskunnan kannalta tärkeä tehtävä ja haluan omalta osaltani edesauttaa koronan selättämisessä.

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.realnotrare.com/

Tuolta löytyy paljon tarinoita rokotteiden toimivuudesta.

Ja kaikkihan on luonnolisesti totta kun se on ihan Intter Netissä julkaistu  

Vierailija
42/77 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ollaan asian ytimessä. Vastustetaan passia. Se on olennainen kysymys, ei rokotus.

Olet yhtä kaukana asian ytimestä kuin rokotevastustaja eli kaukana. Passi on vain paperi, ei siinä ole sun kuppatartuntoja tai 5G sirua.

Toivoisin olevani yhtä tietämätön kuin ylläoleva kirjoittaja. Olisipa elämä helppoa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ANTI MANNERHEIM PAKKO PIIKKI BÄÄBÄÄ!

Tässä oikein hyvä esimerkki rokotevastaisten argumentoinnin/koulutuksen tasosta!

Vierailija
44/77 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolme rokotetta olen ottanut ilman ongelmia. 0,024% saa vakavia haittavaikutuksia, joten eipä juuri kukaan. Itse en tunne ketään, joka olisi saanut mitään, ehkä väsymystä lukuunottamatta ja minulla on sentään varsin laaja ystävä- ja tuttavapiiri, johon ei myöskään kuulu rokotekielteisiä.

Rokotteiden turvin olen katsonut oikeudekseni elää normaalia elämää. Olen tavannut vahoja monisairaita vanhempiani, koska he ovat halunneet (kolme piikkiä nyt jo heilläkin tietysti). Olen matkustellut paljon, mm. viime vuoden aikana lukusia kertoja etelään, koska meillä on talo siellä. Meillä on ollut juhlia, joissa on ollut 100-200 vierasta. Olen kieltäytynyt pelkäämästä yhtään mitään ja kaikki on mennyt hyvin, testattu olen moneen kertaan mm. matkoilta palattuani ja ennen ja jälkeen isojen juhlien.

Luotan siihen, että jos saan tartunnan, se tulee lievänä tai jopa oireettomana. Ja jos sitten tartutan rokottamattoman, ei se ole minun ongelmani vaan rokottomattoman.

Tajuathan, että itse taudin saa vain 0.02 prosenttia ihmisistä?

Vierailija
45/77 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaisia ketjuja on turha aloittaa kun 

a) rokotevastaiset eivät osaa lukea 

b) vaik osaisivatkin lukea, eivät usein ymmärrä (oikein) lukemaansa

Tännehän nuo hörhöt hyökkäsivät taas kuin korpit haaskalle ja kohta alkaa 

- graafeenit paukkua

- ihmisiä kuolla rokotehaittoihin sadoin tuhansin Suomessa

- 5G verkko olla täynnä valvontadataa

- liskoihmiset olla hallituksessa 

Tätä samaa manipulaatiotekniikkaa käyttää mediakin: vedetään kunnolla läskiksi niin ei tarvitse reagoida niihin aitoihin epäkohtiin.

MOT. Tänne pyydetttin kaiken moskan vastapainoksi rokotemyönteistä kamaa, niin eikös tämäkin rakki tule tänne räksyttämään kaksi kertaa asian vierestä.

Eivät siis osaa lukea tai ainakaan ymmärrä lukemaansa

Vierailija
46/77 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko suku ottanut rokotteet, osa jo kolmannet. Ei mitään haittoja perinteistä käsikipua ja kuumetta enempää. Omassa perheessä on rokotettu kaikki yli 11-vuotiaat. Ei mitään ongelmia.

Tänään juuri käytin koronapassia uimahallissa ja mikäs siinä. Oli mukavaa.

Sekin on hyvä, ettei ole maskipakkoa missään. Idiootit erottaa joukousta tosi helposti!

Vierailija
47/77 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koronapassi on alku valvontayhteiskunnalle. Kun passi otetaan käyttöön, siitä ei luovuta koskaan. Siihen liitetään uusia ominaisuuksia. Sinut pisteytetään käytöksesi, hyödyllisyytesi ja tottelevaisuutesi mukaan. Sinun lapsesi eivät koskaan tule tuntemaan vapautta. Et saa mennä linja-autoon, jos passi ei anna sinulle lupaa. Et saa poistua asunnostasi, jos passi ei anna lupaa. Et mene mökille viikonloppuna kaljaa juomaan, jos passi ei anna sinun poistua asunnostasi. Et saa ostaa mitään, mihin passi ei anna lupaa. Et saa tietoa ilman passin lupaa. Tämä ei ole utopiaa. Tämä on totta jo hyvin pitkälle Kiinassa ja Australiassa. Älkää käyttäkö passia. Valvontayhteiskunta odottaa vain, että suurin osa enää ottaa passin. Se on hyvin lähellä jo. Sen jälkeen jokainen ottaa puolen vuoden välein kaksi pistosta vain pitääkseen passin vihreänä. Sen jälkeen tulee uusia ehtoja uusien ehtojen perään.

Älkää käynnistäkö koronapassia! Älkää käyttäkö sitä passia!

Kyllä, passia pitäisi vastustaa kaikella voimalla ja ei missään nimessä hyväksyä. Passin avulla yritetään riistää meidän vapaus ja jotkut ihmiset sokeina vain hyväksyy tämän.

Mulla on passi voimassa ja siis täysi vapaus. Passittomalla ei pian ole juuri vapaudesta puhettakaan. Olen minä mitä tahansa mieltä ko. passista, niin näin sitä nyt vaan mennään. Sorry. Ei sinunkaan vastustus asiaa muuta.

Ehkä sun pitäisi tarkastaa sanakirjasta, mitä vapaus tarkoittaa.

Vierailija
48/77 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ollaan asian ytimessä. Vastustetaan passia. Se on olennainen kysymys, ei rokotus.

Olet yhtä kaukana asian ytimestä kuin rokotevastustaja eli kaukana. Passi on vain paperi, ei siinä ole sun kuppatartuntoja tai 5G sirua.

Toivoisin olevani yhtä tietämätön kuin ylläoleva kirjoittaja. Olisipa elämä helppoa!

Todista minulle, että passissa on muuta tietoa kuin se julkisesti esitetty !

Vierailija
49/77 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.realnotrare.com/

Tuolta löytyy paljon tarinoita rokotteiden toimivuudesta.

Ja kaikkihan on luonnolisesti totta kun se on ihan Intter Netissä julkaistu  

Yhtä totta kuin maksetun viranomaisen suusta tullut.

Vierailija
50/77 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ANTI MANNERHEIM PAKKO PIIKKI BÄÄBÄÄ!

Tässä oikein hyvä esimerkki rokotevastaisten argumentoinnin/koulutuksen tasosta!

Edellinen oli rokoteuskovaisen kirjoittama, joten.

Vierailija
51/77 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- graafeenit paukkua

Tätä samaa manipulaatiotekniikkaa käyttää mediakin: vedetään kunnolla läskiksi niin ei tarvitse reagoida niihin aitoihin epäkohtiin.

MOT. Tänne pyydetttin kaiken moskan vastapainoksi rokotemyönteistä kamaa, niin eikös tämäkin rakki tule tänne räksyttämään kaksi kertaa asian vierestä.

Ei tuossa puhuttu rokotteista mitään, vastaan tahi puolesta.

Vierailija
52/77 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpäs sinä nostat itsesi kaikkien yläpuolelle... Ai niin, mutta sinähän kuulut siihen 0,01% osaan suomalaisista, joka tietää mm. sen, että Marin on vain näyttelijä, Sale on liskoihmisiä jne

Vierailija
53/77 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolme rokotetta olen ottanut ilman ongelmia. 0,024% saa vakavia haittavaikutuksia, joten eipä juuri kukaan. Itse en tunne ketään, joka olisi saanut mitään, ehkä väsymystä lukuunottamatta ja minulla on sentään varsin laaja ystävä- ja tuttavapiiri, johon ei myöskään kuulu rokotekielteisiä.

Rokotteiden turvin olen katsonut oikeudekseni elää normaalia elämää. Olen tavannut vahoja monisairaita vanhempiani, koska he ovat halunneet (kolme piikkiä nyt jo heilläkin tietysti). Olen matkustellut paljon, mm. viime vuoden aikana lukusia kertoja etelään, koska meillä on talo siellä. Meillä on ollut juhlia, joissa on ollut 100-200 vierasta. Olen kieltäytynyt pelkäämästä yhtään mitään ja kaikki on mennyt hyvin, testattu olen moneen kertaan mm. matkoilta palattuani ja ennen ja jälkeen isojen juhlien.

Luotan siihen, että jos saan tartunnan, se tulee lievänä tai jopa oireettomana. Ja jos sitten tartutan rokottamattoman, ei se ole minun ongelmani vaan rokottomattoman.

mites tuon on mahdollista kun viime viikolla juuri luin uutisista että Etelä-Afrikassa 0,4 % väestöstä on kuollut koronaan?

Vierailija
54/77 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liittyy miten? Kyllä ne siellä julkisesti esitetytkin tiedot ovat pitkällä fasismin tietä.

Vierailija
55/77 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpäs sinä nostat itsesi kaikkien yläpuolelle... Ai niin, mutta sinähän kuulut siihen 0,01% osaan suomalaisista, joka tietää mm. sen, että Marin on vain näyttelijä, Sale on liskoihmisiä jne

Projisoit ja parodioit, koska tiedät häviäväsi jokaisen oikean väittelyn.

Vierailija
56/77 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- graafeenit paukkua

Jaaha, en minäkään itse asiassa

Vierailija
57/77 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mites tuon on mahdollista kun viime viikolla juuri luin uutisista että Etelä-Afrikassa 0,4 % väestöstä on kuollut koronaan?

Käsittääkseni edellinen kirjoittaja on Suomesta.

Vierailija
58/77 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- graafeenit paukkua

Jaaha, en minäkään itse asiassa

Miksi sitten nälvit kanssakirjoittajaasi?

Vierailija
59/77 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liittyy miten? Kyllä ne siellä julkisesti esitetytkin tiedot ovat pitkällä fasismin tietä.

Kyllä se portsari saa sinun nimesi ja syntymäaikasi selville, ihan vaan henkkarit kysymällä jos sitä meinaat....

Rokotestatus taas on hiukan niin kuin humalatila, sen perusteella pääset sisään tai et

Vierailija
60/77 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva että ap tekee tällaisen positiivisen aloituksen, toivottavasti keskustelu saa tuulta purjeen alle. Mutta toivon myös, että kukaan ei ryhdy vähättelemään koronarokotteen tarpeellisuutta/haittoja pohtivien ihmisten näkemyksiä.

Koitetaan kaikki kunnioittaa toistemme ajatuksia, jokaisella on kuitenkin erilainen maailmankuva ja terveyshistoria joiden perusteella henkilökohtaiset päätökset tehdään.

T. Rokottamaton

Tiedän ihmisiä jotka eivät ota rokotetta terveyssyistä, ja se on ihan ok.

Mutta se, että tänne tullaan valehtelemaan rokotehaitoista, kuten trollit tekee joka päivä, ei mene enää reilun pelin sääntöjen mukaan.

Tämä palsta on menettänyt merkityksensä, koska mihinkään täällä kerrottuun ei voi luottaa. Voisivat kuopata koko palstan vähin äänin.

Tämä. Vieläkään ei ole missään todisteita tilintallin raportoimista tapahtumista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi