Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rokotemyönteinen viestiketju

Vierailija
10.12.2021 |

Tällä palstalla on todella voimakas rokotusvastainen ilmapiiri. Tätä lukiessa voisi luulla, että koronarokotteen ottaneet ovat vähemmistössä. Siksi haluan aloittaa viestiketjun, johon voi kirjoittaa hyviä kokemuksia koronarokotteesta.

Voin aloittaa: Minä, mieheni ja kolme 15-19 vuotiasta lasta olemme kaikki ottaneet kaksi rokotetta. Rokotteen jälkeen oli se pistokohta vähän kipeä ja väsynyt olo sekä minulla että lapsilla. Mies ei huomannut mitään oireita kummankaan rokotteen jälkeen.

Tunnen aika monta ihmistä joilla on ollut rankka koronatauti. Tuntuu turvallisemmalta käydä töissä ja koulussa ja liikkua ihmisten ilmoilla, kun on rokotukset kunnossa. Olen myös sitä mieltä että rokotukseen osallistuminen on yhteiskunnan kannalta tärkeä tehtävä ja haluan omalta osaltani edesauttaa koronan selättämisessä.

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva että ap tekee tällaisen positiivisen aloituksen, toivottavasti keskustelu saa tuulta purjeen alle. Mutta toivon myös, että kukaan ei ryhdy vähättelemään koronarokotteen tarpeellisuutta/haittoja pohtivien ihmisten näkemyksiä.

Koitetaan kaikki kunnioittaa toistemme ajatuksia, jokaisella on kuitenkin erilainen maailmankuva ja terveyshistoria joiden perusteella henkilökohtaiset päätökset tehdään.

T. Rokottamaton

Tiedän ihmisiä jotka eivät ota rokotetta terveyssyistä, ja se on ihan ok.

Mutta se, että tänne tullaan valehtelemaan rokotehaitoista, kuten trollit tekee joka päivä, ei mene enää reilun pelin sääntöjen mukaan.

Tämä palsta on menettänyt merkityksensä, koska mihinkään täällä kerrottuun ei voi luottaa. Voisivat kuopata koko palstan vähin äänin.

Olen ihan samaa mieltä. Mielestäni tällä palstalla ei nykyisenkään enää ole mitään todellista arvoa. Tästä on tullut jotain aivan muuta kuin mikä palstan alkuperäinen tarkoitus on ollut. Lähes jokainen aloite on rokotekriitikon tai jonkun muun persun tekemä. Kun täällä on ollut puoluepoliittisia galluppeja, persut ovat saaneet niissä ehkä n. 80 % ääniosuuden. Voi tosiaan kysyä keitä tämä palsta nykyään edustaa. Lähes kaikki aloitukset sisältävät haukkumista ja vihapuhetta.

Vierailija
22/77 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen salaliittoteorioita vastaan, mutta jotenkin alkaa tuntua, että jos moderointi on persufirman hallussa, sillä olisi jotain merkitystä palstan sävyyn

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme rokotetta olen ottanut ilman ongelmia. 0,024% saa vakavia haittavaikutuksia, joten eipä juuri kukaan. Itse en tunne ketään, joka olisi saanut mitään, ehkä väsymystä lukuunottamatta ja minulla on sentään varsin laaja ystävä- ja tuttavapiiri, johon ei myöskään kuulu rokotekielteisiä.

Rokotteiden turvin olen katsonut oikeudekseni elää normaalia elämää. Olen tavannut vahoja monisairaita vanhempiani, koska he ovat halunneet (kolme piikkiä nyt jo heilläkin tietysti). Olen matkustellut paljon, mm. viime vuoden aikana lukusia kertoja etelään, koska meillä on talo siellä. Meillä on ollut juhlia, joissa on ollut 100-200 vierasta. Olen kieltäytynyt pelkäämästä yhtään mitään ja kaikki on mennyt hyvin, testattu olen moneen kertaan mm. matkoilta palattuani ja ennen ja jälkeen isojen juhlien.

Luotan siihen, että jos saan tartunnan, se tulee lievänä tai jopa oireettomana. Ja jos sitten tartutan rokottamattoman, ei se ole minun ongelmani vaan rokottomattoman.

Vierailija
24/77 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen salaliittoteorioita vastaan, mutta jotenkin alkaa tuntua, että jos moderointi on persufirman hallussa, sillä olisi jotain merkitystä palstan sävyyn

Aha, Packelen ehti eduskuntakiireidensä ohessa alapeukuttamaan, katsokaapa niin tuo kommentti häviää pikapikaa

Vierailija
25/77 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva että ap tekee tällaisen positiivisen aloituksen, toivottavasti keskustelu saa tuulta purjeen alle. Mutta toivon myös, että kukaan ei ryhdy vähättelemään koronarokotteen tarpeellisuutta/haittoja pohtivien ihmisten näkemyksiä.

Koitetaan kaikki kunnioittaa toistemme ajatuksia, jokaisella on kuitenkin erilainen maailmankuva ja terveyshistoria joiden perusteella henkilökohtaiset päätökset tehdään.

T. Rokottamaton

Mutta se, että tänne tullaan valehtelemaan rokotehaitoista, kuten trollit tekee joka päivä, ei mene enää reilun pelin sääntöjen mukaan.

Tämä palsta on menettänyt merkityksensä, koska mihinkään täällä kerrottuun ei voi luottaa. Voisivat kuopata koko palstan vähin äänin.

Olen ihan samaa mieltä. Mielestäni tällä palstalla ei nykyisenkään enää ole mitään todellista arvoa. Tästä on tullut jotain aivan muuta kuin mikä palstan alkuperäinen tarkoitus on ollut. Lähes jokainen aloite on rokotekriitikon tai jonkun muun persun tekemä. Kun täällä on ollut puoluepoliittisia galluppeja, persut ovat saaneet niissä ehkä n. 80 % ääniosuuden. Voi tosiaan kysyä keitä tämä palsta nykyään edustaa. Lähes kaikki aloitukset sisältävät haukkumista ja vihapuhetta.

Palsta on valikoitunut äärioikeiston äänitorveksi muilta käyttäjiltä kysymättä. Palsta on siis menettänyt merkityksensä.

Harvalukuinen joukko kirjoittaa tänne päivätyökseen, palkkaa vastaan tai palkatta, ja yrittää saada näyttämään siltä kuin muut puolueet olisi jo kuopattu ja unohdettu.

Jotenkin uskomatonta, että nettiä yritetään käyttää välineenä demokratian kaatamisessa, ihan samalla tavalla kuin USA:ssa; nimettömänä somea hyväksi käyttämällä.

Vierailija
26/77 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koronapassi on alku valvontayhteiskunnalle. Kun passi otetaan käyttöön, siitä ei luovuta koskaan. Siihen liitetään uusia ominaisuuksia. Sinut pisteytetään käytöksesi, hyödyllisyytesi ja tottelevaisuutesi mukaan. Sinun lapsesi eivät koskaan tule tuntemaan vapautta. Et saa mennä linja-autoon, jos passi ei anna sinulle lupaa. Et saa poistua asunnostasi, jos passi ei anna lupaa. Et mene mökille viikonloppuna kaljaa juomaan, jos passi ei anna sinun poistua asunnostasi. Et saa ostaa mitään, mihin passi ei anna lupaa. Et saa tietoa ilman passin lupaa. Tämä ei ole utopiaa. Tämä on totta jo hyvin pitkälle Kiinassa ja Australiassa. Älkää käyttäkö passia. Valvontayhteiskunta odottaa vain, että suurin osa enää ottaa passin. Se on hyvin lähellä jo. Sen jälkeen jokainen ottaa puolen vuoden välein kaksi pistosta vain pitääkseen passin vihreänä. Sen jälkeen tulee uusia ehtoja uusien ehtojen perään.

Älkää käynnistäkö koronapassia! Älkää käyttäkö sitä passia!

Mistähän sinäkin oot "tietosi" kaivellut? On niin hölmöä tekstiä, että vertaistaan hakee.

Vierailija
27/77 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 3x riskiryhmäläinen ja saanut 3 rokotetta, kaksi samaa (astraa) ja modernan. Haittoja vrk lämpö ekasta, toisesta ei mitään ja kolmannesta 2vrk käsivarsi oli kipeä. En tietenkään tehnyt mitään haittailmoitusta!  Kaikki meni kuin strömössä. Kolmannasta nyt 6vkoa, ja olen yhä hengissä ja voin hyvin ja turvallisesti.

Olen siis rokotemyönteinen, silti en hauku niitä jotka ei ota,

Passia en ole hankkinut ja toivon ettei missään vaiheessa sitä ole ihan pakko hankkia, sitten harkitsen sen uudelleen.

Vierailija
28/77 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja tytär 16-v ollaan molemmat rokotettuja. Ei haittoja.

Otan kolmannenkin hyvillä mielin.

Vierailija
29/77 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hoito alalle menee niin en tajua ettei pandemia ajalla ota rokotteita suojatakseen niitä hoidettaviaan. 

Vierailija
30/77 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ANTI MANNERHEIM PAKKO PIIKKI BÄÄBÄÄ!

Vierailija
31/77 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teskti kuvastaa aika hyvin kirjoittajan älynlahjoja (joita siis ei juurikaan ole).

Vierailija
32/77 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Rokottamaton

Korona-virus vähät välittää yksilöiden erilaisista maailmankuvista/hlökohtaisista päätöksistä. Se iskee just sinne, missä ei ole suojausta.

Ketjun otsikkoon vastaan: meidän iso sukumme on ottanut asianmukaiset rokotteet, otamme tarpeen vaatiessa useammankin: ennen rokotuksia perusterve, nuori sisareni ja hänen miehensä saivat tartunnan eivätkä vähällä päässeet, toinen sairaalassa eikä vieläkään kunnossa hengityksen osalta. Toinen hoippui vain hikisesti vessaan kuukauden päivät.

Vierailija
33/77 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teskti kuvastaa aika hyvin kirjoittajan älynlahjoja (joita siis ei juurikaan ole).

Näin LAMMASTA VIEDÄÄN!! Onko piikkijono paikka varattu?

Vierailija
34/77 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koronapassi on alku valvontayhteiskunnalle. Kun passi otetaan käyttöön, siitä ei luovuta koskaan. Siihen liitetään uusia ominaisuuksia. Sinut pisteytetään käytöksesi, hyödyllisyytesi ja tottelevaisuutesi mukaan. Sinun lapsesi eivät koskaan tule tuntemaan vapautta. Et saa mennä linja-autoon, jos passi ei anna sinulle lupaa. Et saa poistua asunnostasi, jos passi ei anna lupaa. Et mene mökille viikonloppuna kaljaa juomaan, jos passi ei anna sinun poistua asunnostasi. Et saa ostaa mitään, mihin passi ei anna lupaa. Et saa tietoa ilman passin lupaa. Tämä ei ole utopiaa. Tämä on totta jo hyvin pitkälle Kiinassa ja Australiassa. Älkää käyttäkö passia. Valvontayhteiskunta odottaa vain, että suurin osa enää ottaa passin. Se on hyvin lähellä jo. Sen jälkeen jokainen ottaa puolen vuoden välein kaksi pistosta vain pitääkseen passin vihreänä. Sen jälkeen tulee uusia ehtoja uusien ehtojen perään.

Älkää käynnistäkö koronapassia! Älkää käyttäkö sitä passia!

Kyllä, passia pitäisi vastustaa kaikella voimalla ja ei missään nimessä hyväksyä. Passin avulla yritetään riistää meidän vapaus ja jotkut ihmiset sokeina vain hyväksyy tämän.

Mulla on passi voimassa ja siis täysi vapaus. Passittomalla ei pian ole juuri vapaudesta puhettakaan. Olen minä mitä tahansa mieltä ko. passista, niin näin sitä nyt vaan mennään. Sorry. Ei sinunkaan vastustus asiaa muuta.

Vierailija
35/77 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että olis viisaampaa rokotetuilta lopettaa näihin vastaaminen kokonaan. Niinhän on jo paljolti tapahtunutkin. Antaa vastustajien 'keskustella' keskenään. Rokotetut voi jatkaa elämää ja keskustella vaikka joulusta.

Vierailija
36/77 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Rokottamaton

Palsta on valikoitunut äärioikeiston äänitorveksi muilta käyttäjiltä kysymättä. Palsta on siis menettänyt merkityksensä.

Harvalukuinen joukko kirjoittaa tänne päivätyökseen, palkkaa vastaan tai palkatta, ja yrittää saada näyttämään siltä kuin muut puolueet olisi jo kuopattu ja unohdettu.

Jotenkin uskomatonta, että nettiä yritetään käyttää välineenä demokratian kaatamisessa, ihan samalla tavalla kuin USA:ssa; nimettömänä somea hyväksi käyttämällä.

Totta. Siinä mielessä on isosta ja todella merkityksellisestä ilmiöstä kyse.

Vierailija
37/77 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passilla pääsee. Hyvin toiminut siellä missä käytössä. Vielä kun sais sen kolmannen piikin.

Vierailija
38/77 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap tilaa lukupaketti

Miehellesi:How to stop hairloss naturally

Itsellesi vaikkapa laihdutusopas

Kenties käyt vähän vajaalla???

Vierailija
39/77 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Rokottamaton

Totta. Siinä mielessä on isosta ja todella merkityksellisestä ilmiöstä kyse.

No, enpä tiedä isosta enkä merkityksellisestäkään.... Ennen vaan asiat olivat niin, että kylähullut menivät kaupungin baariin, esittivät teorioitaan kunnes muut sanoivat "se on kuule Pena parempi että meet kotio". Nykyisin Pena kokee olevansa merkityksellinen kun hänellä on netillinen yleisöä 

Vierailija
40/77 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaisia ketjuja on turha aloittaa kun 

a) rokotevastaiset eivät osaa lukea 

b) vaik osaisivatkin lukea, eivät usein ymmärrä (oikein) lukemaansa

Tännehän nuo hörhöt hyökkäsivät taas kuin korpit haaskalle ja kohta alkaa 

- graafeenit paukkua

- ihmisiä kuolla rokotehaittoihin sadoin tuhansin Suomessa

- 5G verkko olla täynnä valvontadataa

- liskoihmiset olla hallituksessa 

Tätä samaa manipulaatiotekniikkaa käyttää mediakin: vedetään kunnolla läskiksi niin ei tarvitse reagoida niihin aitoihin epäkohtiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän