Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyly arvio: Venäjä tuhoaisi Ukrainan armeijan idässä 30–40 minuutissa

Vierailija
10.12.2021 |

Erityisen pahaa jälkeä tekisivät Mustaltamereltä sotalaivoilta ja sukellusveneistä laukaistavat ohjukset, joita vastaan Ukraina ei kykene puolustautumaan.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/ef893776-c943-4136-83eb-77be504b5449

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nimettömänä puhunut sotilasviranomainen sanoi, että mikäli kaikki menee pieleen, armeija voi avata asevarastonsa kansalle."

Vierailija
2/84 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Venäjällä ei ole mitään tarvetta "tuhota Ukrainan armeijaa", ellei Ukraina ensin itse hyökkää Donbassiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukrainalla voi olla motiivi hyökätä Donbassiin siksi että saisi siten torpattua Nord Streamin kakkosputken.

Vierailija
4/84 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tiedetään ja silti Suomi tuhlaa miljardeja hävittäjiin, vaikka niillä hidastetaan Venäjän hyökkäystä n. 10 minuuttia.

Vierailija
5/84 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi Venäjällä ei ole mitään tarvetta "tuhota Ukrainan armeijaa", ellei Ukraina ensin itse hyökkää Donbassiin.

Donbass on Ukrainassa.

Vierailija
6/84 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä tiedetään ja silti Suomi tuhlaa miljardeja hävittäjiin, vaikka niillä hidastetaan Venäjän hyökkäystä n. 10 minuuttia.

Tervaisiä vain sinne Pietariin!

Ja tuohon väitteeseesi: Tulehan palikka kokeilemaan, miten siinä käy. Älä kainostele, muuta kuin hyökkäämään vaan!

Vierailija
7/84 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Donbass on Ukrainassa.

Ja Kosovo on Serbiassa ja Taiwan on Kiinassa.

Vierailija
8/84 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei hyökkää juuri tuon uutisjutun uhkakuvan vuoksi. Lapsellisia tekosyitä venäjä kyllä keksii hyökkäykselle.

Vierailija
9/84 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siihen minun laskujeni mukaan menisi 45 minuuttia, ainakin jos Ukrainan pääministeri on bilettämässä, eikä häntä ihan heti tavoiteta ottamaan virallinen tieto vastaan.

Vierailija
10/84 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ne sotalaivat ampuisivat? Meinaatko että ukraina pitää aseistustaan samalla paikalla odottamassa ohjusten tuloa. Venäjälläkin ohjusten määrä on rajallinen.

Vierailija
11/84 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Suomi kuitenkin pärjäisi yksin olen kuullut natovastustajilta

Vierailija
12/84 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää edes ajatella. Kukaan ei ehdi apuun.

Vierailija
13/84 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tervaisiä vain sinne Pietariin!

Ja tuohon väitteeseesi: Tulehan palikka kokeilemaan, miten siinä käy. Älä kainostele, muuta kuin hyökkäämään vaan!

Sinäkin paskalakki oot jo varmaan pakannut matkalaukun pakomatkaa varten.

Vierailija
14/84 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

huutista lol

Vierailija
15/84 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 1500 luvulla hankittiin vaurautta käymällä sotia, nykyään niistä on taloudellisesti pelkkää haittaa. Aika kalliiksi käy sellainen ohjusten huvikseen roiskiminen.

Vierailija
16/84 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko tähän, mikään lähiaikojen sota ei ole ollut lyhyt, vaikka aseet kehittyneet, vuosien saga. Siitä tulisi...

Vierailija
17/84 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitavat venakkojen savuttavat ja pörisevät laivat ja sukellusveneet upota omia aikojaan ennenkun laukaisevat ensimmäistäkään ohjusta. :D

Vierailija
18/84 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukrainalla voi olla motiivi hyökätä Donbassiin siksi että saisi siten torpattua Nord Streamin kakkosputken.

Tietysti. Sehän kannattaa kun naapurilla on kyky tuhota pääosin armeijaa alle tunnissa. Tietysti tätä tietoa vasten ukraina suunnittelee salamasotaa.

Näinhän se Suomi talvisodan aloitti.

Vierailija
19/84 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus 1500 luvulla hankittiin vaurautta käymällä sotia, nykyään niistä on taloudellisesti pelkkää haittaa. Aika kalliiksi käy sellainen ohjusten huvikseen roiskiminen.

Sodan jälkeen tulee aina nousukausi ja se on taas toisille vaurastumisen aikaa...

Vierailija
20/84 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja Suomi kuitenkin pärjäisi yksin olen kuullut natovastustajilta

Suomelle kävisi ihan samoin. Hävittäjillä ei torjuta ohjussadetta, joka tuhoaisi varuskunnat, lentokentät, voimalaitokset ja Pasilan tv-tornin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi