Kalastajan vaimo -bloggaajan exä Maajussille morsian maailmalla -ohjelmassa
Kommentit (239)
No olipa kiva perhetarina, mutta miten se liittyi kalastajaan ja hänen exvaimoon? Ei mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluaa vielä suomalaisen naisen? Onnistuisi varmasti paremmin suhteessa norjalaiseen naiseen. On ihan fakta että eroprosentit ovat korkeammat kahden kansallisuuden liitoissa. Puhumattakaan kun ollaan toisella tai useammalla kierroksella. Been there done that.
No riippunee ihan kansalaisuuksista. Itselle ainakin norjalaismies oli ihan täysi napakymppi, koska ollaan samanlaisia ulkoilmaihmisiä ja tykätään liikkua luonnossa monipuolisesti sekä elää muutenkin terveellisesti.
Ja hänen kaverinsa on ihan samanlaisia toisin kuin suomalaismiehet, jotka tuntui viihtyvän enimmäkseen kaljanjuonnin parissa ja joille vaikkapa vaellukselle lähteminen tai rivakka lenkki räntäsateessa oli kauhistus.
Eli tuo selkein ero kansalaisuuksien välillä oli ainakin itsellekin ainoastaan plussa.
Kansalaisuus ei ole sama kuin kansallisuus.
Itselläni on ihan suomalainen ulkoilmamies. Olet varmaan katsellut vähän vääristä porukoista suomalaismiehiä, jos vain kaljaveikkoja tapasit. Taisi maistua siihen aikaan itsellesikin?Älä aina jaksa syyllistää lapsia siitä millainen heidän sukunsa on. Alkoholismia on Suomessa paljon. Ei lapsi voi lapsena ja teininä perhettään valita.
Olen itse täysin päihteetön, olen jo yli 40 v. enkä ole koskaan tavannut oikeassa elämässä täysin päihteetöntä miestä. Jos ei mene alkoholia, niin menee muuta, ainakin vähintään joku mälli turvassa. Olen tuplamaisteri. Että missä niitä täysin päihteettömiä miehiä mahtaa tavata?
Päihteettömän, koulutustaan korostavan tuplamaisterin kanssa vaellukselle? Tylsyys t_ppaisi minkä maalaisen miehen tahansa.
Minulla on täysin päihteetön mies, eikä ole mälli turvassa. Itse en ole maisteri ensinkään, ja silti olen aika aarteen puolisoksi saanut.
Vihjailet, oletat jne. Kehtaat vielä kaiken jälkeen sanoa ettet lähtisi ketään mollaamaan vailla parempaa tietoa ja kuitenkin teet juuri niin. Kirjoituksesi on hyvin ruma ja vihjaileva. Häpeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tämä kiva näpätys suomalaiselle exvaimolle joka pelehti uuden kanssa julkisesti ollessaan kalastajan kanssa naimisissa.
Jaaaa...Asgeir vietti pitkiä aikoja poissa kotoa ja kalastusmatkoilla kuvien mukaan myös nuorempia "kala-alan" naisia mukana. Muistan kun mun äiti sai kaikkien vihat päälleen kun meni ja petti meidän reissutöitä tehnyttä iskää. Iskäkin oli todella loukkaantunut ja reposteli sillä kuinka huono nainen äitini oli. Se vaan että me lapsetkin tiesimme että iskä petti työmatkoillaan äitiä parinkymmenen vuoden ajan ja eron jälkeen selvisi että meillä oli sen tuloksena myös nuorempia sisaruksia. En lähtisi ketään siis mollaamaan asiasta tietämättä mikä asioiden laita todellisuudessa ollut. Miehet osaavat olla hyvin loukkaantuneita ja vittumaisia kun nainen lopuksi saa tarpeekseen ja antaa samalla mitalla takaisin.
Liitto oli onnellinen ja bloggaaja kirjoitti vuosien ajan että kalastaja on hyvä mies. Luulen että suhde kaatui vahingossa, perhosiin. Kun niitä tuli vatsaan ei perhearvot enää painaneet. Sellainen äiti ja vaimo tämä suomalainen. "Minä muutan, vain minä"
Sääli että bloggaaja on piilottanut kaikki vanhat postaukset, aivan kuin entistä elämää ei olisi ollutkaan. On vain elämä valkoisessa merenranta talossa ja surulliset silmät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asgeir on kyllä aika kivan ja iloisen näköinen. Mikähän siinä oli niin pahasti vialla, että Johanna raaski luopua? Minusta sekin on vaan etu, ettei mies nyhjää himassa kaiken aikaa. Jos siis se oli eron syy, ettei Asgeir ollut tarpeeksi kotona.
Nehän oli pitkään yhdessä ja ilmeisesti pitkään meni hyvin. Ei ero tarkoita että toisessa on mitään pahasti vialla.
Kyllä siinä suhteessa oli jotain isoa vikaa, ei kai ihmiset muuten vaan eroa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asgeir on kyllä aika kivan ja iloisen näköinen. Mikähän siinä oli niin pahasti vialla, että Johanna raaski luopua? Minusta sekin on vaan etu, ettei mies nyhjää himassa kaiken aikaa. Jos siis se oli eron syy, ettei Asgeir ollut tarpeeksi kotona.
Nehän oli pitkään yhdessä ja ilmeisesti pitkään meni hyvin. Ei ero tarkoita että toisessa on mitään pahasti vialla.
Kyllä siinä suhteessa oli jotain isoa vikaa, ei kai ihmiset muuten vaan eroa?
On ihan luvallista erota, vaikka isoa vikaa ei olisi. Siis ryyppäämistä, väkivaltaa, alistamista, nöyryyttämistä ja pettämistä.
Yleensä varmaan syy on tunteiden väljähtyminen ja kylmeneminen.
Tämä yhtä lailla spekulointia kuin nuo joidenkin "nainen pettää" -syytökset. Itseäni ei kyllä oikeastaan kiinnosta vaikka pettäisikin, ihmettelen vain, minkälaiset naiset täällä innoissaan haukkuvat. Varmaan samaa naistyyppiä, jotka olleet aikanaan innoissaan katsomassa noitien polttoa.
Kyllä avioliitossa (jossa myös alakoululaiset lapset) pitäisi pyrkiä pysymään, varsinkin jos kysymyksessä on vain vaihtelunhalu. Hyvin itsekästä vehdata hormoonihöyryissä työpaikkaromanssin kanssa ja vielä avautua perheen sisäisistä asioista valtakunnallisiin medioihin. Mutta niin se menee, Life is a bitch ja sen minkä taakseen jättää ja nettiin laittaa, sen edestään löytää.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hävettäis,kun ex mies ja lasten isukki menisi tuollaiseen ohjelmaan,koko kansan pällisteltäväksi!
Mitäs sitä nyt hävetä. Onhan rouvakin jakanut elämänsä koko kansan pällisteltäväksi nettiin. Vakka ja kansi ja silleen...
Miettikää ton perheen lapsia. Ne on tosiaan kasvanut julkisuudessa.
Äiti on kertonut heistä syntymästä saakka kuvien kera aivan kaiken nettiin.
Äiti on kertonut itsestään aivan kaiken nettiin. Kuvien kera. Äiti on kertonut heidän isästä aivan kaiken nettiin. Kuvien kera. Ja nyt isä etsii uutta naista televisiossa.
Ja se äidin uuskin haluaa päästä nettiin. Ja aina ilman paitaa. Valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Joo, en minäkään olisi uskonut että tulee uusi kausi. Tuolta islantilaiselta näemmä puuttuu itsekritiikki täysin. Vastuutonta tuotantoryhmältä ottaa hänet mukaan, koska nöyryytys on taattu. Kuusikymppiset sinkkunaiset eivät Suomessakaan ole erityisen kovassa huudossa. Saati tuollainen punakka ja vankkarakenteinen maatalon emäntä, jonka perässä tulisi vielä vanhoilla päivillä muuttaa tuuliseen ja sateiseen Islantiin.
Toki toivon olevani väärässä![/quote
Aika alentuvasti puhut muista ihmisistä. Miksi ajattelet, että terve kuusikymppinen olisi jonkun holhouksen tarpeessa eikä osaisi itse päättää, mihin lähtee mukaan? Jätätkö sinä itse siis elämäsi elämättä sen pelossa, että mitä muutkin tästä sanovat ja av:llä varmaan paheksutaan? Surullista, jos näin.
Minusta olisi äärettömän tylsää, jos tällaisessakin MAAJUSSI-ohjelmassa kaikkien pitäisi näyttää samalta kuin vaikkapa Temppareissa, eikä kukaan saisi olla ainakaan yli nelikymppinen saati punakka tai tanakka. Sehän on vain hienoa, että eri-ikäiset, ihan tavalliset ihmiset uskaltavat lähteä mukaan etsimään rakkautta!
Vierailija kirjoitti:
Ei minuun tehnyt vaikutusta. Hän voisi leikata siistin, lyhyen tukan ihan ekaksi. Lapset ovat kauniit, kiva kun näytettiin.
Onkohan äidin mielipidettä kysytty? Lapset kai yli 12 v, eli saavat päättää itse julkisuudestaan?
Vaihtoihan Johannakin "rumempaan". Kai Asgeir voi silloin ottaa naispuolisen saunatontun? Turha vertailla itseään kalastajan exään, tod näk Asgeir ei edes halua exän kopiota vaan erinäköisen ja -tapaisen.
Vierailija kirjoitti:
Miettikää ton perheen lapsia. Ne on tosiaan kasvanut julkisuudessa.
Äiti on kertonut heistä syntymästä saakka kuvien kera aivan kaiken nettiin.
Äiti on kertonut itsestään aivan kaiken nettiin. Kuvien kera. Äiti on kertonut heidän isästä aivan kaiken nettiin. Kuvien kera. Ja nyt isä etsii uutta naista televisiossa.
Ja se äidin uuskin haluaa päästä nettiin. Ja aina ilman paitaa. Valitettavasti.
HÖPÖNHÖPÖN, oletko ihan tosissasi, vai luuletko olevasi vitsikäs?
Asgeir on todella ihana verrattuna siihen lääkäriin. Mahtaa Johanna olla nolo nyt.
Kyllä minäkin ottaisin kalastajan ja sen kodin ja elämän Norjassa. (Saisin myös vihdoinkin tietää mitä siellä muutama vuosi sitten todella tapahtui. Hihi. ) Minäkään en ole mikään sisustaja joten se eksättären sisustama olisi minulle aivan OK sellaisenaan ja antaisin jopa kalastajan laittaa olohuoneen seinälle ne eksättären kauhistelemat ja kieltämät isoraamiset laivataulut. Mikäs siinä olisi veneillessä, kalastaessa ja härren kalaruokia maiskutellessa. Ainoa hankaluus on että olen jo 60 v. ja liian vanha muikkuverkkoon!
Onnea vaan kaikille muille!
Ahhah! Ootte loistavia kirjoittajia. :D Saunatonttu!
Asgeirin ystävä oli kivannäköinen.