Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Halvat joululahjat

Vierailija
10.12.2021 |

Mitä alle 5€ lahjoja keksitte. Sellaista että voisi antaa lähes kenelle vaan.

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja itsekään en yleensä juo kahvia, mutta kyllä se nyt vuoden mittaan paikkansa löytäisi - viimeisenä vaihtoehtona veisin työpaikalle käyttöön.

Ap:n kysymys kuulostaa hiukan siltä, että saattaisi olla kysymys esim. työpaikan Secret Santa -lahjasta joten voi olla, että tällä kertaa lahjaa ei kehtaisi viedä sinne duuniinkaan tarjolle. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heijastimelle ääni täältäkin. Servettejä, jos on servettityyppiä.

Vierailija
44/58 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahvipaketti, joku Juhla Mokka tai muu perus-ok tusinakahvi saa alle 5€ ja kuluu "kaikilla" (jos tiedät, ettei juo/tarjoa kahvia niin teetä/kaakaota)

Ja itsekään en yleensä juo kahvia, mutta kyllä se nyt vuoden mittaan paikkansa löytäisi - viimeisenä vaihtoehtona veisin työpaikalle käyttöön.

Vihoviimeisiä ovat härpäkkeet ja koristeet, jotka vain jäävät pyörimään nurkkiin, mutta joita ei oikein kehtaa hävittääkään (siis jos vaikka lahja ystävältä niin mulla tunne, että pitäisi ainakin seuraavana jouluna vielä laittaa esille ja käyttöön kun kaveri tulee käymään).

Kahvi tai arpa. Yksinkertaisen tyylikäs.

Vierailija
45/58 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heijastimelle ääni täältäkin. Servettejä, jos on servettityyppiä.

Jo pienillä lapsilla on eri tapahtumista jaettuja heijastimia vaikka millä mitalla.

Aikuisilla sitäkin enemmän.

Juu. Heijastin on hieno lahja.

"Servettityyppi" kaiketi ostaa itselleen mieluisat servetit itse. Usein ne eivät ole niitä jämälaarista poimittuja.

Vierailija
46/58 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pörrösukat Tokmannilta tai tonttu. Sen kylkeen vielä suklaata, sekin löytyy T.sta.

Ei kiitos epäekologisia sukkia, jotka menettävät "pörröytensä" ensimmäisessä pesussa.

Vierailija
47/58 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti on kysymys lapsista, joita haluaisit muistaa. Aikuiset kun eivät kaipaa viiden euron krääsää keneltäkään.

Antaisin tuon viisieurosen setelin lapsille sellaisenaan.

Vierailija
48/58 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tikkari, muovikassi, banaani, hammasharja, vessapaperia, tulitikkuja, ruusu ja ruukkusoraa.

Laadukas, pehmeä hammasharja on kyllä todella hyvä lahja. Ilahtuisin!

Vierailija
49/58 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma aika -lahjakortti. Lupaa lähteä lenkille,uimaan, kirjastooon, lähivaellukselle tms. seuraavan vuoden aikana. Kirjoita se kortille lahjakortin tapaan

Juu ja minä lupaan olla lähtemättä. Saat minulta lahjakortin sitten, kun minulla on aikaa moiseen.

Vierailija
50/58 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta myös ääni arvoille, jos on menossa aikuiselle lahjaksi.  Kukaan teini-iästä eteenpäin harvemmin pahastuu arvasta ja pienestä jännityksestä!

Pienille lapsille tarroja, söpö avaimenperä, namia, värityskirja (jos niitä nyt saa enää noin halvalla), yllätyshahmopussi (Legolla taitaa olla Super Mariota ja Väiski Vemmelsäärtä), oma saippua, Pez-pussi.

Jos asut pääkaupunkiseudulla, Normalista saa teinitytölle 5 eurolla esim. ripsarin ja kasvonaamion, vartalotuoksun, minihajuveden, saippuaa ymv.

Vierailija
51/58 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse annan noita 2e jouluarpoja pienenä muistamisena ja niistä on tykätty kyllä🙂

Kiitos tästä. Helppoa ja halpaa. 🙂

Vierailija
52/58 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
53/58 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse annan noita 2e jouluarpoja pienenä muistamisena ja niistä on tykätty kyllä🙂

Kiitos. 🙂

Vierailija
54/58 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minikokoinen ensiapupakkaus. Joskus aikoja sitten ostin tällaisia itsekin kärkkäiseltä pikkuisiksi joululahjoiksi, veikkaan että muuallakin myydään tai sit voi tehdä itsekin vaikka söpöstä pikkukukkarosta. Okei en tiedä onko muista kiva, mutta itse rakastan käytännöllisiä juttuja ja mun omat pikkupakkaukset on olleet ihan tosi ahkerassa käytössä, milloin kenenki varpaita on paikkailtu ja särkylääkkeitä kaiveltu. Laukussa pidän koko ajan.

Vierailija
55/58 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
56/58 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukukka

Itse tehty pulla, kakku, leipä, tms leivonnainen

Saippua