Miksi kaikki hoitajat eivät halua rokotteita? Eivät edes yhtä kokeilumielessä?
Eivätkö usko länsimaiseen lääketieteeseen? Miksi sitten ovat alalla?
Kommentit (66)
Jos mä omistaisin rokotteita valmistavan yrityksen ja mun tarkoitus olis tappaa niillä jengiä ni loppuihin rokotteisiin laittaisin normaalia enemmän myrkkyjä koska ne menevät luultavasti hankalille ihmisille heidän pakon edessä sen ottaessaan.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole takuuta että kahden rokotteen voimin koronan sairastaisi lievin oirein. Sain koronatartunnan syyskuun loppupuolella ja edelleen kärsin näistä jälkioireista. Tuntuu että en ole edes työkuntoinen vielä. Hoitajana koin kuitenkin että minulla on velvollisuus rokotteet ottaa. Toisen rokotteen sain kesäkuussa. Töissä käynti on kuitenkin hankalaa jatkuvan aivosumun ja väsymyksen takia. Makuaisti vielä aivan mitä sattuu, paino pudonnut kun ei kertakaikkiaan siedä monien tuttujen ruokien makuja.
N27
Voin kuvitella minkälaista tuo olisi ollut ilman rokotetta. Työkaverini sai tartunnan 2 piikistä huolimatta. Töistä pois 3 viikkoa ja kärsii yhä pari kuukautta myöhemmin aivosumusta ja huonosta makuaistista. Epäilee että olisi kuollut ilman rokotesuojaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos mä omistaisin rokotteita valmistavan yrityksen ja mun tarkoitus olis tappaa niillä jengiä ni loppuihin rokotteisiin laittaisin normaalia enemmän myrkkyjä koska ne menevät luultavasti hankalille ihmisille heidän pakon edessä sen ottaessaan.
Vähän vielä ontuu, ihan natiivilta ei vielä kuulosta.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse sairaanhoito-oppilaitoksesta valmistunut. Jo opiskeluaikana huomasin, että kaikki opiskelijat eivät suinkaan olleet penaalin terävimpiä kyniä. Esim. yksinkertainen lääkelasku oli monelle aivan ylivoimaista. Ehkä he olivat päässeet sisään pelkästään empatiakykyjensä vuoksi? Oikeasti joskus pelotti ajatella, että näistä tulee potilaita hoitavia sairaanhoitajia.
Minulla on kolme rokotusta, tietenkin. Ja niin on kyllä kaikilla hoitajaystävillänikin, ensimmäisten joukossa saatu.
Täällä eräs 4,79 keskiarvolla valmistunut kätilö/ sairaanhoitaja. En ole ottanut rokotetta, vaikka enhän minä sitä kelleen huutele. Pääsykokeista sain täydet pisteet.... että pelkällä empatialla mentiin sisälle...
No vakavasti puhuen, itseni motivaattorina ottamatta jättämiselle on se, että olen saanut vakavia haittoja jo MPR-rokotteista lähtien.
Rokoteita mulle ei voi antaa kuin tiukan valvonnan alla ja täytyy myöntää, että kolmea rokotusta vuodessa en haluaisi niin ottaa... joka kerta kun saa oikeasti pelätä, että mitähän nyt on tulossa.
Reaktioni eivät siis liity pelkästään shokkiin/ allergiaan vaan saan herkästi vakavat "taudin" oireet. Infulenssa piikistä olin viimeksi 1,5kk kipeä/ ajoittain kuumeessa.
Ymmärrän siis vallan hyvin, jos rokotteisiin liittyy pelkoja, mutta missä on sinun empatiasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koronarokotetta ei "kokeilla" kuin kannabista tai anaaliseksiä, vaan se piikkiproteiini on ja pysyy elimistössä.
Entäs itse korona-tautia sitten? Kokeiletko sitä mielummin?
En minä sitäkään tieten tahtoen halua itseeni, mutta toistaiseksi se on onnistunut pysymään etäällä. Jos tulee, niin kyllä, sairastan sen nuhan mieluummin kuin otan rokotteen nuhan mutta myös sydänlihasriskit.
Siis... Jos saat koronan niin sulla on kyllä moninkertainen riski saada sydänlihastulehdus myös. Mitä tahansa luulet saavasi rokotteesta, koronasta saat sen pahempana. Miten porukka on vieläkin näin pihalla?
Ei ole osoitettu rokotteista johtuvia kuolemia urheilijoilla. Sen sijaan moni urheilija on sairastunut koronaan ja on todettu, että taudin jälkeen on tapahtunut kuolemia, koska elimistö on joutunut koville viruksen jälkeen. Suositeltu tauko on jopa 3-6 kk, mutta moniko ammattiurheilija sellaista pitää?