Lapseni meni sitten mainostamaan kuukautisiani! :D
Miehen 16-vuotias veli oli eilen meillä kylässä ja 3-vuotias tyttäreni selitti innoissaan sedälleen: "Arvaa mitä! Äitin pyllystä tulee VERTA!" ja hihitteli. Miehen veli oli ihan naama punaisena. En tiedä kumpaa meistä nolotti enemmän. :D
Kommentit (75)
Miehen kieli on paras pimppapyyhe.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 19:36"]
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 11:51"][quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 11:46"] Mikä on pimppapyyhe? [/quote] Vessassa minulla on kuukautisten aikaan erillinen pyyhe jalkoväliä varten. En viitsi kasvopyyhkeeseen pyyhkiä pesun jälkeen pimppaani. Tämä pyyhe on erillään muista ja siellä pytyn takana sen verran alempana, että lapsi ylettyy siihen. [/quote] Miksi lapsen pitää ylettyä sinun persepyyhkeisiisi?
[/quote]
Onko persepyyhe sellainen jota hangataan persvaossa edestakaisin ja naureskellaan samalla äänellä kuin Heikki Silvennoinen?
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 15:29"]
Tääkin haluaa tietää mistä saa traktorisiteitä!!
[/quote]
Landelta saa ja ne haiseekin jo valmiiksi pahalta.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 11:50"]
Miksi nykyään pikkukersoille näytetään ja kerrotaan kaikki jo liian aikaisin. Ei niitä mukuloita tarvitse ottaa sinne huussiin katsomaan vierestä, miten mutsi vaihtaa siteen tai tamponin. Samoin ei näiden hygieniatuotteiden tarvitse olla kersojen nenän edessä vessassa. Oma on häpeänne, jos olette muka niin vapaamielisiä, että tenavien on tiedettävä kaikki jo kolmevuotiaina. Möläyttelevät sitten, mitä sattuu, kun eivät kuitenkaan ymmärrä, mistä on kysymys. Odotan vain, milloin joku kertoo, miten lapsi möläytti kaupassa tai muulla yleisellä paikalla, että isillä oli sitten eilen illalla hurjan iso pystyssä sojottava kikkeli tai jotain vastaavaa.
[/quote]
Mutta siitäkös se isi vaan tykkäisi. Ainakin itse vain röyhistelin rintaani joskus päiväkodin pihalla, kun lapsi jostain kumman syystä huusi yhtäkkiä "Iskällä on iso pippeli!".
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 18:24"]Joo pitää itekkin tilata pikkuinen "nimikyltti" pimppapyyhkeelle naulakkoon.
meillä on sitten Kai, Minna, Lapset, Vieraat, Pimppa :)
[/quote]
:DDDDD
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 12:15"][quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 11:50"]
Miksi nykyään pikkukersoille näytetään ja kerrotaan kaikki jo liian aikaisin. Ei niitä mukuloita tarvitse ottaa sinne huussiin katsomaan vierestä, miten mutsi vaihtaa siteen tai tamponin. Samoin ei näiden hygieniatuotteiden tarvitse olla kersojen nenän edessä vessassa. Oma on häpeänne, jos olette muka niin vapaamielisiä, että tenavien on tiedettävä kaikki jo kolmevuotiaina. Möläyttelevät sitten, mitä sattuu, kun eivät kuitenkaan ymmärrä, mistä on kysymys. Odotan vain, milloin joku kertoo, miten lapsi möläytti kaupassa tai muulla yleisellä paikalla, että isillä oli sitten eilen illalla hurjan iso pystyssä sojottava kikkeli tai jotain vastaavaa.
[/quote]
Mutta siitäkös se isi vaan tykkäisi. Ainakin itse vain röyhistelin rintaani joskus päiväkodin pihalla, kun lapsi jostain kumman syystä huusi yhtäkkiä "Iskällä on iso pippeli!".
[/quote]
Mulla taas lapsen ollessa pienempi kannoin häntä eräänä lämpimänä kesäpäivänä sylissä. Lapsi huus yhtäkkiä: "äidillä on kuumat tissit!" O_o Onneksi ketään ei ollu sillo lähietäisytdellä kuuntelemassa. ;-)
http://www.royalkestot.fi/normaaliside-trikoo-tyokoneet-turkoosi-p-11023.html?manufacturers_id=5 sitten mulla on myös työkoneita. Noita turkooseja ja limen vihreitä. :D
Hämmentävää.. Kyllä mulla riittää ihan vessapaperilla (embolla) taputtelu eikä se mitenkään nuhraannu. En suihkun jälkeenkään kuivaa pyyhkeellä pimperoani. Kylpytakki päällä ja ilmakylpyjä.
Ohis, tämän ketjun perusteella tuntuu että tulevakin sukupolvi hätääntyy jos lapsi puhuu kuukautisista. Eräs vastaaja kertoi pimppapyyhkeestään. Osa hätääntyi ja paheksui ja kertoi kuinka itse käyttää muita metodeja.. Ihmiset tekevät asioita eri tavalla. Silti lopputulos voi olla sama.
Tuleeko noissa kestositeissä käyttö- ja pesuohjeet?
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 12:12"][quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 11:53"]
Mulle on aivan sama jos joku näkee siteeni kaapissa tai lapsi toteaa, että mulla on kuukatiset. Parempi, että suhtautuu luonnollisesti omaan kroppaan. Eipähän tule paniikki lapselle kun kuukautiset alkaa.
[/quote]
Joo. 5-vuotias poikani laittoi eilen pyykkejä kuivumaan. Mukana oli minun kestositeitä. Kysyi että mitä ne ovat. Sanoin että äidin siteitä. Sillä selvä. Aamulla kertoi pk kaverilleen että "mun äidin siteessä on traktorin kuvia" kaveri katsoi minua ihailevasti. "mun äidin siteet on valkoisia". Kukaan ei hätääntynyt tai nolostunut.
[/quote]
Mistä saa traktorisiteitä? :D
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 11:46"]Meidän kaksivuotias on innoissaan pimppapyyhkeestäni, kurottaa nappaamaan sen koukusta ja tunkee sitä jalkoväliinsä. Yhtenä päivänä hän oli avannut kokonaisen paketillisen terveyssiteitä ja liimaillut niitä lattiaan ja nallellekin jalkoväliin.
[/quote]
Mistä se kaksivuotias tietää mitä teet sillä pyyhkeellä?
Höh, mitä outoa pimppipyyhkeessä? :) minullakin on sellainen vessassa. Kun kuukautisten aikana pesen alapäätäni vessakäynnin yhteydessä, kuivaan tuohon pyyhkeeseen. Menkkojen loputtua laitan sen pesuun. Pyyhkeeseen ei tule verta, koska kuivaan siihen juuri pesemäni alapään. Paperilla kuivatessa paperi hajoaa märkänä, joten pyyhe on paljon kätevämpi.
En tiennyt että tämä on jonkun mielestä outoa :D
Onneksi olkoon perheelle fiksusta (=tietävästä) 3-vuotiaasta!! <3
(Hienoa, että 3-vuotiaalle ei ole vielä iskostettu kulttuurimme vahingollisinta doktriinia seksuaalisuuden synti-, perversio- ja pahuusleimasta, josta pitäisi jo kiireesti päästä eroon)
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 11:50"]
[/quote]
Lapsi ei järkyty tai traumatisoidu siitä, jos näkee tai ei näe jonkun ihmiskehon osan olevan jossain asennossa tai tietyn kokoinen. Sen tekee seksuaalikielteinen monisatavuotinen kulttuurimme.
Eläköön aito tabuton suhtautuminen seksuaalisuuteen!
Tääkin haluaa tietää mistä saa traktorisiteitä!!
:D