Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maskittomat nuljakkeet levittävät Omikronia TAHALLAAN

Vierailija
10.12.2021 |

Ja me vain hymyilemme heille, emmekä tee yhtään mitään kuten emme koskaan olekkaan... :)
Ei päästä koskaan enää tästä helvetistä eroon... :)

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se rokottamaton ...

Vierailija
2/50 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtuiko aamulääkkeet? Kutsu hoitaja takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä? Maskittomat ja rokottamattomat ovat aina olleet samoja "ihmisiä". He eivät koskaan noudattaneet eivätkä tule noudattamaan suosituksia - rajoituksia. Heitä on hieman alle 20% Suomen väestöstä.

Vierailija
4/50 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailla ihmiset eivät pyllistele qänönpelleille. Miksi me suomalaiset sitten pyllistelemme qänöniläisille..?

Esimerkki:

Vierailija
5/50 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä? Maskittomat ja rokottamattomat ovat aina olleet samoja "ihmisiä". He eivät koskaan noudattaneet eivätkä tule noudattamaan suosituksia - rajoituksia. Heitä on hieman alle 20% Suomen väestöstä.

onko kaikilla rokotetuilla maski eli mallikansalaisilla ? 

Vierailija
6/50 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskittomia pitääs saara vähän kurmoottaa.

Vierailija
7/50 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota rokote, se suojaa hyvin. Ja tutustu itseäsi suojaaviin maskeihin,

Vierailija
8/50 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkomailla ihmiset eivät pyllistele qänönpelleille. Miksi me suomalaiset sitten pyllistelemme qänöniläisille..?

Esimerkki:

Minulle jos joku tekisi noin, niin pääsisi kokemaan takakonttiajelun iloisen meiningin.

Vierailija
9/50 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin lopetin maskin käytön kun otin rokotukset. Miksi ihmeessä niitä enää pitäisin? Korona on nyt rokottamattomien tauti ja heidän liikkumistaan tulisi rajoittaa, mutta hallitus ei tähän lähde, kun arvatkaapa mikä joukko makaa kotona työttöminä ja rokottamattomina? No vassarit tietenkin

Vierailija
10/50 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin lopetin maskin käytön kun otin rokotukset. Miksi ihmeessä niitä enää pitäisin? Korona on nyt rokottamattomien tauti ja heidän liikkumistaan tulisi rajoittaa, mutta hallitus ei tähän lähde, kun arvatkaapa mikä joukko makaa kotona työttöminä ja rokottamattomina? No vassarit tietenkin

Ihan samaa mieltä, en ala rokottamattomien takia pitämään maskeja. Poikkeus tietysti jos menisin jonnekin vanhainkotiin tai vastasyntyneiden osastolle tms.

Vierailija
11/50 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkki:

Ootappa vaan kun päästään eteenpäin tässä, niin minä laitan sinut kumartamaan itseäni senkin pikku fasisti possu.

Vierailija
12/50 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokotetutkin voivat siirtää tautia eteenpäin, myös toisille rokotetuille. Tuplarokotettujen suoja hiipuu kaiken aikaa, ja kolmansien rokotteiden jakelu on vasta alussa. Siksi rokotettujen, sinunkin, pitäisi käyttää maskia vielä jonkin aikaa. Ihmeellistä, että tätä ei muka tajuta ja että maskin käyttö on monille näin vaikeaa. Mutta siinä olet oikeassa, että Suomen hallitus mielistelee liikaa äänestäjiä, sinuakin. Suomessakin pitäisi olla kunnon pakot ja sakot.

Vierailija
13/50 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh...

Olen rokotettu ja maskiton(ja terve) Noudatan niitä suosituksia mistä on oikeasti hyötyä, mutta nollahyödyn suosituksista en juuri piittaa.

Vierailija
14/50 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkki:

Minulle jos joku tekisi noin, niin pääsisi kokemaan takakonttiajelun iloisen meiningin.

Ei sulla ole autoa :D

Vierailija
15/50 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkki:

Ihme meininkiä - väkivallan uhkaa luot.

Koeta opetella käyttäytymään. Ollaan sivistysyhteiskunnassa.

Opettele.

Haluan tänne hyvyyttä mieluummin.

Vierailija
16/50 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei suinkaan aina ole samoja ihmisiä. Tunnen yhden, joka käyttää joka paikassa maskia, mutta ei ota rokotteita, ja itse taas otan rokotteet, mutta en käytä maskeja.

Vierailija
17/50 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rokotetutkin voivat siirtää tautia eteenpäin, myös toisille rokotetuille. Tuplarokotettujen suoja hiipuu kaiken aikaa, ja kolmansien rokotteiden jakelu on vasta alussa. Siksi rokotettujen, sinunkin, pitäisi käyttää maskia vielä jonkin aikaa. Ihmeellistä, että tätä ei muka tajuta ja että maskin käyttö on monille näin vaikeaa. Mutta siinä olet oikeassa, että Suomen hallitus mielistelee liikaa äänestäjiä, sinuakin. Suomessakin pitäisi olla kunnon pakot ja sakot.

No mutta jos se on joillekin vaikeaa? Kaikki eivät pysty kunnolla hengittämään maskien kanssa, ja joidenkin ihon terveys taas ei kestä maskin käyttöä. Ja mitä tarkoittaa tuo "vielä jonkun aikaa"? Muistaakseni näin sanottiin jo viime kevättalvella. Tarkoittaako se vuotta, kahta vai kymmentä? Ja jos maski kerran on niin tehokas, miksi se ei auta mitään?

Vierailija
18/50 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta jos se on joillekin vaikeaa? Kaikki eivät pysty kunnolla hengittämään maskien kanssa, ja joidenkin ihon terveys taas ei kestä maskin käyttöä. Ja mitä tarkoittaa tuo "vielä jonkun aikaa"? Muistaakseni näin sanottiin jo viime kevättalvella. Tarkoittaako se vuotta, kahta vai kymmentä? Ja jos maski kerran on niin tehokas, miksi se ei auta mitään?

Seliseli: joillakin ei vain ole yhtään kärsivällisyyttä eikä kestävyyttä ja joillekin pitää kaiken aina olla gluteenitonta, maidotonta, lihatonta ja myös maskitonta.

Vierailija
19/50 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahdoitko matkustella viime  ja tänä vuonna  ?  

Vierailija
20/50 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väärä tulkinta. Vassarit ovat kannattaneet kaikkia koronarajotiuksia ja pakkoja, ja olisivat toivoneet vielä lisääkin pakkoja. Vassareista yllättävän moni olisi kannattanut jopa tiukkaa maskipakkoa, ulkonaliikkumiskieltoa yms. Tiedän, koska valitettavasti somekuplassani on paljon (viher)vassareita. Vassarit ovat esitelleet ylpeinä rokotuslaastareitaan ja maskejaan somessa koko tämän pandemian ajan.

Itsellänikin on rokotteet, mutta tein ihan samoin kuin sinä, samoin perustein.