Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahneelle tuli pitkät menkat.

Vierailija
16.03.2015 |

Auttakaapa. Syön. Diane Nova e-pillereitä. Vähän yli kk sitten kun olin syönyt liuskan, ajattelin että syönpä heti toisen perään enkä pidä 7 pvän taukoa. No, ei siinä mitään, kun olin syönyt sen toisen mietin miten ihanaa olisi vieläkin olla menkkoja. No alotin siis heti perään kolmannen liuskan, tästä nyt viikko aikaa, ne menkatpa päätti tulla siitäkin huolimatta. Olen ottanut niistä huolimatta joka päivä pillerin ja mietinkin että joudunko kärsimään näistä menkoista liuskan loppuun vai voinko kesken kaiken pitää sen 7 pväm tauon, normalisoisko se tuota vuotoa? Auttakapaa

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen pitänyt joskus kesken kaiken taukoviikon juuri samanlaisessa tilanteessa, mutta luulen, että tuo voi vaikuttaa ehkäisytehoon (en tosin ole varma). Itse en syö pillereitä ehkäisyn takia, joten mulle tuolla asialla ei ollut väliä. Eli ota huomioon ehkäisyn mahdollinen heikentyminen, jos jätät liuskan kesken.

Vierailija
2/7 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tiedostan että vaikuttaa ehkäisyn tehoon, ei se haittaa. Loppuiko sulla sitten ne menkat sen taukoviikon jälkeen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä nyt se 7 päivän tauko, pitäisi tasottua sitten.

Vierailija
4/7 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla käynyt pari kertaa noin. Syön Yaz:seja, joten vedän aina vähintään pari laattaa peräkkäin ja ongelmia tulee välillä jo ekan ja tokan välillä, välillä vasta neljännessä.
Olen jatkanut pillereiden syöntiä ja pientä vuotoa tuli pari viikkoa. Olen lopettanut laatan kesken, jolloin vuoto loppui heti ja alkoi menkkoina normaalisti parin päivän päästä.

Vierailija
5/7 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
6/7 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 06:23"]

Juu tiedostan että vaikuttaa ehkäisyn tehoon, ei se haittaa. Loppuiko sulla sitten ne menkat sen taukoviikon jälkeen?

[/quote]

Joo, loppui kyllä, eli ei jäänyt mitään pidempiaikaista vuotoa riesaksi.

Vierailija
7/7 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli myös diane novat, ja söin aina 3 liuskaa peräkkäin. Alussa tiputteli, vaikka aloitin 2 liuskalla, ja gyne sanoi että näin voi käydä. Jos alkaa ihan vuotamaan, voi pitää 7pv tauon ja kokeilla jos seuraava "kierto" jo onnistuisi pitkänä. Mulla keho tottui j menkat tkli vain neljästi vuodessa:) ihanaa, koska kärsin erittäin kivuliaista menkoista. Nyt yli nelikymppisenä jätin pillerit pois. Rytmi löytyi heti, eikä menkat taida enää olla niin kivuliaat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi