Halvimmat shampoo ja hoitoaine?
Nyt on rahat niin tiukilla ja pakko hankkia nuo kuitenkin.
Kommentit (28)
X-tra. Iso pullo edullisesti. S-ryhmän kaupoissa.
Vierailija kirjoitti:
Puuilosta saa 1 litran shampoota alle 2 eurolla.
Olin tulossa sanomaan samaa. Tuo avec shampoo on ihan hyvää. Sama valmistaja (Foxtel) tekee niitä saippuakanistereita.
Linja-shampoo on myös edullista, ja hyvää, halvempiakin silti on.
X-tran hoitoainetta on kehuttu.
Mene kauppaan ja vertaa litrahintoja, niistä sitten valitset.
Jatkossa kannattaa koittaa ostaa varalle pesuaineita, silloin, kun rahaa on, niin ei pääse loppumaan.
Linna-shampoota siis tarkoitin... on halvimkaata päästä, muttei halvinta
Mun päänahkaa alkaa kutittaa kun luenkin näitä. En ikinä pystyis käyttämään mitään euron shampoota.
Vierailija kirjoitti:
Mun päänahkaa alkaa kutittaa kun luenkin näitä. En ikinä pystyis käyttämään mitään euron shampoota.
Hajusteeton ja Suomen allergialiiton suosittelema alle kahden euron shampoo, en vaihtaisi pois. 1
Vierailija kirjoitti:
Tokmannin oma merkki Pisara. Sen shampoot ja hoitoaineet tosi hyviä. Halvin on kuitenkin x-tra; shampoo ainakin pesee ihan natisevaksi. Hoitoaine saisi olla himpun hoitavampi, sopii hyväkuntoiselle tukalle parhaiten.
Juuri tuo natisevaksi peseminen on pahinta, mitä tukalle voi tehdä. Sen jälkeen ei mikään hoitoaine riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hajusteeton ja Suomen allergialiiton suosittelema alle kahden euron shampoo, en vaihtaisi pois. 1
Allergialiitto suosittelee myös sellaisia tuotteita, jotka on hurjan kuivattavia, mutta eivät sisällä allergisoivia ainesosia.
Tilapäisesti hiukset voi pestä myös ruokasoodalla.